نکات طراحی داخلی اداری حرفه ای

تیم طراحی گروه مکعب تجربه زیادی در زمینه چیدمان فضاهای اداری و یا تجاری از این رو میتوانید با خیال راحت چیدمان محیط کار خود را به آنان بسپارید. اینطوری زمانی که به تغییر هم نیاز باشه، خیلی راحت میشه دکوراسیون رو عوض کرد. علاوه بر اینها استفاده از دیوارپوش هایی با طرح های متفاوت در بخش های مجزای فضای اداری می تواند به تفکیک نمودن فضا کمک بسزایی کند و کار شما را بسیار راحت تر نمایید. معمولا در اکثر دفاتر اداری تابلوهای دکوراتیو به چشم میخورد برای اینکه شلوغی فضا کمتر شود بهتر است استفاده از این تابلوها را به حداقل برسانید.

در زیباتر شدن محیط و دفتر کار نقش زیادی دارد. فضاهای داخلی اداری میتوانند نقش مهمی در تأثیرگذاری بر احساسات صاحبان ، کارکنان و مشتریان داشته باشد. گاهی استفاده از یک تابلوی پر نقش و نگار در یک زمینه ساده بیشترین زیبایی را دارد! همچنین ممکن است در زمینه کارهای هنری و سنتی فعالیت کنید. در سالهای اخیر فعالیت شرکتهای تازه توسعه یافته و نوپا بسیار بیشتر از قبل شده است. تجزیه و تحلیل فضای کاری، بزرگترین داده در دنیای طراحی داخلی است و توسط برخی از شرکتهای متفکر دنیا تصویب شده است. چرا به شرکتهای طراحی داخلی فضای اداری نیاز داریم؟ امروزه محیط کاری اکثر شرکت ها به طراحی اداری و بازنگری جدید تری نیاز دارند.

هرگونه تصمیمی که در خصوص چیدمانمبل بگیرید باید حتماً راحتی افرادی که در جلسه هستند را در اولویت بگذارید. مشاوران این شرکت در خصوص برآورد هزینههای داخلی و انواع ملزومات اداری به شما کمک خواهند کرد. در طراحی داخلی ادارات همانطور که از نامش پیداست، تمرکز بر نحوه چیدمان و طراحی فضای داخلی است تا بتوان به بهترین شکل ممکن از فضا استفاده کرد. طراحی داخلی و نوع چیدمان در مغازه و اداره باید به گونهای باشد که مراجعه کننده حس این فضا را لمس کند. استفاده از وسایل تزیینی در به وجود آمدن حس مثبت و افزایش انرژی تاثیر گذار است. اما همه شرکتها و ادارات بدنبال چنین حس و حالی نیستند چون ممکن است شرکت شما یک برند رسمی باشد و قصد نداشته باشید جلوه برندتان خیلی عجیب و غریب به نظر برسد. هنگام دکوراسیون داخلی اداری باید توجه داشته باشید که بهترین استفاده را از پارتیشن اداری خود ببرید. این فضا باید به گونه ای انتخاب شود که بتواند کارکنان را برای ساعتی از محیط کار آنها را دور کند تا ذهن آنها آزاد شده و بتوانند ریلکس کنند. فضا را از محیط جدی و خشک به محیط صمیمی و دوست داشتنی تبدیل میکند.

زیرا هر چقدر شلوغی محیط کمتر باشد؛ افزایش تمرکز بیشتر خواهد بود. زیرا این امکان برای محیط های اداری که از فضای کوچکی برخوردارند. زیرا شاید آنچه در فروشگاه میبیند و نظر شمارا جلب میکند، بیشازحد برای منزل شما بزرگ یا کوچک باشد. شاید در محلی نصب شوند که فضای کاربردی را برای کارکنان شما کمتر کنند و بسیاری موارد دیگر. سبک مدولار به شما امکان می­دهد تا متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود آنها را نصب و محیط کار را شخصی سازی کنید. مبلمان اداری اغلب مطابق سبک کاری شما انتخاب و طراحی می شوند. استفاده از عایق صوتی، درب های صداگیر، پنجره های دو جداره و نیز استفاده از متریال مناسب برای دیوارها می تواند فضای دل انگیز و آرامی را برای مدیریت فراهم کند. آیا فقط می خواهید برای شما طراحی کند یا نه حتی قصد دارید، علاوه بر آن کار های مشاوره و نظارت را نیز به او واگذار کنید؟ اگر در ابتدا در مورد مبلمان اداری خود و طراحی آن با مشاوران دکوراسیون داخلی اداری مشورت کنید، به نتایج جذاب تری خواهید رسید.

طراحان داخلی دفتر گروه مکعب با بهرهگیری از دانش روز میدانند که برای حفظ سلامتی نیرو کار شما رعایت چه مواردی لازم و ضروری است. کارمندان شما ساعات زیادی از روز را در محل کار میگذرانند تا وظایف خود را که به آنها محول شده است انجام دهند. به روز رسانی طراحی داخلی دفتر شما میتواند بخش حیاتی از راه موفقیت و رشد کسب و کار است. طراحی داخلی فضای اداری صرف نظر از موقعیت کسب و کار شرکت بر روحیه ، نگرش و خلاقیت افراد تأثیر میگذارد. علاوه بر این استفاده از چوب در طراحی اداری باعث گرم و صمیمی تر شدن فضای خشک اداره می شود. میز و صندلی اداری استاندار که رنگ متناسب با محیط را دارند انتخاب کنید که هم باعث زیبایی فضای دکوراسیون داخلی اداری و هم در حفظ سلامتی شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی و درستی کارهای خود را انجام دهید.مبلمان اداری را باید طوری انتخاب کرد که هم شیک و مدرن باشند و هم جای کمی را اشغال کنند. در عین حال برای انجام کلیه کارها در تغییر دکوراسیون داخلی اداری متوجه بودجه محدود شما هستیم. یکی از عواملی که باعث می شود دفتر به شکل حرفه ای تر و با ظرافت دیده شود وجود آینه در آن است که به شکل کلی فضای کاری را تغییر می دهد و زیبا می کند.

سعی کنید در مکانهای کوچک اداری از میزهایی استفاده کنید که خود دارای کمد و قفسه هستند و در مکانهای بزرگ میتوانید از قفسههای بزرگتر و جداگانه بهره بگیرید. با انتخاب مبلمان ارگونومیک از تیم خود حمایت کنید و به دنبال آن بهره وری شرکت دکوراسیون داخلی فضاهای اداری را افزایش دهد. بهره مندی از نگاهی نو و بکر در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری سبب پدید آوردن فضاهایی غنی تر و پربارتر شده و نتایج بهتری از جمله راندمان بالاتر در فعالیتهای تجاری به دنبال دارد. اولین و مهمترین موردی که سبب تمرکز یا عدم تمرکز در محیط کار میشود؛ رنگ اتاق است. به همین دلیل شرکت دکوراسیون داخلی تهران همواره فضاهای مختلف را بهگونهای طراحی میکند که بتوانند از نور طبیعی نهایت استفاده را کنند، زیرا نور طبیعی برای سلامتی بسیار مهم است. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات طراحی و مشاوره رایگان طراحی فضای داخلی دفاتر اداری، در حوزه طراحی و تولید محصولات متناسب با محیطهای اداری نیز فعالیت میکند. موقعیت های منفی نیز در مورد پارتیشن اداری شما وجود دارند. شکی نیست که انجام تغییرات در دکوراسیون داخلی فضای اداری کاری هزینه بر است اما گاهی با هزینههای محدود نیز میتوان تغییراتی جذاب ایجاد کرد. البته بهتر است در طراحی اتاق مدیریت نسبت به سایر فضاها از متریال لوکس تر و طراحی قوی تری استفاده کردبرای اینکه بتوانید دکوراسیون دفتر کار خود را به شیوه اصولی و دقیق انجام دهید توجه به چند نکته ضروری میباشد.

تلاش برای تناسب با همه چیز و زیبا جلوه دادن آن چالش بزرگتری است، اما این چیزی است که طراحی فضای کوچک را بسیار سرگرم کننده میکند: ارائه راه حل های هوشمندانه برای آن موانع، در پایان کار را بیشتر میکند. و یا پرینت آن را با جزئیات کامل در اختیار کارگران فنی قرار دهند تا محصول نهایی دقیقا مطابق با مدل طراحی شده باشد. بنابراین جهت طراحی دیوار کانونی که معمولا در پشت میز کار قرار دارد؛ استفاده از ابزار و وسایل مختلفی همچون کاغذ دیواری مناسب؛ سبب ایجاد دکوری متفاوت از سایر قسمتهای اتاق میشود. طراحی داخلی این دفتر اداری با هدف ایجاد مفهوم جدیدی از دفتر کار در چهار طبقه در مرکز مسکو صورت گرفته است این پروژه فضای کاری تازه ایجاد کرده و به سبب طراحی متناسب برنده جایزه Best Agile Office در Best Office Awards 2018 اعلام شده است و همچنین جایزه Grand Prix 2018 را برای بهترین دفتر از میان ۱۲۰ پروژه دریافت کرده است.

باید از میزهای که مخصوص فضاهای کوچک هستند استفاده شود این میزها کم عرض و مرتفع هستند که دارای کشوو در زیرآنها محیط خالی وجود دارد. به طور معمول در فضاهای اداری، رنگ زرد و سبز را برای طراحی داخلی اداری ترکیب می کنند. این مسئله از نظر روان شناسی کاملا ثابت شده است که رنگ ها می توانند روی روحیه اشخاص تاثیرات مثبت و یا منفی بگذارند. نحوه نورپردازی و محل قرارگیری عناصری که در تولید نور تاثیر دارند، می تواند روی زیباتر شدن فضای اداری تاثیرات بسزایی داشته باشد. این اتاق علاوه بر برخورداری از میز مدیریت که می تواند از هر یک از سبک هایی که پیشتر گفته ایم در آن استفاده شود؛ شامل یک نیم ست مدیریت نیز می باشد. استفاده از رنگهای خنثی و ترکیب آن با رنگهای دیگر سبب زیباتر شدن دفتر کار میشود. این امر سبب میشود هنگام کار تمرکز خود را از دست ندهید.

از همان ابتدا که وارد یک ساختمان اداری می ­شوید، از همان لابی و ورودی متوجه تفاوت­ های آن با ساختمان مسکونی خواهید شد. در این موارد دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک به شما پیشنهاد می شود. منظور ما از پارتیشن اداری مدولار، پارتیشن مستقل است که می­تواند به هم متصل شود و دیوا­های موقتی در اندازه­های مختلف ایجاد کند. گروه مکعب به شما کمک میکند تا فضایی الهام بخش و راحت برای تجارت خود آماده کنید به گونهای که بتوانید به داشتن آن افتخار کنید. یک طراحی اداری عالی و چیدمان کاربردی تجارت شما را متحول میکند. پارتیشن های اداری بهترین گزینه برای تقسیم فضا و اغلب افزایش فضای کاربردی در اداره می باشند. همانطور که در بخش قبل گفتیم، استفاده از رنگ تیره در محیط کوچک فضا را بسته و کوچک تر نشان می دهد. میز های اداری امروزه به دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی می شوند که مدل میزهای مدرن توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است.

همچنین لازم به ذکر است که مدولار بودن سیستم به شما امکان می­دهد که راه حلهای انعطاف پذیر ایجاد کنید و همراه با ابتکارات قابل توجه، سریع و کارآمد با فضای خود سازگار شوید. برای شرکت­هایی که رشد سریع دارند و یا می­خواهند طرحی با انعطاف پذیری بالا ایجاد کنند، طراحی این سیستم راه حل مناسبی است و به شرکت اجازه می­دهد تا به سرعت با یک محیط کار در حال تغییر سازگار شود. همگام شدن با روندهای در حال تغییر کسب و کار بسیار مهم است و طراحی داخلی راهی عالی برای بهبود عملکردهای کلی شما است. هر کدام از این طراحیها میتوانند بنا بر سلیقه و خواسته کارفرما تغییر کنند، سبک دلخواه شما در تمامی موارد لحاظ شود و هزینه نهایی مطابق بودجه شما تعیین گردد. با رنگ مبلمان تاثیر زیادی بر زیبایی دکوراسیون دفتر کار دارد. گروه مکعب متخصص در تولید مبلمان اداری سفارشی با بالاترین کیفیت نیازهای اداری شما با گونهای برآورده میکند که با سبک طراحی و نوع کار و حرفه شما متناسب باشد. برای طراحی فضای اداری به جزء میز و صندلی؛ یک مبلمان راحتی اداری به زیباتر شدن دکوراسیون داخلی دفتر کار کمک شایانی میکند. یکی از روشهای طراحان دکوراسیون داخلی برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل استفاده از ظروف تزیینی، گلدان، قفسه و گاهی اوقات سبدهای بافته شده تزیینی است.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان