هزینه کنافکاری سقف ۱۴۰۱ قیمت سقف کناف آشپزخانه اتاق خواب سرویس بهداشتی ساده مدرن کلاسیک-کناف آوگون

به طور مثال، هزینه متریال رو 75 درصد و دستمزد رو 25 درصد درنظر می‌گیریم. اگه قیمت تمام شده‌ی سقف کناف ساده متر مربعی تومان باشه، هزینه متریال و دستمزد میشه. یکی از مصالح مدرن و فناوری‌های نوینی که امروزه به بازار عرضه شده است، کناف کاری می‌باشد. کناف کاری در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منازل و محیط و به عنوان سقف کاذب کاربرد دارد. «دستمزد اجرای کناف چطور حساب‌می‌شه؟»، «نرخ مشخصی توی بازار برای کنافکاری هست؟‌»، «قیمت کناف دیوار و سقف فرق‌ می‌کنه؟» اگر به دنبال جواب این سؤالات هستید، با سنجاق همراه باشید.

هزینه کنافکاری سقف ۱۴۰۱ قیمت سقف کناف آشپزخانه اتاق خواب سرویس بهداشتی ساده مدرن کلاسیک-کناف آوگون

همچنین کناف ها نسبت به شرایط آب و هوایی و اجزای مختلف ساختمان، از طراحی های خاصی برخوردار می باشند. گروه کناف لند با 10 سال تجربه و به کارگیری نیروی متخصص توانسته سابقه ای درخشان در حوزه خدمات انواع کناف و سقف کاذب داشته باشد. امروزه طراحی و تزئین دیوار پشت تلویزیون در بین افراد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از این رو از آنجایی که قیمت کناف پشت تلویزیون بسیار مقرون به صرفه است لذا افراد تمایل دارند که این تغییرات مقرون به صرفه و جذاب را انجام دهند.

از دیگر ویژگی های منحصربه فرد این سازه قیمت کناف است که در مقابل سایر مصالح ساختمانی همچون گچ و رابیتس و چوب بسیار کمتر هزینه سقف کناف است. از آنجایی که این سازه بسیار پرطرفدار است و همچنین قیمت کناف بسیار مناسب است لذا اکثر افراد تمایل دارند که قیمت کناف را بدانند. از این رو در ادامه به بررسی قیمت کناف سقف و قیمت کناف دیوار می پردازیم.

چرا که هر کدام از این گزینه ها زیرمجموعه های دیگر ی دارد که به تفکیک باید مشخص شود. به طور مثال اگر قطعات تایل یا پانل ها توسط افراد غیرحرفه ای و تازه کار به شکل غیراصولی نصب شود می تواند خطرآفرین باشد و منجر به ریزش سقف شود. نورپردازی در کنار کفپوش چوبی سبک، پذیرایی را شیک و مجلل می‌کند. برای اطلاع از قیمت پانل گچی کناف به این صفحه مراجعه نمایید. برای آشنایی با هزینه های جانبی نصب کناف به جدول زیر توجه نمایید. در ادامه نمونه هایی از کارهای کناف سقف برای آشنایی بیشتر و ایده گرفتن ارائه می شود.

  • علاوه بر این، متراژ کار و طرح سقف نیز بر روی هزینه کناف کاری موثر خواهند بود.
  • اگر تنها بخشی از سقف كناف کار شود، دو دسته طرح سقف کناف وجود دارد.
  • همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم کناف هم در دیوار وهم در سقف ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کناف یا گچ‌برگ یکی از مصالح نوین در ساختمان‌های مدرن است. این پنل‌ها که در اجرای کناف یا اصطلاحا کناف کاری به‌کار می‌روند، از جنس گالوانیزه هستند. نصاب سقف کاذب کناف نقش اجرایی داشته و میزان تبحر، استعداد و سلیقه کاری استاد کناف کار بسیار حائز اهمیت است.

خرید پانل سقف کناف با کیفیت

تفاوت هزینه‌ی این دو سقف مربوط به طرح‌دار بودن سقف دکوراتیو هست و این قیمت به دلیل زیاد بودن پرت مصالح، اجرت نصب و بتونه‌کاری افزایش پیدا میکنه. آنالیز قیمت محصولات کناف و دستمزد اجرای کناف در زیر قطعا این مورد را برای شما مشهود خواهد ساخت. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، کناف یکی از مصالح مورد استفاده در طراحی، ساخت و ساز و اجرای سقف‌کاذب در نظر گرفته می‌شود. واژه‌ی کناف یا “Knauf” در لغت از کلمه و برند آلمانی گرفته شده است. به عبارتی می‌توان کناف را نوعی صفحع گچی با روکش خاص کاغذی تعریف کرد که این روکش‌هادر طرح‌ها و اندازه‌های متنوع و گوناگون به بازار عرضه شده اند.

کناف سقف پذیرایی

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان