پروژه های معماری معاصر ایران معماری معاصر ایران | dr-architecture

با گذشت زمان، ممکن است جنبه مجله خبری معماری یا جنبه فنی کار را ترجیح دهید. جهتی که در حرفه خود انتخاب می‌کنید، تعیین می‌کند که روز معمولی شما چگونه خواهد بود. طراحی معماری بر طراحی ساختمان، استفاده از مدل‌های سه بعدی، طراحی، رندر و غیره تمرکز دارد.

کارخانه ریخته گری فولاد طبرستان (پروژه بازسازی)

علاوه بر زمان صرف شده در دفتر و هنگام طراحی، یک معمار باید از ساختمان‌ها و طراحی‌های تازه بازدید کند؛ و در تماس مداوم با ایده‌های جدید باشد. همچنین مهارت‌هایی مانند سواد رایانه‌ای، توانایی نظارت بر کارگاه و مدیریت پروژه برای یک معمار ضروری است. یک معمار با توجه به ویژگی‌هایش می‌تواند مسئولیت‌های مختلفی را در حوزه‌های گوناگون بپذیرد. طراحی ساختمان، طراحی نمای ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی و موارد مشابه از جمله فعالیت های معمول معماران است.

  • پروژه‌های کوچکتر ممکن است نقش‌های طراحی و فنی را از هم جدا نکنند، اما برای پروژه‌های بزرگتر، مانند ساختمان‌های اداری، معماران فنی معمولاً ضروری هستند.
  • این رشته به طور مشخص بر طراحی فنی ساختمان و استفاده از تکنولوژی‌های مناسب در طراحی و ساخت تمرکز دارد.
  • با این حال معماری مدرن عظمت و کمال فعلی خود را مدیون چیزی جز پیشرفت روز افزون تکنولوژی نیست.
  • معماری قاجار باعث شد اصول معماری‌های سنتی ایرانی برتری یابد و در همین دوره فضا برای خلاقیت و نوآوری معماران ایجاد و تغییرات مثبت و مدرن در معماری ایران به وجود آمد.
  • در برخی دیگر، مستقیماً از طرف کارفرما، پیمانکاران فرعی را مدیریت می‌کنند.

سبک بروتالیسم (زبره‌کاری) توسط پیتر و آلیسون اسمیتسون در سال ۱۹۵۳ میلادی ابداع شد. متابولیسم سبکی است که پس از جنگ ژاپن به وجود آمد و در آن به ساخت ‌و ‌ساز بناهایی با رشد بیولوژیکی ارگانیک می‌پر‌دازند. در نهایت این سبک با اشکال ساده و تزئینات کم، در آسمان‌خراش‌های بلند آمریکا گرفته تا خانه‌های دارای پشت‌بام مسطح، به کار گرفته شد. تاکید این سبک بر کاربرد عناصر طراحی ساده بدون تزیین و دکور می‌باشد. علی‌رغم هم‌دوره بودن سبک اکسپرسیونیسم با Bauhaus در سال‌های ۱۹۱۰ تا ۱۹۳۰، این دو سبک با مفاهیم یکدیگر در تناقض قرار دارند.

http://e-games.ir

امروزه نسبت به گذشته آگاهی افراد نسبت به سلامتی بیشتر شده و راهکارهای مختلفی برای تناسب اندام و سلامتی به کار برده می شود. از این رو طراحی و دکوراسیون داخلی سالن بدنسازی به عنوان مکانی که افراد برای انجام فعالیت جسمانی و ورزش به آن مراجعه می کنند فضایی حائز اهمیت می باشد. شاید خیلی مواقع کلمه DIY به گوش شما خورده باشد و به دنبال معنی آن باشید. در رسانه‌های مختلف، این اصطلاح را در مورد خیلی از کارهای فنی و هنری به کار می‌برند که معماری هم یکی از آن‌ها است. در این نوع خاص از پروژه‌های فنی و هنری، افراد ترجیح می‌دهند خودشان پروژه را انجام دهند.

تکنیک جادویی انتخاب رشته کنکور تجربی 1402 + 50% تخفیف

دیری نگذشت که مدرسه باهاوس به الگویی برای بسیاری از مدارس معماری در اروپا و جهان مبدل گردید. اما فلسفه مدرنیسم همچنان موضوع غالب در مباحث معماری محسوب می‌شود. شکل‌های ساده هندسی مثل مکعب، هرم و استوانه را با رنگ و نورهای متضاد ترکیب می‌کند.

معرفی کامل رشته مامایی + بازار کار و درآمد

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان