پینچ ولو یا شیر پینچ چیست و کاربردهای های آن پردیس فولاد | kasrasaran

معمولاً شیرهای پینچ مکانیکی از نوع باز و بدون پوشش بدنه فلزی هستند. برای بررسی ظاهری و فیزیکی بدنه شیر در حین کار از ساختار باز شیرهای پینچ استفاده می شود. این ساده ترین نوع طراحی شیر پینچ است اما بدنه شیر را در معرض محیط قرار می دهد. پینچ ولوها معمولاً برای شروع، تنظیم و توقف جریان محصول با استفاده از یک لوله یا آستین استفاده می شوند. بدنه یا شل به دلیل این که پایه قسمت های دیگر می باشند ، مهمترین بخش شیر به شمار می روند وابتدایی ترین حدود برای تحمل فشار می باشد.این بخش نقش اتصال دهنده قسمت های پاپینگ را دارد و قابلیت اتصال به صورت دنده یا کمر جوش به بونت را دارند.

پینچ ولو یا شیر پینچ چیست و کاربردهای های آن پردیس فولاد | kasrasaran

کاشت گل و گیاه ، درخت و درختچه ، هرس ، سمپاشی ، شخم، کود دهی و نگهداری فضای سبز و آبیاری قطره ای … شرکت مبین فولاد آسیا به منظور عرضه و تامین قراضه های فولادی با استاندارد های بین المللی ، تمامی کالاها و خدمات خود را ضمانت
می کند و همچنین در راستای قوانین تجاری و مالی و مالیاتی کشور عمل می نماید .

فروش پودرهای معدنی، مواد معدنی صنعتی، معدنی، کشاورزی

شیرهای پینچ ولو نیوماتیک (پنوماتیک) بهترین راه حل برای قطع و وصل و کنترل سیالات ساینده ، خورنده و سیالات حاوی الیاف مانند ، پودر های حاوی گلوله های گرانول و سیالات حاوی اجرام خارجی صلب می باشد. در پینچ ولوها جریان آب از طریق یک دیسک مدور که به وسیله فلکه و میله شیر به سمت یک جایگاه مدور دیگر رانده می شود یا از آن دور می شود ، کنترل می گردد . از این شیرها در تمام شبکه های آب سرد و گرم و لوله کشی مواد شیمیایی استفاده می شود. شکل داخلی پینچ ولو مانند یک سیلندر کامل است که به دو روش دستی یا اتوماتیک به وسیله یک گوی لاستیکی بسته می شود . این پینچ ولو به صورت عمده در صنعت فاضلاب برای لجن ، در تصفیه خانه های آب یا در انتقال پنوماتیک محصولات ساینده ( انتقال پودرها یا مواد گرد و غبارمانند ) استفاده می شود.

محصولات مرتبط

پینچ ولو فستو VZQA-C-M22C-15-S5S5-V2V4E-6 دارای جنس بدنه فولاد ضد زنگ و متریال آببندی FPM می باشد. پینچ ولو تا زمانی که دستگاه و تمام اجزای آن به درستی نگهداری شوند، قطعا می تواند تا سال ها بدون هیچگونه مشکلی شیرآلات صنعتی قیمت کار کند. بسیار رایج است که این دستگاه فقط به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز داشته باشد و توزیع تمیز و دقیق سیال را چه با دست و چه حتی از طریق خط تولید تضمین می کند.

  • در این مقاله به بررسی ساختار پینچ ولو، مزایا، معایب و کاربردها این مدل ولو در صنعت می پردازیم.
  • شیرهای پینچ ولو نیوماتیک (پنوماتیک) بهترین راه حل برای قطع و وصل و کنترل سیالات ساینده ، خورنده و سیالات حاوی الیاف مانند ، پودر های حاوی گلوله های گرانول و سیالات حاوی اجرام خارجی صلب می باشد.
  • پینچ ولو گزینه مناسبی برای توقف، تنظیم و عبور سیالات دارای ذرات جامد است.
  • شکل های زیر انواعی از پینچ ولوهای بدنه باز و بسته را نشان می دهد.
این شیرها که اغلب برای کار با مواد جامد ، دوغاب ها و مایعات حاوی مواد جامد معلق استفاده می شوند ، از یک حرکت خطی استفاده می کنند و معمولا دارای یک آستین داخلی برای جدا نگه داشتن ماده سیال هستند. فروش شیرالات صنعتی با بالاترین کیفیت
قیمت شیرآلات صنعتی را از ما مقرون به صرفه و اقتصادی دریافت نمایید . در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی پینچ ولو ها برای استفاده با دوغاب ها و محصولات گرانولی مانند ماسه، سیمان، شن، الیاف نساجی، کربن، پودر، گلوله، خرد کردن، قطعات شیشه و غیره مناسب هستند.

حداکثر فشار پینچ ولو چقدر است؟

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان