کتاب های کمک درسی چهارم ابتدایی خرید با تخفیف از یونیکتاب | ketabko

پایتخت کتاب، بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب‌های کمک‌آموزشی در ایران، طیف گسترده‌ای از این کتاب‌ها را در فروشگاه خود عرضه کرده است و با تخفیف ویژه در اختیار شما قرار می‌دهد. مقطع چهارم ابتدایی از دیرباز، یکی از دشوارترین مقاطع تحصیلی ابتدایی بوده است. بااین‌حال برنامه‌ریزی صحیح و بهره‌گیری از روش‌ها و ابزارهای کمک‌آموزشی مناسب می‌تواند به تسهیل یادگیری و آموزش این مقطع حساس کمک کند.

کتاب کار و تمرین علوم تجربی چهارم دبستان منتشران

گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید. این کتاب 448 صفحه ای توسط گروه تالیف انتشارات گاج به سرپرستی حامد شریفیان نوشته شده است. انواع سوالات (تستی, چهارگزینه ای,درست و غلط, انتخاب کنید, جای خالی,پرسش های مفهومی, کتاب کمک درسی چهارم دبستان تکمیل جدول و سوالات تشریحی) در این کتاب ذکر شده است. همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش آماده دریافت سوالات، نظرات و انتقادات شما هستند. پاسخنامه برخی از سوالات مفهومی,کلید همه سوالات محاسباتی در این کتاب گفته شده است.

کتاب های کمک درسی چهارم ابتدایی خرید با تخفیف از یونیکتاب | ketabko

دانش‌آموز در ابتدای کتاب با خلاصه مباحث و نکات مهم و کلیدی هر درس روبرو می‌شود. پس از حل مثال‌ها برای افزایش تسلط، سراغ پرسش‌های چندگزینه‌ای و تشریحی می‌رود و پس از اتمام کتاب، مهارت‌های زبان‌آموزی او مانند خواندن، نوشتن، سخن‌گفتن و گوش‌دادن، به خوبی تقویت می‌شود. دروس طلایی چهارم کاگو 552 صفحه دارد و توسط گروه مولفان انتشارات کاگو نوشته شده است.

مشاوره رایگان خرید کتاب

برای درسِ قرآن بهتر است دانش‌آموز از کتاب درسی خود و کتاب‌های صوتی (گویا) استفاده کند. گوش دادن به صوت قرآن و تمرین آن توسط دانش‌آموز به او کمک می‌کند روخوانی خود را تقویت کند. تقریبا هیچ کتاب کمک‌درسی خاصی برای درس قرآن چهارم در بازار وجود ندارد و توصیه نمی‌کنیم که برای این درس به دنبال کتاب کمک‌آموزشی بگردید. هدف پایتخت کتاب ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای تهیه تمامی لوازم کمک آموزشی از مقطع پیش دبستان تا دوازدهم و کنکور میباشد. به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد.

  • این مجموعه در تلاش است تا با تألیف کتاب های کمک آموزشی جامع بر اساس محتوای کتاب های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی، دانش‌آموزان را در مسیر آموزش اصولی یاری نماید.
  • به‌همین خاطر قبل از این‌که اقدامی در این زمینه انجام دهید، باید کتاب‌های کمک‌درسی که برای این درس در دسترس هستند را به‌خوبی ارزیابی و سپس بهترین گزینه را برای فرزند خود خریداری کنید.
  • کلیه‌ی کتاب های ذکرشده در زمره‌ی کتاب ‌های کمک ‌درسی برتر چهارم ابتدایی بشمار می‌روند و پیشنهاد کارشناسان فروش کتابانه به معلمان، دانش‌آموزان و اولیاء محترم هستند.
  • به نظر بنده تسلط بر کتاب‌های آموزشی معتبر توسط استاد میتواند حاکی از تسلط استاد بر تدریس درس مربوطه باشد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان