گروه بندی ساختمان ها در آیین نامه 2800 ساختمون 24 | dr-architecture

با این وجود می توانید از مطالب آموزشی مجله پلاس در زمینه طراحی دکور و فضای سبز استفاده کنید. گودبرداری با توجه به جنس زمین می‌تواند به چندین متر زیر زمین برسد. این پروسه به منظور دستیابی به خاک سفت و یا ساخت بنایی که قسمتی از آن پایین‌تر از سطح زمین قرار می‌گیرد انجام می‌شود. به طور کلی از بین بردن برآمدگی‌ها و برجستگی‌های زمین به صورت عمیق یا نیمه‌عمیق گودبرداری نامیده می‌شود.

http://e-games.irبلوک های این مجموعه 12 واحدی است و در هر طبقه از آنها 2 واحد شمالی و جنوبی دارد که از 98 تا 260 متر زیربنا دارد. برای این واحدها بسته به متراژ آن 2 تا 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است. در طبقات بالاتر بلوک ها واحدهای متراژ بالا به صورت تک واحدی نیز موجود است.

۱۳. ساختمان های نیمه جدا شده با دیوار مشترک

منظور از مجله خبری معماری‌های بنایی ساختمان‌هایی هستندکه مصالح آنها از آجر، بلوک سیمانی یا سنگ ساخته شده‌اند و در آن‌ها تمام یا قسمتی از بارهای قائم توسط دیوارهای با مصالح بنایی تحمل می‌شود. برای ساختمان‌های کوچک که از ۲ طبقه تجاوز نمی‌نمایندو یا حداکثر ارتفاع آن‌ها از صفر صفر زمین ۸ متر می‌باشد می‌توان از این نوع ساختمان استفاده کرد. آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد.

بهمن، بازگشت امام خمینی(ره) به ایران، آغاز دهه فجر گرامی باد

طراحی معماری خانه، بلکه بر نیازهای تعمیر و نگهداری و ارزش بلند مدت ملک نیز تأثیر می گذارند. انتخاب مناسب روش ساخت و ساز مؤثر، حتی در میزان صرفه جویی انرژی خانه و اثرات محیط زیستی بیرون از منزل نیز تأثیر می گذارد. اگر یک ساختمان و یا قسمت از آن به منظور ذخیره کالاها یا انبار وسایل، اموال و ….

۳. ساختمان سازمانی:

۲-محفاظت در برابر شرایط آب و هوایی و بارندگی و ایمنی و فضایی برای آرامش، حریم خصوصی و همچنین برای نگهداری وسایل، تأمین برق و آسایش در زندگی و کار است. دسترسی آسان به بزرگراه همت و بزرگراه حکیم، رفت و آمد به این مجتمع را آسان می کند. دسترسی نزدیک و آسان به بلوار کاشان شهرک گلستان نیز، از دیگر دسترسی های رفت و آمدی برای این مجتمع مسکونی است. دسترسی سریع و راحت به مجموعه تفریحی دریاچه چیتگر ؛ به طوری که نیازی به استفاده از خودرو نیست و می توان پیاده، تا آنجا رفت.

  • چنین ساختمان هایی همچنین باید امکانات اداری، انباری و خدماتی لازم برای تجارت در همان ساختمان را نیز فراهم کنند.
  • گچ کاری به منظور(۱) استحکام بیشتر ساختمان(۲) محافظت در برابر اثر آب و هوا (۳) دادن زیبایی به ظاهر ساختمان انجام می گیرد.
  • اگر ساختمان یا قسمتی از آن، برای نگهداری معاملات و اسناد تجاری، حساب بانکی، اهداف حسابداری و یا مدیریت انواع دیگر تراکنش های مالی استفاده شود، می توان آن را به یک ساختمان تجاری نام گذاری کرد.
  • این ساختمان ها، برای به منظور کاربری های مسکونی و همچنین برای انجام فعالیت های غیر مسکونی مورد استفاده و سکونت قرار می گیرند.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان