گوشی موبایل شیائومی

در این فروشگاه انواع هندزفری های سیمی و بی سیم با برند های معتبر و محبوب نظیر جبرا ، پاپادا ، سامسونگ ، شیائومی و … ما بزرگترین پلتفرم بازار برای شیائومی و سایر برندهای محبوب موبایل در این کشور هستیم. کیفیت ساخت و طول عمر دستگاه یکی دیگر از عوامل موثر در گوشی هنگام خرید گوشی موبایل است. باتریها معمولا دوره عمر دارند. به دلیل ضخامت بالایی که دارند معمولا مقاومتشان هم در برابر ضربه بیشتر است. معمولا ضدچربی و ضد لکه هستند و اثر انگشت یا ذرات و لکهها روی صفحه باقی نمیماند. یعنی عملا ولتاژ و جریان مستقیم در کار نیست و اگر برق دارای نوسان باشد هیچ تاثیری روی سلامت باتری ندارد. اگر از شارژرهای بیکیفیت استفاده کنید باتری خیلی زودتر خراب میشود و مجبور میشوید آن را عوض کنید.

همچنین از آپشنهای متعددی نیز برای سفارشی کردن این نمایشگر بهره خواهید برد. همچنین دارای طراحی و سبک عالی است. کمپانی شیائومی سعی دارد تا با قیمت مناسب و کیفیت عالی محبوبیت زیادی در بین مردم جهان پیدا کند. اگر بخواهیم رو راست باشیم باید بگوییم که بخاطر افزایش بی سابقه قیمت گوشی های هوشمند، با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی مردم تمایل بیشتری به گوشی های قیمت مناسب نشان دادند. بنابراین بازه زمانی که شما برای خرید گوشی انتخاب میکنید روی اینکه مسئله که کدام دستگاه تراشه جدیدتری داشته باش تاثیر مستقیمی میگذارد. پیشتر در زومیت، MIUI 10 و تفاوت انواع رام چین و جهانی آن را بهدقت بررسی کردهایم؛ بنابراین برای آشنایی کامل با رابط کاربری اختصاصی شیائومی، شما را به مطالعهی مقالهی بررسی رابط کاربری MIUI 10 دعوت میکنیم.

شارژر فندکی هم برای ماشین استفاده میشود. انواع دیگر باتری هم وجود دارند: باتریهای نیکل کادمیومی و نیکل هیدریدی هم در گوشیها و گجتهای مختلف استفاده میشوند. این باتری میتواند دوباره کیفیت و کارایی گوشی را مثل روز اول بالا ببرد و همیشه شارژ کافی داشته باشید. نوعی پلاستیک پلیمری با وضوح بالا که ضخامت نسبتا بیشتری هم دارند. کدرتر است. روی وضوح صفحه تاثیر منفی دارند. به همین دلیل ضخامت بسیار کمتر و وضوح بسیار بالاتری دارد. ایدهی ساخت یک گوشی بسیار بزرگ مجهز به یک قلم الکترونیک، ایدهای دیوانهوار به نظر میرسد اما سامسونگ این ایده را به بهترین شکل ممکن عملی کرد. تلفنهای سامسونگ با یک برنامه ضبط شده گیم پلی داخلی نیز همراه هستند. همچنین اگر تجربهی استفاده از گوشی Galaxy A10 سامسونگ را دارید، میتوانید با نظرات خود در پایین این مطلب، ما را دلگرم کنید.

امکان استفاده از حافظه خارجی microSD تا حجم 256 گیگابایت را دارد . در سمت چپ دستگاه تنها شیار سیم کارت دوگانه و شیار کارت حافظه microSD به چشم می خورند که هر سه به صورت کمبو و در قالب یک شیار در بالای این بخش قرار دارند. واژهی سومین شرکت، آن هم برای شیائومی که تنها حدود ده سال است که پا به عرصهی نوآوری و خلق محصولات متنوع گذاشته، بسیار ارزشمند و مستحق تقدیر است. برای مشخص شدن تمامی اطلاعات مذکور لازم است به منبع معتبری مراجعه کنید، نوبشو دنیایی از اطلاعات مهم در رابطه با گوشی های هوشمند و لوازم جانبی آن است و برای کسب این اطلاعات تنها نیاز است بر روی لینک زیر کلیک کنید.

این کابل از دو سر، مادگی USB معمولی و یک کانکتور مایکرو USB تشکیل شده است. در حالیکه مدل های بزرگتر در رنگ های تیره ای مثل مشکی و خاکستری روانه بازار شدند، S20 های استاندارد امسال در دو رنگ آبی و صورتی نیز عرضه شده اند. با این حال، زیرمجموعههای شیائومی زیر نظر این شرکت کار میکنند و در همهی مراحل تحقیق، طراحی، تولید و بازاریابی از کمک یا استاندارد این مجموعه بهره میبرند. از 128 گیگابایت حافظه داخلی ابتدای کار به 110 گیگابایت فضا دسترسی دارید.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

در حال حاضر باتریهای Li-Po یا لیتیم پلیمری و همچنین Li-ion بیشتر از سایر باتریها استفاده میشوند. کابل USB تایپ A یا همان میکرو یو اس بی: که در حال حاضر بیشترین استفاده را بین گوشیهای مختلف دارد. آداپتور شارژر بیسیم در حال حاضر امنتر از نوع کابلی است. آداپتور شارژ وایرلس: به صورت بیسیم و بدون نیاز به کابل گوشی را شارژ میکند. به این شرط که گوشی شما از قابلیت Qi یا شارژ بیسیم پشتیبانی کند. حسگرهای این دوربین شامل حسگر اول از نوع عریض (Wide)، دریچهی دیافراگم f/۱.۸, حسگر چهار از نوع سنجش عمق (depth) ، دریچه دیافراگم f/۲.۴, حسگر دوم از نوع فوق عریض (ultrawide)، دریچهی دیافراگم f/۲.۲،زاویه دید123درجه, فونر سایت خرید لوازم جانبی قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) است. هر گوشی از یک نوع باتری خاص استفاده میکنند. کابل USB تایب C: این کابل مشابه تایپ A است اما کمی بزرگتر است و گوشیهای جدید از این نوع کابل استفاده میکنند.

گوشی سامسونگ سری اس

برندهای رسمی امروزه با طراحی کاور ۳۶۰ درجه به شما اطمینان می دهند که از گوشی محافظت خواهند کرد. این رابط کاربری امکانات و شخصیسازیهای بسیاری را در اختیار کاربران قرار میدهد که باعث میشود کاربر رابطه بهتری با گوشی خود برقرار کند. با این حال، فقدان لرزشگیر اپتیکال یا دیجیتال در این دستگاه باعث میشود کار ضبط ویدئو از طریق آن چندان هم آسان نباشد. برای محافظت از لنز دوربین گوشیتان هم میتوانید از گلس لنز دوربین استفاده کنید.

کدرتر است. روی وضوح صفحه تاثیر منفی دارند. گوشی های سری نوت سامسونگ هم گوشی های شناخته شده ای هستند اما تولید این سری گوشی ها متوقف شده است ولی هر سال پرچمداری با مشخصات کاملا مشابه گوشی های سری نوت دارای قلم S pen در خانواده سری S رونمایی میشود. Xiaomi Mi 9 SE دارای یک صفحه نمایش ۵٫۹۷ اینچی Super AMOLED با نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ است که توسط سامسونگ ساخته شده است و از یک ناچ قطره ای هم استفاده می کند. گوشی از صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی با کیفیت OLED استفاده میکند و بسیاری از کاربران میتوانند برای نمایش محتواهای رسانهای و بازی از آن استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر راهنمای خرید گلس گوشی را بخوانید.

هر گوشی از یک نوع باتری خاص استفاده میکنند.

یعنی شرکتهای سازنده برای جذابتر شدن و استایل زیبای گوشیها، کیفهای مخصوص برای هر گوشی تولید میکنند. یعنی دقیقا با ابعاد گوشی ساخته نشده است. یک گلس نازک و با وضوح 100 درصد که اجازه نمیدهد هیچ خط و خشی روی لنز دوربین بیفتد و همیشه تمیز و بدون لک میماند. ضخامت کمی دارد و تاثیری روی شفافیت و وضوح صفحه ندارد. نسخههای سری a به لطف پردازندههای خود با معماری ۸ تا ۱۱ نانومتری انرژی کمی مصرف میکنند. به گفته سامسونگ، سری M و سری F آن به طور همزمان همزیستی و رشد داشته اند. از بدنه و صفحه نمایش به طور همزمان محافظت میکند. توان گوشی را هم به طور کامل و بینقص تامین میکند. از دیگر موارد مهم که در حین خرید باید به آن توجه کنید می توان به رم گوشی ، دوربین گوشی ، وزن گوشی ، طراحی ظاهری آن اشاره کرد.

خرید گوشی سامسونگ

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان