یخچال؛ بهترین قیمت یخچال فریزر با برندهای مختلف آترین پلاس

لطفا مدل یخچال فریزر دوقلوی اسنوا که مدنظرتان است را اعلام کنید تا بهتر بتوانم شما را راهنمایی سایت اصیل بخرید کنم. این دو برند یخچال تفاوت‌های زیادی دارند و قطعاً سامسونگ برندی معتبر و بهتر است. در خصوص گارانتی بله، اخیراً برخی از برندهای یخچال‌های خارجی در ایران نمایندگی ندارند. به همین علت، بسیاری از افراد به خرید یخچال‌های ایرانی روی آورده‌اند که البته تفاوت قیمت هم در این امر دخیل است.

  • می‌توان به جرات ادعا کرد که در هر خانه‌ای حداقل یک یخچال فریزر وجود دارد و گاه مشاهده می‌شود که قدمت یک یخچال در منزل به اندازه قدمت همان زندگی می‌باشد.
  • اکثر یخچال‌ها، فارغ از رده‌بندی و کلاسشان، با گنجایش‌های مختلفی عرضه می‌شوند.
  • از طرفی از دو کشو موجود در یخچال می توانند برای قرار دادن میوه و سبزیجات محتلف استفاه شوند.
  • در فروشگاه سل شما می‌توانید مدل‎های مختلف یخچال فریزر کمبی، یخچال فریزر دوقلو، ساید بای ساید، یخچال تک و …
تصمیم گیری در این خصوص نیازمند فاکتورهایی می باشد که بهتر است قبل از خرید به راهنمای خرید یخچال مناسب در سایت فنی کارا مراجعه کنید. تجربه بدست آمده در سال ها فعالیت در زمینه مشاوره به مشتریان برای تصمیم گیری انتخاب بین دو نوع یخچال ساید بای ساید و یا دوقلو، می‌توانیم به نکات زیر برای سهولت انتخاب شما اشاره کنیم. اگر قصد تهیه بهترین یخچال فریزر ایرانی را دارید، علاوه بر اسنوا، یخچال‌های دوقلوی ۴۰ فوتی دوو هم گزینه مناسبی هستند. در خصوص این یخچال و فریزر ایرانی، خریداران اکثرا ناراضی بودند.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول _ NR440ip-HFZN337 ا Himalia NR440ip-HFZN337 Ice Pool

یخچال؛ بهترین قیمت یخچال فریزر با برندهای مختلف آترین پلاس به هنگام خرید اینترنتی تمام ویژگی‌های مهم هر محصول در زیر یا روبروی عکس آن درج شده است تا مشتری با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام نماید. سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus کاری که انجام می دهد هم هوای خنک داخل فریزر را تولید می کند و هم کار مرطوب سازی را انجام می دهد در واقع اینکار هم باعث منجمد سازی مواد غذایی داخل فریزر می شود و هم مواد غذایی و میوه و سبزیجات را تازه نگه می دارد. ممنون میشم نظرتون رو درمورد یخچال دوقلوی اسنوا مدل 1190 بفرمایین. فقط اگر قصد خرید این محصول را داشتید، سریال یخچال و فریزر را بررسی کنید تا یکی باشند. برخی مواقع این سریال متفاوت هستند و رنگ آن‌ها نیز متفاوت برایتان ارسال می‌شود.

آبسردکن و یخساز

از یخچال‌های طبیعی گرفته تا یخچال‌های دست‌ساز زیرزمینی و بعدها یخچال‌های نفتی و گازی و عموم یخچال‌های امروزی که با جریان الکتریسیته کار می‌کنند. سیستم عیب یاب هوشمند این محصول نیز باعث می شود که اشکالات موجود در یخچال و فریزر به صورت هوشمند پیدا شوند و با بروز کوچکترین مشکلی نیازی به حضور تکنسین نباشد. سیستم گردش هوای چندگانه نیز در این محصول باعث می شود که هوای خنک به طور یکنواخت در تمام نقلط یخچال جریان یپدا کند و تمام مواد غذایی در تمام نقاط یخچال همیشه سالم و تازه باقی بمانند. همچنین در بالای درب یخچال یک صفحه نمایش قرار داده شده است که برای اعمال تنظیمات مختلف روی یخچال به کار می رود.

یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل TT580-AWD/ASD/AGD/AMD

مدل «TM-96200»، یک محصول خوش‌ساخت و کارآمد بوده و با قیمت مناسبی که دارد، جزو پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای ایرانی بازار است. گنجایش این مدل از «ایستکول» ۱۲ فوت است و ظرفیت آن مجموعا ۲۱۳ لیتر می‌باشد. یخچال فریزر دوقلوی نیکسان، یک یخچال پرکاربرد و پرطرفدار برای خانواده‌های ایرانی است. این محصول که مشاهده می‌کنید، از سری یخچال و فریزرهای دوقلو است که قسمت یخچال آن دارای حجم 373 لیتر و قسمت فریزر آن با حجم 330 لیتر برای خانواده‌هایی که مصرف بالایی دارند، تولید شده است.

یخچال و فریزر ها سال های زیادی است که به یک جزء جدایی ناپذیر از اغلب مکان ها تبدیل شده اند. امروزه علاوه بر خانه ها در ادارات و هتل ها و بیمارستان ها نیز یک کالای اساسی به شمار می آیند. بدون وجود یخچال و فریزر ها نگه داری و ذخیره مواد غذایی به امری غیر ممکن تبدیل می شود. فروش نقدی یا اقساطی فریزر ایستکول مدل TM-946-4D در سایت قسطی کلاب جهت ثبت خرید نقدی یا اقساطی به دسته بندی کالای لوازم خانگی مراجعه کنید.

طراحی انواع یخچال های بوش به گونه ای است که در آن طبقات متعدد برای جایگذاری انواع مواد غذایی تعبیه شده است که ارتفاع این طبقات می تواند به نسبت نیاز افراد تغییر نماید. جنس مرغوب کشو ها و باکس های موجود در این یخچال ها از جمله مزایای خرید این یخچال ها می باشد . تنها عیب‌وایراد این مدل یخچال‌ها از بین انواع یخچال فریزر های دیگر این است که برای استفاده از یخچال مخصوصاً در طبقات پایین باید زیاد خم شد و این کار برای بسیاری از افراد سخت است همچنین برای افرادی که کمردرد دارند کار بسیار سختی می‌باشد. با سلام، بله برای خرید اقساطی یخچال فریزر با چک یا سفته یا کسر از حقوق، سفارش خود را در سایت ثبت نمایید. با سلام، برای خرید یخچال اقساطی با چک یا سفته یا کسر از حقوق، سفارش خود را در سایت ثبت نمایید تا کارشناسان فروش اقساطی یخچال با شما تماس بگیرند.

البته اگر قصد خرید بهترین بخچال فریزر ایرانی را دارید، راهنمای خرید ابتدای این مقاله می‌تواند به شما کمک کند. در لینک زیر که برایتان قرار می‌دهم، می‌توانید بهترین یخچال فریزرهای تا ۲۵ میلیون تومان را پیدا کنید. یخچال فریزر مدل «SRF 105» از سری محصولات کمپانی ایرانی «سیلور» است. این یخچال به علت طراحی شیک، بهینه و کم‌حجم برای آشپزخانه‌های کوچک و خانواده‌های کم تعداد مناسب است.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان