ارائه و اجرای انواع سازه سبک با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت شرکت اشکو سازه گستر | dr-architecture

ویلهلم ریتر نظریه خرپا را برای طراحی برشی تیرهای بتنی مسلح در سال ۱۸۹۹ فرموله نمود و امیل مورچ آن را در سال ۱۹۰۲. او در ادامه نشان داد که فرض اینکه بتن در فشار به عنوان یک ماده الاستیک خطی رفتار می‌کند، تقریب محافظه‌ای کار از رفتار بتن است. طراحی و تجزیه و تحلیل بتن از آن زمان با توسعه روش‌های تحلیل مانند تئوری خط تسلیم بر اساس آنالیز پلاستیک بتن (بر خلاف الاستیک خطی) و بسیاری از تغییرات مختلف بر روی مدل توزیع تنش در بتن تحت فشار در حال پیشرفت بوده است.

  • سازه یا آزاد است، یعنی اتصال مشخصی با زمین ندارد، مانند هواپیما که یک نوع سازه است، و یا ممکن است غیرآزاد باشد، یعنی اتصال مشخصی با زمین دارد.
  • این عملکرد در سازه کشتی در صنایع کشتی‌سازی نیز از اهداف طراحی است.
  • تولید انواع لوله و محصولات پلی اتیلنی در سایز و ابعاد استاندارد و سفارشی یکی دیگر از خدمات آب سازه است که با توجه به درخواست مشتری و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.
  • حفظ یکپارچگی ساختار کشتی در آب و یک ماهواره در فضا موجب ایجاد نگاهی سازه‌ای به ساختار این ماشین‌ها می‌گردد.
بسیاری از مجله خبری معماریشناسان، یکی از دلایل توسعه سریع کشورهای نوظهور و توسعه‌یافته را استفاده از سازه‌های صنعتی پیش‌ساخته فولادی در پروژه های زیرساخت صنعتی، تجاری، درمانی و مسکونی این کشورها می‌دانند. از زمان درخواست ساخت تا لحظه نصب، هیچ سیستم ساختمانی دیگری از نظر صرفه اقتصادی، انعطاف‌پذیری، سرعت ساخت و نصب، قابل‌مقایسه با سازه‌های فلزی صنعتی نیست. در گرایش سازه ، مهندسین سعی می کنند تا ابتدا تمام اطلاعات و ویژگی های سازه زمین و محل مورد نظر را بررسی کرده و سپس با توجه به نوع و ویژگی های ساختمان و یا حتی پروژه غیر ساختمانی ، میزان بار و انرژی را به یک سازه و تکیه گاه ایمن انتقال دهند. قسمتی از سازۀ ساختمان که غالباً پایین تر از سطح زمین قرار گرفته و نیروهای وارد ه را به خاک یا بستر سنگی پی انتقال می د هد، شالود ه گویند.

http://e-games.ir

علاوه بر این، ازآنجایی‌که سازه فولادی سبک وزن به ‌راحتی جمع‌آوری و جدا می‌شود، برای سازه‌های موقتی که نیاز به تخریب دارند نیز مناسب است. از فولاد سبک با مقطع H شکل (جوش داده شده یا نورد شده) برای ساخت چهارچوب گرید (شبکه) فولادی و از پرلین فولادی نوع C و نوع Z شکل به‌عنوان جداره و تیرهای دیوار استفاده می‌کنند. از صفحات فولادی سبک ‌وزن به‌عنوان ساختار محفظه‌ای سقف و دیوار، توسط پیچ و مهره‌هایی با مقاومت بالا و مواد آب‌بندی برای مونتاژ سازه فولادی سبک استفاده می‌شود. به یک ساختار معماری یا مهندسی ثابت که مجزا از دیگر ساختارها قابل تشخیص باشد یک سازه یا ابنیهٔ فنی می گویند. سازه بخشی از حجم است که بارهای وارده را تحمل و به محیط اطراف منتقل می سازد. شایان ذکر است که در سازه های معماری نیروها (بارهای مرده، زنده، زلزله، برف و باد) ازطریق تیرچه ها به تیر اصلی و از تیر اصلی به ستون ها و از ستون ها به پی منتقل می شود و پی ها نیروها را به خاک منتقل می کنند؛ به عبارت دیگر، سازه حافظ فرم خارجی اجسام در برابر بارهای وارده است.

قرارداد اجرای پروژه

یکی از طرح های در حال بررسی در این کارخانه سازه های فولادی، تولید سازه های LSF با مقاطع سرد نورد شده می باشد که از روشهای روز تولید سازه های فلزی در بازار می باشد. مدیریت این شرکت به منظور رقابت در بازارهای داخلی و خارجی و ارتقاء كیفی محصولات تولیدی اقدام به دریافت گواهینامه های بین المللی ISO 9001 , ISO TS 29001, ISO , ISO نموده است. پی مهمترین قسمت ساختمان است و تمامی بارهای وارده از سازه به پی منتقل می شود بنابراین باید مقام سازی پی ساختمان درست انجام شود. این اجزای ساختمان زیرساختی هستند که استحکام سازه را تعیین می کنند. پی عمیق و پی کم عمق دو دسته اصلی آن هستند و عمق یا کم عمقی نشان دهنده عمق پی در خاک است. پی های کم عمق برای ساختمان های کوچک یا کم ارتفاع استفاده می شود.

آموزش نصب Sap2000 – v14 + [دانلود]

در این سیستم برای اولین از میلگرد تقویتی فولادی در ناحیه‌های تحت تنش در سازه استفاده شد. تجهیزات تصفیه آب صنعتی آب سازه اعم از انواع فیلتر کربنی و فیلتر شنی، انواع سختی گیر رزینی و انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی با توجه به نوع مصرف و نیاز مشتری و به صورت کاملا سفارشی طراحی و ساخته می شوند و دارای گارانتی هستند. شرکت اشکوسازه گستر مفتخر است که اولین شرکت ساختمانی دارای مجوز ثبت شده در ایران می باشد که به طور تخصصی به معرفی ، ارائه و اجرای سازه های سبک با بالاترین تنوع محصولات مرتبط می پردازد. برخی از ویژگی‌های آورده شده در جدول زیر باعث شده است که سازه‌های فولادی و فلزی از بتن و سایر مصالح ساختمانی متمایز شود. همچنین از دیگر مزایای اسکلت فلزی می‌توان به قابلیت استفاده در ارتفاعات اشاره کرد. سیستم اسکلت فولادی سبک که به‌اختصار LSF نامیده می‌شود، یک سیستم ساختمانی است که برای ساختمان‌های کوتاه و متوسط ​​ (تا 5 طبقه) کاربرد دارد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان