ارتفاع نصب دوربین مداربسته

سیستم و تکنولوژی پیشرفته مخصوص ساخت داهوا این دوربین را از سایر دوربین ها متمایز کرده است. اگر نقاط کوری در حیاط، خانه و سایر مکانهای مدنظرتان وجود دارد، نباید نسبت به این مناطق بی توجه باشید، زیرا افراد سودجو از هر فرصتی برای انجام عملیات ناپسند خود استفاده میکنند. ضبط کننده فیلم دیجیتال (DVR) وسیله ای الکترونیکی است که فیلم را در قالب دیجیتال روی درایو دیسک ، درایو فلش USB ، کارت حافظه SD ، SSD یا سایر دستگاه های ذخیره محلی یا شبکه محلی ضبط می کند. در صورتی که به افراد متخصص دسترسی ندارید، می توانید از افرادی که در زمینه لوازم الکترونیکی فعالیت دارند و از مهارت بالایی برخوردار می باشند، بخواهید تا دوربین مدار بسته شما را نصب نمایند. در حالت نرمال یک سیستم دزدگیر می تواند تا ۴۸ ساعت بدون برق به فعالیت خود ادامه دهد . لنزی که در اینجا استفاده می شود، کار زیادی انجام نداده و دو بخش اصلی با توجه به میزان حساسیت تنظیم شده، حرکت اجسام را تشخیص می دهند. باید توجه داشته باشید که دزدگیر منزل خریداری شده دارای گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش طولانی باشد .

پس از جای گذاری دوربین مداربسته در مکان مناسب، نوبت به کابل کشی و نصب تجهیزات دوربین می رسد. نصب دوربین مدار بسته کرج در ساختمان های اداری وابسته به واحدهای صنعتی و کارخانه ها از جمله واحدهای توسعه منابع انسانی، مالی و یا همچنین آشپزخانه ها در اولویت قرار دارد. انتخاب روش یادگیری وابسته به هدف شما از یادگیری مباحث می باشد. هنگام تحریک، نام مگنت تحریک شده از طریق پیامک به کاربر اعلام می گردد. فعال ماندن دستگاه اعلام سرقت در صورت قطع شدن برق بواسطه ی باطری درونی دستگاه. نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن جز خدماتی است که با توجه به افزایش آمار سرقت و دزدی تقاضا برای آن بسیار زیاد است. پس نصب دزدگیر اماکن در تهران یکی از مهم ترین کارهایی است که اگر می خواهید مورد سرقت قرار نگیرید باید انجام بدهید. بر اساس نیاز و بودجه ی مورد نظر شما، مدل های مختلفی از دزدگیر اماکن وجود دارد که در ادامه، این مدل ها را برای شما عزیزان تقسیم بندی خواهیم کرد.

✅دزدگیر منزل GMK: اساسا GMK یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده سیستمهای امنیتی است که از محصولات آن میتوان به GMK890، GMK710، GMK630، GMK650 اشاره کرد. لذا اطلاع و آگاهی نسبت به نحوه عملکرد دزدگیرها در وهله اول از اهمیت بالایی برخوردار است، هرچند که شما باید دزدگیر خود را فقط تنظیم کنید و دزدگیر بهصورت اتوماتیک در لحظات حساس اطلاعرسانی خواهد کرد. این مورد در آماده سازی نصب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. انتخاب محل نصب موضوع بسیار مهمی است و اگر شما محل مناسبی را انتخاب نکنید، هر چقدر هم که دوربین باکیفیت و پیشرفته ای داشته باشید، عملکرد مطلوبی از آن نخواهید دید.

همچنین با استفاده از این دوربین ها می توانید به قابلیت کنترل از راه دور دست پیدا کنید. یکی از معایبی که این دزدگیر ها داشتند این بود که این دزدگیر ها با قطع برق به راحتی کارایی خود را از دست می دهد و قادر به تماس گرفتن دیگر نیستند. در سایر موارد شما باید از اداپتور های جدا گانه برای هر دوربین استفاده نمایید تا دوربین ها بتوانند انرژی لازم را برای خود به دست بیاورند. دوربین های مدار بسته آنالوگ از قدیمی ترین دوربین ها در سیستم های امنیتی هستند. دوربین مدار بسته آنالوگ ، ویدئو ها را با یک dvr یا ضبط کننده دیجیتال ثبت می کنند تا آن ها را به فرم دیجیتال تبدیل کند.

بدین وسیله از حوادث، نحوه سرقت از منازل و خودروها، اسبابی که سرقت شده است، نحوه نزاع دسته جمعی و… بدین منظور که در صورت فعال شدن آژیر ، امکان پیگیری ورودی و سرقت باشد. لازم به ذکر است که ورودی و خروجی پارکینیگ اولویت اول است. کابل دومی که به دوربین وارد می شود در واقع برق ورودی به دوربین است و به آن کابل برق می گویند. در این نوع سیستم به ازای هر دوربین، یک کابل تصویر و یک کابل برق وجود دارد. روش دوم: تغذیه دوربین ها به صورت مستقل: در این حالت دوربینهای تحت شبکه از منبع تغذیه جدا و کابل برق جهت تغذیه استفاده می کنند. همچنین مدار تغذیه هر دوربین به دو شکل امکان پذیر می باشد. نوبت به نصب خود دوربین است.

این برند با وجود این که فقط سیستم های IP را ارائه کرده است اما قیمت بسیار اقتصادی نسبت به برند مادر، یونی ویو دارد. گرچه تفاوت قیمت در این برند با برند های دیگر کمی احساس میشود اما کیفیت و برند داهوا این مشکل را پوشش داده است. دقت داشته باشید که قیمت دوربین های مداربسته و همچنین هزینه نصب آن ها از جمله نکات دیگر است. دقت داشته باشید که دوربین در برابر بارش باران و برف در امان باشید، برای اینکار می توانید دوربین ها را عایق کنید. برای آن دسته از افرادی که مدام در حال سفر هستند و به این علت در محل کار یا منزل خود حضور ندارند، و از طرفی نگران این هستند که در غیاب آن ها چه اتفاقاتی در جریان است، سیستم های امنیتی کنترل از راه دور پیشنهاد بسیار خوبیست. برخی از دوربین ها نیز، دوربین مدار بسته بدون dvr نامیده می شوند. میکروفون : میکروفون در برخی از موارد برای ضبط همزمان صدا و تصویر در سیستم های امنیتی استفاده می شود. شرکت فاواتک توسط گروهی از تکنسین و مهندسان متخصص و با تجربه در امر فروش دوربین مداربسته نصب و راه اندازی،پشتیبانی و نگهداری سیستم های نظارتی در تهران امکان اجرای پروژه ها در سطوح مختلف از کوچک تا بزرگ را دارد و تجربه کار در برخی از مهمترین و بزرگترین پروژه های اجرا شده در سیستم های مداربسته در کشور را دارد.

دوربین مداربسته بهعنوان یکی از بهترین عوامل بازدارنده برای سارقین در نظر گرفته شده است که از نظر آماری به افراد کمک میکند تا احساس امنیت کنند و جان و مال خود را از هرگونه خطر محفوظ نگه دارند. به طور مثال شرکتهای سونی و پاناسونیک محصولاتی با قیمت بالا ارائه میکنند اما دوربینی مانند هایک ویژن با داشتن برندی معمول قیمتی متوسط دارند. هدف دوربین هایک ویژن ایجاد امنیت و رضایت مندی مشتریان خود در سطح جهان است . از سوابق ثبتشده هر کارشناس و نظر مشتریان قبلی او کمک بگیرید تا بهترین شرکت را پیدا کنید. به همین دلیل پیدا کردن علت فعال نشدن دزدگیر اماکن و عیب یابی دزدگیر اماکن از مهمترین اقدامات برای امنیت بیشتر است.

هزینه خرید دوربین، نوع نمایش تصویر، مدت زمان ضبط تصویر، قابلیت انتقال تصویر بر روی موبایل یا کامپیوتر، امنیت شبکه و توسعه آینده سیستم از مواردی هستند که هنگام خرید دوربین مداربسته باید مورد توجه قرار گیرند. در این نوع سیستم هدف کلی انتقال تصویر از دوربین به NVR می باشد که باید هر دوربین به وسیله کابل شبکه به سوئیچ شبکه متصل و پس از آن از طریق سوئیچ شبکه به NVR متصل گردد. انتخاب یک دزدگیر منزل بی سیم می تواند شما را به هدفتان نزدیک نماید . برخی از مزایای دوربین های امنیتی بی سیم نسبت به دوربین های امنیتی سیمی ، دسترسی آسان از راه دور ، نصب آسان تر و سیم کشی کمتر است.

نصب دوربین در منزل به شما این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده حتی در زمان هایی که از منزل تان دور هستید بتوانید وضعیت آن را به راحتی ببینید شرکت نصب دزدگیر اماکن در تهران و کنترل کنید. دوربین مدار بسته روی گوشی، از طریق استفاده از اپلیکیشن های کاربردی و مفید، فعال می شود و شما می توانید در هر جای دنیا که هستید، تصاویر محل کار، فعالیت کارمندان و پرسنل، همچنین این مورد زمانی مناسب است که کودک شما از مدرسه به خانه برگشته است و شما سر کار هستید. در استان اصفهان و تهران نیز که به عنوان کلانشهر شناخته می شوند، شرکت های زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. شما می توانید به منظور نصب دوربین مداربسته در تهران و اصفهان با ما تماس بگیرید. استفاده از انواع دوربین مدار بسته در اماکن و ساختمان های مختلف به منظور حفظ امنیت و همچنین نظارت سال هاست که انجام می شود و با استفاده از این تکنولوژی آمارهای سرقت از اماکن مختلف تا حد زیادی کاهش یافته است و یا در صورت بروز سرقت و بررسی تصاویر ضبط شده دوربین ها توسط پلیس، سارقین شناسایی و بازداشت شده اند. با کمک این پنج راه حل میتوانید تا حد زیادی نسبت به جلوگیری از کار انداختن دزدگیر اماکن اقدام کنید.

شرکت های فعال در این زمینه خدمات متفاوتی به مشتری ارائه می دهند. ضمن اینکه برندهای متنوعی در زمینه دزدگیر اماکن وجود دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. هزینهی نصب یا تعمیر دزدگیر اماکن چقدر است؟ ایمیلها و نوتیفیکیشنها به محض ورود یا اتفاق افتادن هرچیز غیرمنتظره به شما فرستاده خواهد شد. هشدارهای امنیتی نیز می توانند به طور خودکار به شما فرستاده شوند ، حتی می توانید با انجام تنظیماتی، ست کنید که اعلان ها و ایمیل ها روی گوشی شما ارسال شود تا در همه زمان ها اطمینان خاطر از وجود امنیت داشته باشید. اصولا پایه و دکل ها برای نظارت هر چه بهتر از محیط مورد استفاده می گیرد که با توجه به نوع استفاده از انواع مختلفی بهره می گیرد.

حالا باید تنظیمات مربوط به مودم، گوشی و پورت ها را انجام دهید که در بالا ذکر شد که برای هر برند و مدل متفاوت است. اگر شما تجربهای از نصب دوربین مداربسته دارید و یا مطلب مفیدی در این زمینه دارید خوشحال میشویم که آن را برای استفاده ما و بقیه کاربران در قسمت دیدگاه قرار دهید. خوب تمام مراحل نصب دوربین را انجام دادید ، ولی اگر نتوانید آموزش استفاده از دوربین را ببینید و ندانید که چگونه از آن استفاده کنید، فقط پول خود را دور ریخته اید ، شما باید استفاده از دوربین را آموزش ببنید و بتوانید تصویر دوربین را روی گوشی خود ببنید و کاملا از آن بهره برداری کنید. فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مدار بسته INFINITY به عنوان مرجع آموزش دوربین مدار بسته در ایران ، با ارائه انواع خدمت در حوزه دوربین مداربسته برای شما بهترین خدمات نصب دوربین مدار بسته را با کمترین هزینه نصب دوربین مداربسته به ارمغان خواهد اورد. از مزیت های آموزش نصب دوربین مدار بسته در منزل، میتوان به کنترل و مدیریت خانه در هنگام سفر اشاره کرد.

در این مرحله شما می بایست اقدام به کابل کشی برای نصب دوربین مدار بسته نمایید. نوع کابل های سیستم تحت شبکه، Cat6، Cat5e و Cat5 می باشد. سیستم دوربین تحت شبکه، سه بخش دارد؛ دوربین ای پی، سوئیچ شبکه و NVR. این مجموعه ها در ابتدا با توجه به نیاز مشتری، نمونه ای کارآمد از دوربین های مدار بسته را معرفی کرده و سپس با بهره مندی از تخصص افراد متخصص در این زمینه، خدمات نصب و پشتیبانی را ارائه می دهند. با استفاده از این امکان می توان از دیگر قابلیت ها نظیر شارژ کردن سیم کارت، خاموش و روشن کردن دستگاه و… سیم های دوربین مداربسته نباید به راحتی در دسترس باشند.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان