املاک لاکچری معرفی برترین املاک در ایران، برندهای لاکچری ساختمانی و متخصصین برتر عرصه ساختمان | dr-architecture

در طراحی داخلی فضاهای اداری از قرار دادن گیاهان و سبزینگی در فضا غافل نشوید. همچنین طراحی طبق استاندارد ها از خستگی افراد در طول روز می کاهد. همچنین استفاده از سیم کشی های جدید به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و پایین آمدن هزینه انرژی خواهد شد. با برداشتن دیوارها، فضای داخلی ساختمان هم دل باز تر و بزرگتر می شود. بخش های تاسیساتی در ضلع جنوبی پروژه تعبیه شده است و به عنوان حائلی برای کاهش حرارت ساختمان در مقابل آب و هوای گرم رایج در شهر Chennai عمل می کند.

ساختمان اداری، تجاری ترمه – همدان

دانلود معماری یکی از به روز ترین و کاملترین آرشیو های تخصصی معماری در ایران میباشد و ما هر روز جدید ترین مطالب را برای دانلود آماده میکنیم. در این مرحله ارتباط کلی فضاها با یکدیگر و دسترسی های عمودی و افقی بین آن ها مشخص می شود. نوع دسترسی ها، اولویت بندی ها و تعداد و جایگیری باکس های ارتباط عمودی در پلان در این مرحله مشخص می گردد. مبلمان اداری و صندلی هایی که در این فضاها استفاده می شود با ابعاد استاندارد ۵۵ تا ۶۰ سانتی متر در نظر گرفته شوند.

http://e-games.irبنابراین کارکنان به جای فعالیت در محیطی خفقان آور و کسالت بار در محیطی شاد و نورانی به فعالیت میپردازند. بدیهی ست که در چنین فضایی روحیه همکاری و همدلی در بین کارکنان بیشتر خواهد بود و بهره وری نیروی انسانی به حداکثر خود خواهد رسید. پس تاثیر شگرف نمای ساختمان اداری بر حال و هوای درونی ساختمان و متعاقبا روحیه کارکنان و بهره وری آن ها را دست کم نگیرید. نمای ساختمان اداری در سبک‌های مختلف از جمله سبک کلاسیک که در ایران بیشتر به شیوه رومی انجام می‌شود، سبک مدرن یا نوع متداول آن یعنی لندنی و سبک اسلامی و بومی و در موارد محدودی سبک دیکانستراکشن طراحی و اجرا می‌شود. در هر سبک معماری نمای اداری می‌تواند با متریال مختلف مانند شیشه، سنگ، فلز یا چوب ساخته شود.

جلوگیری از ورود سر و صدا به دفتر کار

راستی ما یک مقاله‌ی جامع درباره‌ی مجله خبری معماری کامپوزیتداریم که ممکن است برایتان جالب باشد. ارتباط با گروه معماری آرکا از طریق شماره های تماس و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام آرکا میسّر و امکان پذیر است. در صورت تمایل می توانید از مشاوره های طراحان و دکوراتورها و … شرکت آرکا بهره مند گردید.

  • علاوه بر این، پنجره های شیشه ای پیوسته در لایه داخلی دو پوسته امکان نفوذ نور خورشید به واحدهای اداری را فراهم می کند و باعث کاهش مصرف برق در سراسر ساختمان می شود.
  • هماهنگی میان فضای شهری و محیط پیرامون، با ساختمان وظیفه‌ای است که نما بر عهده دارد و طراح باید توجه لازم را به آن داشته باشد.
  • تهران دیزاین سنتر مجموعه‌ای است در زمینه طراحی داخلی، معماری و نوآوری.
  • چیزی که در بدو ورود به این مجموعه جلب توجه می کند، لابی کوچک و منحصر به فرد آن است که به گفته ی معماران پروژه، برای انتقال آسان وسایل و رفت و آمد عمومی، این چنین طراحی شده است.
  • نور کنترل شده پس از وارد شدن به فضا در برخورد با ستون های با مقطع منحنی محو می شود.

نمای زیبای اداری که محیط کار را شاخص کرده و ساختمانی زیبا که هر روز به آن وارد می‌شویم، نشانگر منحصر به فرد بودن ما است و نشان می‌دهد که خلاقیت در اطراف ما جریان دارد. این ساختمان اداری، طراحی شده توسط 3DReid در مقایسه با سایر ساختمانهای تجاری این شهر، با 50٪ کاهش در مصرف انرژی و 80٪ کاهش انتشار کربن، دارای بالاترین امتیاز BREEAM در انگلستان می باشد. برای کنترل گرمایش و سرمایش ساختمان، از نمای دو پوسته و مصالح بتن با جرم حرارتی بالا استفاده شده است.

طراحی آینده نگرانه

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان