نمای ساختمان اداری مدرن+برآورد قیمت طراحی و اجرای نمادیزاین | dr-architecture

در ابتدا باید تمامی فضاهای مورد نیاز کارفرما را به تفکیک متراژ و موقعیت قرارگیری تقسیم بندی کنیم. از کارفرما بپرسیم که دقیقا به چند فضای مجزا نیاز دارد و میخواهد این موقعیت ها به چه شکلی باشد. و از همه مهمتر اینکه بدانیم در هر کدام از این موقعیت ها چه کسانی قرار است قرار بگیرند. به عنوان مثال طراحی محلی که منشی قرار دارد با طراحی اتاق کنفرانس از جهت میزان نورپردازی و طرح دیوارها و در کل دکوراسیون چیدمان بسیار متفاوت می باشد. البته ناگفته نماند که نمای ساختمان اداری دو طبقه به درد کسب و کارهای بزرگی می‌خورد که کارکنانشان بیش از 10 نفر باشند.

طراحی اتوبوس با فضای داخلی پیشرفته و دیدنی

پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. نه تنها آنها سالم تر هستند بلکه ادعا می کنند که حس تندرستی و شادابی بالایی دارند. طبق بررسی که در ایالات متحده صورت گرفته و طبق فاکتوری که “احساس رضایت” نامیده می شود. کاهش یک درصدی در غیبت کارکنان از کار معادل هزینه های معمول انرژی سالانه یک ساختمان می باشد.

عدم استخدام پیمانکار یا مدیر پروژه‌ی متخصص.

گروه طراحی برای یک ساختمان سبز از یک طرف با محاسبه هزینه های اجرایی درگیر بوده است. و از طرفی دیگر وظیفه تعدیل تأثیرات محیطی و بوم شناسی را با مصرف انرژی بر عهده دارند. چوب یکی از متریال‌های طبیعی است که نماهای زیبایی با استفاده از آن طراحی می‌شود. در این طراحی چینش تخته‌های چوبی در کنار هم نمای اداری مدرن و متفاوتی ایجاد کرده است. ایجاد زاویه‌های تند در بالای ساختمان و ایجاد اختلاف سطح، نمایی خلاقانه را شکل داده و در عین حال نظمی هندسی و چشم‌نواز نیز برقرار ساخته است.

  • در اینجا 10 مورد از پایدارترین ساختمانهای اداری جهان و همچنین تکنیکهایی که برای بهبود عملکرد، کاهش مصرف انرژی و فراهم کردن یک محیط کار سالم بکار برده اند به طور خلاصه بیان گردیده است.
  • امروزه ساختمان ها با کاربردهای گوناگون ساخته میشوند و یک دسته از آنها به منظور انجام امور دفتری و اداری می باشد.
  • از آن جا که شرکت فنجی از طبیعت سرچشمه گرفته است، هرچیز که از طبیعت باشد از ارزش های این مجموعه به حساب می آید.
طراحی ساختمان اداری آصف از “استدیو معماری بوژگان” در شمال شهر تهران و نزدیک به کوهپایه‌های شمالی شهر واقع شده است. با توجه به کاربری اداری پروژه، تنوع مصالح انتخابی در جهت سادگی محدود شد و در بسیاری از فضاها همانند نما، پلکان و لابی ورودی طبقات، از سنگ گرانیت فلیم استفاده شد. این گونه فضاها در طراحی ساختمان اداری کارخانه ، شامل اتاق ریاست، معاونت و مانند آن ها بوده و فضاهایی محصور و در طراحی های مدرن شفاف می باشند. این فضاها باید دسترسی آسان به بخش های مختلف کارخانه داشته باشند و هم چنین در طراحی پلان نیز باید توجه داشت تا امکان نظارت اتاق ریاست بر سایر بخش های کارخانه فراهم باشد. اتاق های مدیریتی می توانند فضای استراحت یا سرویس های جدا نیز داشته باشند. در طراحی اتاق مدیریت بهتر است از المان هایی استفاده شود که معرف برند و نوع فعالیتی است که در کارخانه صورت می گیرد.

http://e-games.irانبار یا بایگانی در مجله خبری معماری ساختمان اداری کارخانه ، برای نگهداری مدارک و پرونده ها و مانند آن مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد این فضا نیز با توجه به ظرفیت ساختمان و نوع فعالیت ها تعیین می شود. فضاهای مشاعات در طراحی ساختمان اداری کارخانه شامل راهرو ها، فضاهای ارتباطی بین بخش های مختلف و … است. این فضاها به صورت معمول و استاندارد بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کل فضاها را در بر می گیرند. ساختمان های اداری که شرکت های مختلف در آن ها واقع شده اند مکانی برای کسب و کار فعالیت هستند.

طراحی ساختمان تحقیق و توسعه فناوری بین المللی در ترکیه

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان