توصیه های مهم پس از تزریق ژل لب

مراقبت های بعداز لیفت ابرو برای کسانی که این عمل را انجام داده اند بسیار مهم است و حتما باید رعایت شود تا بهبودی سریع تر حاصل گردد و مشکلی برای شخص بوجود نیاید. شایان ذکر است که برای شستشوی صورت و استحمام بعد از 3 روز هیچ گونه منافاتی ندارد اما بهتر است که ناحیه پیوند را ماساژ نکنند. ۵- تا سه روز از دستکاری و یا ماساژ ناحیه تناسلی خودداری کنید. داروهایی که برای فرد نوشته می شود اعم از یک آنتی بیوتیکی که چند روز استفاده می شود و یک ضد خارش و ضد التهاب نیز تجویز خواهد شد. ما کاشت ابرو را با استفاده از موی طبیعی خود بیمار انجام می دهیم و بدین ترتیب ظاهری کاملا طبیعی را برای فرد ایجاد می کنیم. در صورتی که دچار ریزش ابرو شده اید و یا حس می کنید که تار موی ابروهایتان نازک شده، و هنوز خطوط و چین و چروک بر روی صورت تان ظاهر نشده، حتما کاشت ابرو را انجام دهید. مدت زمان کاشت ابرو، به میزان حجم موی کاشته شده بستگی دارد و تقریبا پنج تا شش ساعت طول به طول می انجامد. احتمال مشاهده مقدار جزئی کبودی و التهاب برای مدت زمان کوتاهی در ناحیه مهسا امانی ابروها وجود دارد.

برای ایجاد یک ظاهر طبیعی، موهای کاشته شده در ابتدا به صورت تکی و گاهی اوقات به صورت جفتی در هر بار کاشته میشوند و به این ترتیب فرآیند رشد طبیعی موی ابرو برای بیمار امکان پذیر میشود. برای ایجاد یک ظاهر کاملاً طبیعی، متخصصان ما درباره زاویه و جهت کاشت مو ابرو در هر طرف و نیز برای هر یک از ابروها به صورت مجزا دقت زیادی به عمل میآورند. برای این که هیچ گونه عوارض و خطراتی را برای فرد ایجاد نشود، بهترین گزینه بعد از پرس و جو و دیدن نمونه کار پزشک به او مراجعه شود، چرا که پروسه کاشت ابرو حساس است و هر پزشکی توانایی این عمل را ندارد. آیا کاشت ابرو عوارض و خطراتی دارد؟ از نظر بیشتر مراجع اگر چسبی که در اکستنشن مژه استفاده میشود مانع رسیدن آب به انتهای مژههای شود، اشکال دارد و نمیشود وضوی صحیحی در این روش گرفت. کاشت دائمی مژه و کاشت ابرو یک روش درمانی به شدت هنری است که در آن مژه و ابرو بطور خاص بر اساس نوع صورت، ویژگیهای آن، و نتایج مورد انتظار شما طراحی میشود. در این کلینیک، ما کاشت ابرو با موی طبیعی به صورت کلی یا جزئی را انجام میدهیم و برای این کار از آخرین تکنولوژیهای موجود استفاده میکنیم که نتایج حاصل از آن میتواند برای شما با ایجاد ابروهای بسیار طبیعی همراه باشد.حتی اگر شما بر روی ابروی خود تاتو انجام دادهاید، کاشت ابرو و کاشت مژه میتواند بر روی تاتوی ابرو نیز انجام شود.

نکته اگر پوسته برروی ابروها قرار گرفته باشد، فرد باید این پروسه کف گذاری را تکرار کند تا کاملا شل و از مو برطرف شود و در انتها با آب با آهستگی شستشو دهند برای این کار می توانند با یک گوش پاکن در جهت خواب ابرو به آرامی شستشو دهند تا آسیبی به خواب ابرو وارد نشود و پوسته ها را جدا نمایند. جالب است بدانید که مژههای کاشته شده جدید در این روش، رشد میکنند و حدود هر ۶ تا ۱۲ ماه نیز باید اندکی کوتاه شوند. که البته این تعداد برای هر فرد و با توجه به فرم و ضخامت دلخواه ابرو متغیر می باشد. توصیه می نماییم که متقاضیان این پروسه باید به دکتر پوست خوبی مراجعه کنند تا بعد از کاشت هیچ گونه عوارضی رخ ندهد، همچنین بهترین نتایج را برای فرد به ارمغان بیاورد. نکته آخر این که: در خصوص کاشت ابرو توصیه می شود که حتما از یک دکتر پوست باتجربه و حاذق در این زمینه مشورت بگیرند.

احتمال تشکیل پوسته های ریز در اطراف موهای کاشته شده وجود دارد که البته به راحتی و موقع استحمام شسته می شوند. با این حال، تارهای مویی که در ناحیه ابرو پیوند زده می شوند، از اندازه اصلی و اولیه ابرو بلندتر نخواهند شد، چرا که تارهای مو کاشته شده ویژگی ها و مشخصه موهای اطراف خود را می گیرند. از آنجایی که قسمت هایی پایینی ابرو و پیشانی نسبت به مابقی اعضای صورت بیشتر دچار چین و چروک می شوند با لیفت ابرو به سادگی می توان این خطوط را برطرف کرد و از داشتن چهره ای خسته و عبوس جلوگیری کرد. با این حال، شرایط دیگری نیز وجود دارند که میتوان با کمک لیفت ابرو آقایان آنها را برطرف کرد که از جمله مهمترین آنها میتوان به مواردی همچون: افتادگی یک و یا هر دو ابرو به صورت مادرزادی و پدیدار شدن خطوط پیری در مابین ابروها و پیشانی اشاره کرد و تجربهی پزشکان در گذشته نشان داده است که لیفت ابروها با بازده بسیار مناسبی در رفع این مشکلات زیبایی همراه است.

اگر دنیال یادگیری مهارتهای آموزش کاشت و اکستنشن مژه در مشهد هستید می توانید در دوره های آموزش اریس مشهد شرکت کنید و پس از ان شروع به کسب درآمد و کار در این زمینه کنید . متاسفانه در بسیاری از موارد بیمارانی با مژههای کوتاه انتظار حل این مشکل با جراحی پیوند مژه را دارند که این امکان در اکثر موارد وجود نداشته و باید حتماً قبل از اقدام به پیوند نزد چند پزشک مسلط به جراحی مژه (ترجیحاً پزشکان عضو انجمن جهانی پیوند موی طبیعی-ISHRS) ، معاینه گردند. اهدای مو از پوست سر انجام میشود که در ادامه این موی برداشته شده در ناحیه ابروها کاشته میشود و میتواند در باقیمانده عمر فرد به رشد خود ادامه دهد. سیگار کشیدن میتواند خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد، بنابراین نباید بلافاصله پس از تزریق ژل به لب سیگار نکشید. فردی که از داشتن ابروی نازک و کم پشت خسته شده میتواند به این روش رجوع کند.

در آقایان، ناحیه موی اهدایی بر اساس میزان ضخامت فعلی ابروها تعیین می شود. زمانی که حجم کمی از مو دچار ریزش شده باشد و یا موی یکی از ابروها نازک باشد، می توان موی اهدایی را از ابروی دیگر برداشت. در خانم ها موی اهدایی از قسمت های پشت گوش نیز گرفته می شود، چرا که موی این ناحیه در خانم ها نازک تر بوده و برداشتن مو از این ناحیه باعث طبیعی شدن ظاهر ابرو خواهد شد. به همین خاطر لازم است موی ابرو پس از پیوند معمولاً ماهی یک بار اصلاح و تمیز شود. از آنجا که معمولا بیشتر این ژلها در حجمهای کوچک و برای اصلاح چینوچروک مورد استفاده قرارمیگیرند لذا در این شرایط جابجایی یا برآمدگی زیاد معمول نیست. یک پزشک با تجربه میتواند یک ظاهر کمانی همراه با ضخامت مناسب و فاصله کافی بین ابروها برای شما ایجاد کند و طول ابرو را با توجه به نیاز شما مشخص نماید.هر چند دوره بهبود پس از کاشت مو ابرو بطور قابل توجه کوتاه و سریع است، برای دستیابی به بهترین نتایج لازم است از خدمات یک پزشک با تجربه در این رابطه استفاده شود. چرا که هر یک از این دو روش دارای جنبههای مثبت و منفی خود بوده و هر کدام میتواند با توجه به شرایط فرد انتخاب شود.

پزشک برای ازبین رفتن این حالت هابه شما ماساژدادن لب را آموزش میدهد. اما یکی از سوالات متداولی که افراد این پروسه می پرسند در این است که چرا بعد از کاشت ابرو، موی آن ریزش می کند؟ همگی در کم پشتی ابروها، مژه وحتی موی سر دخیل هستند اما با پیشرفت علم و تکنولوژی فرد نباید مایوس و نامید شود چرا که روش های زیادی برای احیای آن ابداع شده است. اکستنشن ها از این طریق بسیار سبک هستند و به مژه های طبیعی آسیب نمی رسانند.تا پایان این مقاله با 2 رخ همراه باشید. با این حال، کاشت ابرو روشی نسبتا سریع و بدون درد می باشد. خوشبختانه اخیرا برای رفع این عارضه کاشت ابرو با موی طبیعی در بیشتر مطب های پوست و کلینیک های زیبایی در حال اعمال است. موی ابرو باید به طور مرتب اصلاح شود، با این پروسه روند رشد طبیعی خود را خواهد گرفت.

ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد. پیوند ابرو، نتایج دائمی را به همراه دارد. در صورتی که فرد به پزشک پوست و متخصص زیبایی حرفه ای خود مراجعه کند هیچ گونه عوارض و معایبی را برای او به همراه نخواهد آورد، اما اخیرا با ظاهر شدن پزشکان آماتور برای این پروسه حساس، برخی از عوارض همچون عفونت در محل پیوند به دلیل استفاده از وسایل چندبار مصرف شده، ایجاد کرده اند که برطرف شدن آن خود نیاز به مراجعه به پزشکان دیگر را در پی داشته است.

این داروها ممکن است باعث افزایش خونریزی در حین جراحی شوند. تمامی داروها همان روز بعد از کاشت ابرو باید استفاده شود. مصرفی بعضی از داروها مانند داروهای فشار خون، داروهای ضدتشنج، داروهای ضدالتهاب، داروهای روانپزشکی، داروهای کنترل وزن و قرص های ضدبارداری در ریزش موی ابروها موثرند. دکتر پوست ابتدا قسمت ظریف منبع موی سر از پشت سر که نزدیک به گوش می باشد را شناسایی می کند و با گرفتن مقداری از مو اقدام به پیوند آن در جهتی که فولیکول ها منطبق با رویش و خواب موهای ابرو باشد، انجام می دهد. پیوند ابرو به صورت طبیعی و استاندارد، چهره را زیبا می کند به همین دلیل در انتخاب کلینیک و یا دکتر پوست خوب، ملاک و معیار را بر هزینه قرار ندهید. هزینه دوره آموزش اکستنشن مژه چقدر است؟ آیا اکستنشن مژه همان کاشت مژه است؟ چون روش کاشت ابرو با بی حسی موضعی انجام می شود، در نتیجه هیچ گونه درد و ناراحتی را برای فرد ایجاد نمی کند.

معمولا برای گونهها در هر طرف 1 تا 2 سی سی ژل استفاده میشود. برای دستیابی به لبهای صاف و بدون خط که این روزها یکی از معیارهای زیبایی صورت است، افراد بسیاری به سمت عملهای زیبایی چون تزریق ژل، تمایل پیدا میکنند. در طول این دوره، برای کاهش ورم میبایست سر تا حد ممکن بالا نگه داشته شود. با تشکیل چروک عمودی و موازی در قسمت سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود و در صورت استفاده از روژ لب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا خودش را نشان می دهد. برای کاهش تورم شما باید سر خود را بالا نگه دارید. درحالیکه اکستنشن، به علت اینکه لابهلای مژههای خودتان قرار گرفته و طول آنها متناسب با طول مژههای طبیعی شماست، ظاهری کاملا طبیعی و نچرال به شما هدیه میکند. این که پس از تزریق ژل یک سمت صورت دچار ورم شود کاملا شایع است لذا بهتر است چند هفته صبر کنید تا نتیجه نهایی تزریق را ببینید. شما میتوانید قبل و بعد از درمان بهصورت ۲۴ ساعته و رایگان با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان