جواهرات عشق و ازدواج جواهری زمردی | hsaatchi

جواهرات عشق و ازدواج جواهری زمردی | hsaatchi

این آویز به شکل صدف دریایی طراحی شده است و دارای یک سنگ زبرجد بیضی شکل است که به صورت مورب در قسمت مرکزی قرار گرفته است. قاب مورب الماس و زبرجد را احاطه کرده و به جذابیت کلی آویز می‌افزاید. معمولا بین خرید های عقد و عروسی، سرویس طلا جزو محبوب ترین خریدهاست. خریدی که در عین شیرینی و جذابیت، برای عروس و داماد دغدغه ی زیادی به همراه می آورد. دغدغه ی انتخاب مدل دلخواه برای عروس خانم و قیمت بالای سرویس طلا برای آقای داماد، یک دل مشغولی مهم و اساسی به نظر می رسد. و اینک پیشنهاد ما این است که قیمت حلقه ازدواج طلا رینگ ساده را از سایت فروشگاهی جواهرات بخواهید، زیرا سابقه درخشانی در فروش جواهرات با قیمت واقعی و اصلی دارد.

  • حلقه‌ی خود را به خمیر آغشته کرده و بعد از چند دقیقه با آب بشویید.
  • حلقه نامزدی برلیان موردعلاقه خود را در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر برای این مناسبت ویژه و خاص پیدا کنید.
  • حلقه‌ ها مانند ایده‌ ها و احساساتی که نشان‌ دهنده آن هستند، در اشکال مختلف بی‌ شماری وجود دارند.
  • تشریفات عروسی روبان اهواز با انجام کلیه خدمات عروسی، تولد، فارغ التحصیلی، افتتاحیه، مراسمات نامزدی و… پذیرای شما دوستان می‌باشد.
  • البته باید در نظر داشت در صورت عدم موجودی کافی مالی می توان بطور توافقی خرید سرویس را به بعد از عروسی منتقل نمود .
  • از دیگر گالری های به نام و مطرح تهران در حوزه طلا و جواهر می توان به گالری کوه نور با بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت حرفه ای اشاره کرد.

این تاج از فلزاتی همچون طلا، نقره و یا برنج ساخته شده و با استفاده از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی تزئین می‌شود. امروزه این تاج با استفاده از طلا، نقره مروارید و سایر سنگ‌های خرید جواهر قیمتی ساخته می‌شود. یک نوار کاغذی را دور انگشتی که می‌خواهید انگشتر یا حلقه‌تان را در آن بیندازید، بپیچید؛ وقتی انتهای یک طرف نوار کاغذی روی طرف دیگر آن قرار گرفت، آن نقطه را علامت بزنید. نوار کاغذی را از دور دست‌تان باز کنید و با یک خط‌کش طول آن را اندازه بگیرید. برای حلقه طلا نگین‌دار، حتما به این موضوع دقت کنید که وزن نگین آن‌ها کسر شده است یا نه.

حلقه ست ترنج جدید

هرچند که این گونه حلقه ازدواج امروزه باب سلیقه تمام اقشار جامعه می باشد ، و زوج هایی که به دنبال لوکس بودن یا شیک شدن هستند را به سمت خود سوق می دهد . نکته دیگر اینکه خرید این نوع طرح ها نوعی پس انداز به حساب می آید . اگر همسرتان زنی مطابق با مد روز است، چرا جواهراتی را برای هدیه سالگرد ازدواج انتخاب نکنید که نشان دهنده سبک و شخصی او باشد؟ نگران نباشید، ما قطعه‌ای مناسب مد روز و سلیقه همسرتان معرفی می‌کنیم. حلقه مد روز ساخته شده با نگین زبرجد به شکل بیضی است و با انرژی جنب و جوش بر گرفته از نگین زبرجد، همسرتان را مسحور می‌کند. رکاب این حلقه برای ظاهری شیک و پر طراوت با نگین الماس تزئین شده است.

حلقه و پشت حلقه امرالد کات طرح نوبل

به شکل بسیار ساده و بدون هیچ گونه تراش یا طراحی خاصی ساخته می شود . همان طور که در ابتدا اشاره کردیم خرید حلقه ازدواج ست کمی با دیگر خرید های شما متفاوت تر خواهد بود. خاص‌ترین روز زندگیتان با حلقه و پشت‌حلقه ست کوه‌نور جشن بگیرید. اگر هم دستانی نسبتا کوچک دارید بهتر است از بند های ظریف، باریک و مزین به نگین استفاده کنید. در این صورت استفاده از ساعت هایی با بند نقره می تواند توصیه ای مناسب باشد. بند های نقره به دلیل ظرافت ها و تزئین زیبایی که دارند بهترین گزینه برای عروس خانم ها می باشد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان