ساختمان اداری شریف معماری معاصر ایران | dr-architecture

از سنگ برای مجله خبری معماری اداری ساختمان ‌مدرن نیز استفاده می‌شود،‌ سنگ در ترکیب‌ با شیشه و فلز هارمونی زیبایی ایجاد کرده و چهره‌ای امروزی و نو به ساختمان می‌بخشد. در طراحی نمای اداری بهتر است به سلیقه، سفارش و روحیه مشتری توجه کرد. مشتریان ممکن است با سلیقه محدود و با توجه به نماهای ساختمانی که دیده‌اند و به صورت تکرار شونده در شهر اجرا می‌شود، درخواستی داشته باشند.

  • در اینجا ایجاد یک پوسته خارجی بر روی ساختمان که نمای آن را ویژه ساخته، با استفاده از متریال فلزی انجام شده است.
  • 5) در نظر نگرفتن قوانین منطقه بندی مربوط به حوزه‌‌های مسکونی و قوانین ساختمانی.
  • در نتیجه راهکارهای معماری پایدار برای یک اداره سبز تأثیر خود را در چند بعد اقلیمی، اقتصادی، اجتماعی و روانی نشان می دهد.
  • در ادامه با ما همراه شوید تا طراحی نمای ساختمان اداری را با هم مورد بررسی قرار دهیم.
  • یک معماری خوب و پایدار بایست کم ترین تأثیر را به محیط خود وارد کند.
همچنین نسبت مجاز شیشه به سایر مصالح به کار رفته در نما 40 درصد است. این ساختمان اداری تجاری توسط DesingInc به منظور رشد تعامل بین شهر و طبیعت طراحی شده است. نمای آن به گونه ای طراحی شده است که آب و هوای داخلی را کنترل کند و ساختار بتنی آن واریانس دما را به حداقل رساند. هوای ساختمان توسط داکتها بطور 100٪ طبیعی به نحوی تهویه می شود که هر یک ساعت و نیم یکبار بطور مداوم هوای تازه تامین می شود. بر این اساس، CH2 موفق به کسب برآورد فراتر از سیستم رتبه بندی انرژی 6 ستاره در استرالیا شده است. سائو پائولو/ شرکت طراحی Triptyque مستقر در پاریس، ساختمان تجاری RB12 را برای تجدید حیات مرکز شهر ریو طراحی کرد.

تور خانه گردی : دکوراسیون خانه مدرن و شیک زهرا از قیطریه

تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است. بنابراین در ساختمان های اداری لازم است هر از چند گاهی بخش‌هایی از بنا ترمیم بشن، تا فرسودگی اون ها باعث ایجاد خسارت های بیشتر نشه. تمامی آرشیو سایت در سرور های ایران نگهداری میشوند و بالاترین سرعت ممکن در دانلود را در اختیار شما قرار میدهد.تا 4 برار سریعتر، ایمنی بیشتر… برای جداکردن بخش فروشگاهی در پایین از بخش اداری در بالا از دیوار حائل، یا سطح بتنی استفاده شده است. برای ارتباط مستقیم بخش اداری با فضای شهری سقف فروشگاه به شکل راه‌ پله درآمده و بخش اداری را مستقیما به پیاده‌ روی جلوی ساختمان هدایت می­ کند. برای انتخاب متریال بازه گسترده ای از انتخاب ها و گزینه های گوناگون پیش روی ما قرار دارد.

طراحی داخلی محیط

بنابراین اگر شرکت دیگری جایگزین شرکت فعلی شد بتواند با توجه به سلیقه و نیاز خودش فضای داخل واحد اداری را دکور کرده و تغییر دهد. شناخت فضاهای مختلف برای طراحی ساختمان اداری کارخانه از اهمیت بالایی برخودار است. تنوع فضاها در طراحی ساختمان اداری کارخانه ، طراحی متفاوت و مطالعات دقیق تری روی این فضاها را نیز می طلبد.

همانطور که قبلا ذکر شد، دو مورد از ملاحظات اصلی ایجاد یک حجم یکپارچه و ارزیابی مجدد شیشه 40 درصدی استفاده شده در نما بود. علاوه بر این، اجتناب از اشکالی که باعث ایجاد اختلال در شهر می شوند، مهم بود. علاوه بر کتابها، مجلات، مقالات و لوح های فشرده و … در کتابخانه وجود دارند و گاهی این بخش نیز به اینترنت دسترسی دارد. ترکیب بندی قفسه ها، کشوها، کمدها برای ذخیره سازی در طراحی بسیار مهم است. در این فضاها میزها و فضاهایی نیز برای استفاده کنندگان از کتابها و منابع و هم چنین کارکنان کتابخانه بایستی در نظر گرفته شود. در فضای ساختمان های اداری کتابخانه و مرکز اسناد برای امور تحقیقاتی به منزله سیستم مغزی آن است که می تواند به صورت مرکز اطلاعات و ذخیره سازی الکترونیکی نیز باشد.

http://e-games.ir

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان