ساختمان اداری Akshaya 27 ؛ چشم اندازی منحصر به فرد در بافت قدیمی شهر کانون معماران | dr-architecture

به عنوان مثال اگر در حال مجله خبری معماری اتاق جلسات هستید حتما به آکوستیک بودن آن و راحت بودن صندلی ها و مبلمان توجه داشته باشید. ” الهام گرفته شده است؛ که در آن فضایی برای گیاهان در نظر گرفته شده است، این فضا با قسمت ناهارخوری احاطه شده. رنگ‌ها در عملکرد و میانکنش‌های ما موثر اند؛ لذا رنگ‌های مشخص کف پوش برای بیزینس‌های گوناگون مناسب اند. در صورتی که بیزینس شما آنالیزی است و توجه به جزئیات در آن اهمیت دارد، از تن رنگ قرمز برای کف پوش‌ها استفاده کنید.

طراحی ساختمان اداری و تجاری فرمانیه توسط آقای علی دوست و همکاران

استفاده از امکان نورپردازی طبیعی در طراحی فضاها به بهبود روحیه کارمندان کمک کرده و انرژی آن ها را نیز افزایش می دهد. این فضاها کاربرد زیادی داشته و لازم است در طراحی آن ها نهایت دقت همراه را با رعایت استاندارد ها و ضوابط طراحی صورت گیرد. این فضاها می توانند به صورت چند اتاق و یا یک اتاق بزرگ در نظر گرفته شوند. ابعاد اتاق جلسات در طراحی ساختمان اداری کارخانه با توجه به ظرفیت ساختمان ساخته می شود. در این فضاها کارمندان اصلی ساختمان مستقر بوده و با توجه به نوع فعالیتی که دارند به دو دسته اتاق های مجزا و کار گروهی تقسیم می شوند. دسترسی بخش های اداری در طراحی ساختمان اداری کارخانه به فضاهای دیگر مانند فضاهای خدماتی و استراحت باید کوتاه و آسان باشد و طراحی پیچیده ای در پلان نداشته باشد.

  • باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید، اما سه نکته وجود دارد که از همه مهمتر می باشند.
  • میتوانید جهت کم کردن هزینه، بعضی موارد که خیلی ضروری نیستند را حذف کنید.
  • اقدامات بعدی و مورد لزوم با سرعت و با کیفیت بالا به اجرا در می آیند.
  • البته لازم به ذکراست تمام اصول فوق در تمام ساختمان هایی که توسط آرجنت تولید شده پیدا نمی شود.
  • ساختمان به عنوان یک عنصر واحد شهر تأثیری اجتناب ناپذیر بر محیط شهری آن دارد.
  • نمای ساختمان، محلی برای نمایش است، طراح و معمار می‌تواند با استفاده از دانش هنری خود در ترکیب رنگ، همچون نقاشی که بر بوم رنگ می‌گذارد، سطح ساختمان را نقاشی کند.
برای این کار می توان واحدها را طوری نقشه کشی کرد که دفاتر کار و محیط هایی که در طراحی اولیه برای کارمندان در نظر گرفته شده در جهت مخالف خیابان اصلی قرار بگیرند. در طراحی ساختمان های اداری نمای ساختمان اداری بهتر است با توجه به اقلیم، مصالح در دسترس، امکانات ساخت و فرهنگ هر منطقه طراحی شود. پوسته خارجی بنا باید فضاهای داخلی را از عوامل جوی و تغییرات دمایی و صداهای مزاحم محافظت کند. استفاده از سایه بان، پنجره های کرکره ای امکان کنترل شرایط نامناسب را به صورت غیر خودکار (مکانیکی) یا خودکار (اتوماتیک) فراهم می کنند.

بررسی انواع سبک طراحی ویلا

یعنی شخصی که برای بازسازی ساختمان مسکونی تبحر دارد در زمینه بازسازی ساختمان اداری نباید به وی مسئولیت یا پروژه ای بدهند. بلکه هر شخصی در زمینه کاری خودش پروژه میگیرد و این نکته از این لحاظ حائز اهمیت است که سلیقه و چیدمان و حتی دکور بندی در بخش مسکونی با اداری کاملا متفاوت است و این موضوع در انتخاب یک متخصص خوب بسیار مهم است. اینکه بدانیم کسی که دفتر کارمان را برای بازسازی به دست وی سپرده ایم در کار خودش خبره است بسیار موجبات آرامش فکری ما را فراهم می کند.

تیپ بندی خاک

بهتر است طراح با توجه به گزینه‌های مطرح شده و روحیه خاص هر مشتری و کسب و کاری که دارد، طراحی منحصر به فرد و خلاقانه‌ای انجام داده و ایده و طراحی خود را با مشتری مطرح کند. این ساختمان یک انبار بازسازی شده می باشد که به دفتر مرکزی منطقه شمال غربی برای مهندسان ارتش آمریكا تبدیل شده است. نه تنها یک محیط کار مشترک بلکه بازسازی آن به صورت پایدار و به صرفه از ویژگی بارز این ساختمان به شمار می آید. این ساختمان از الوارهای انبار غیر تاریخی 1202 و سیستم های فعال و غیرفعال برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند. از طریق سایبان های افقی، تیغه های عمودی و پوشش داخلی پنجره در برابر نور خورشید محافظت می شود.

http://e-games.ir

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان