شیشه ساختمانی تولید شیشه ساختمانی در ایران قیمت شیشه ساختمانی

برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها و دریافت مشاوره خرید ، پیشنهاد می‌شه با مشاورین متخصص شرکت فرکو تماس بگیری. این محصول زیبا که‌در کارخانه شیشه خم فرکو تولید می‌شه ، از کیفیت و مقاومت بالائی برخورداره. و قابلیت تولید اون مناسب با اکثر اجراهای شیشه‌ای از قبیل دکوراسیون داخلی و خارجی و سایر محصولات شیشه‌ای هستش.

شیشه ساختمانی تولید شیشه ساختمانی در ایران قیمت شیشه ساختمانی

ورق‌های ترنسپرنت برچسب‌هائی بسیار بادوام و مقاوم هستن و حتی قابلیت چاپ انواع طرح بر روی اون‌ها وجود داره. در کارخانه شیشه خم فرکو انواع آماده شیشه ترنسپرت رو به‌صورت تخت یا منحنی ، در ابعاد و سایز‌های گوناگون و با ضخامت‌های مختلف می‌تونی سفارش بدی. زیبا‌ترین شیشه‌های رنگی رو می‌تونی از مرکز خرید شیشه خم فرکو تهیه کنی.

لیست شیشه ساختمانی، به ترتیب توان و زمان

خط تولید شیشه های جام کارخانه ساوه جام با ظرفیت 250 تن روزانه در ضخامت های 1 الی 8 میلیمتر تولید و روانه بازار می شود. شیشه ها یا بر مبنای اندازه استاندارد ساخت و تولید می شوند و یا بر اساس نیاز مشتری تولید و ساخته می شوند. و ابعاد شیشه درخواستی بزرگتر باشد .کارخانه شیشه بعد از ارائه اندازه های مشخص و دقیق، اقدام به ساخت و تولید شیشه ها در ابعاد استاندارد می نماید. در صورتی که ابعاد و اندازه خواسته شده توسط مشتری متناسب با استانداردها نباشد و یا ابعاد شیشه درخواستی بزرگتر باشد، کارخانه شیشه نگین شرق اقدام به تولید شیشه با همان کیفیت و مقاومت بالا می نماید. چون شیشه‌های سکوریت بعد از خریداری قابل برش نیستند باید در حین سفارش ابعاد دقیق شیشه مورد نظر خود را در اختیار تولید کننده بگذارید.

در ابتدا شرکت تابان با احداث اولین کوره خود اقدام به تولید انواع شیشه های مشجر به ضخامت 4 الی 10 میلی متر و با حداکثر عرض 230 میلی متر تولید و روانه بازار کرد. همچنین این کارخانه در سال 1383 کوره خط مینی فلوت خود را برای تولید شیشه های رنگی و ساده در ضخامت 4 الی 10 میلی متر راه اندازی کرد. محصولات شیشه ای این کارخانه برای مصارف صنعتی و ساختمانی استفاده می گردد.

شیشه های ضد گلوله، ضد حریق، هوشمند و سانرژی رده از دیگر محصولات کاربردی و بی نظیر کارخانه شیشه سپنتا هستند که برای اماکن خاص یا موقعیت های ویژه و حیاتی مورد استفاده قرار می گیرند. شیشه هایی که در بانک ها، طلا فروشی ها، صرافی ها و برخی خودروهای خاص به کار می رود، از ویژگی های به خصوصی برخوردار می باشند که از لایه های متعدد ساخته شده اند. گروه صنعتی شیشه زاگرس در سال 1387فعالیت خود را در زمینه تولید شیشه های ساختمانی آغاز نموده است . شیشه کاویان فلوت پنجمین کارخانه از کارخانجات گروه صنعتی شیشه کاوه می باشد که در شمال غرب ایران و در اطراف مشهد بناشد. این کارخانه پس از پشت سر گذاشتن فازهای اجرایی خود، این کارخانه اقدام به تولید شیشه شمال شرق کشور کشورهای همسایه کرده است و تمام پروزه های فنی و مهندسی آن توسط شرکت پترو کاوه که زیر مجموعه گروه صنعتی کاوه می باشد انجام گردیده است.

چون برای تفکیک حمام از روشویی و سرویس توالت ایرانی و فرنگی مورد استفاده قرار می‌گیره و به‌حفظ بهداشت کمک شایانی می‌کنه. شیشه‌های رنگی همونطور که به‌صورت شفاف ساخته می‌شن در انواع مات نیز تولید می‌شن. این شیشه‌ها در انواع رنگ‌های گوناگون تولید می‌شن ، و از لحاظ کیفیت بدلیل قابلیت سکوریت شدن از استحکام بالائی برخوردارن. شیشه‌های رنگی ترنسپرنت در واقع با استفاده از نوعی لیبل رنگی که‌بر سطح شیشه چسبانده می‌شه ، به‌صورت رنگی در میان.

شیشه دکوراتیو لوکس ساختمانی

فروش اقساطی در این مجموعه از فعالیت های نوین آنلاین در زمینه فروش انواع شیشه جام و ملزومات وابسته به آن می شرکت شیشه ساختمانی زیما باشد. با پیشرفت صنعت شیشه سازی در دوره های تاریخی و زمان ها انواع مختلفی از شیشه اختراع گردید و به مرحله تولید رسید. شیشه قزوین که در زمینه شیشه های فلوت – شیشه های شیت – جام شیشه فعالیت می کند.

برای دیدنش کلیک کن.

رطوبت گیر شیشه ها از نوع دیسکانت و تولید کارخانه گریس آلمان می باشد. چراکه استفاده از کابین آسانسور شیشه‌ای علاوه بر ایجاد نمایی شیک در این مراکز ، باعث جذب بیش‌تر مشتری شده و هم‌چنین تماشای طبقات در حین حرکت ، خرید راحت‌تر و دلچسب‌تری رو برای مشتری فراهم می‌‌کنه. جذاب‌ترین مدل‌های میز شیشه ای خم رو دیدی؟ برای دیدنش کلیک کن. با استفاده از این میزهای زیبا تو دکوراسیونت ، می‌تونی خوش سلیقه‌ترین فرد بین دوست و آشنا و همکارانت باشی.

شیشه ساختمانی ساده به دلیل پرمصرف بودن و کاربرد فراوانی که دارد تولید انبوه داشته و از قیمت بسیار مناسب و ارزانی برخوردار است. با وجود ورود انواع شیشه های جدید به بازار، هنوز هم بسیاری از افراد از شیشه ساختمانی ساده در ساختمان های خود استفاده می کنند. قیمت شیشه ساختمانی ساده نسبت به دیگر شیشه ها مانند شیشه لمینت پایین تر است و همین تفاوت قیمت یکی از دلایل تمایل مردم برای به کار بردن شیشه های ساده و معمولی است. با شیشه ساختمانی ساده طراحان می توانند علاوه بر استفاده کردن از نور عبور داده شده از شیشه، برای تامین نور فضا، از آن به عنوان یک جدا کننده فضا و تفکیک کننده نیز استفاده می کنند.

  • این کارخانه پس از پشت سر گذاشتن فازهای اجرایی خود، این کارخانه اقدام به تولید شیشه شمال شرق کشور کشورهای همسایه کرده است و تمام پروزه های فنی و مهندسی آن توسط شرکت پترو کاوه که زیر مجموعه گروه صنعتی کاوه می باشد انجام گردیده است.
  • این نوع شیشه‌ها با استفاده از رنگ‌های متنوع و مورد نیاز به صورت لمینیت تک لایه و دو لایه، سکوریت و رنگ‌های نوری و یا پوششی جهت استفاده در تمام سطوح، مکان‌ها، درب‌ها، در اشکال و ابعاد و ضخامت‌های متنوع قابل اجرا می‌باشد.
  • در ابتدا شرکت تابان با احداث اولین کوره خود اقدام به تولید انواع شیشه های مشجر به ضخامت 4 الی 10 میلی متر و با حداکثر عرض 230 میلی متر تولید و روانه بازار کرد.
  • و هرچه ضخامتش بیش‌تر باشه میزان مقاومتش در برابر اصابت گلوله بیش‌تر.
  • همچنین سایت دیگر سه جداره به نشانی 3jedareh.comحاوی اطلاعات کامل تر و همچنین مقالات مفید در خصوص صنف درب و پنجره و ساختمان می باشد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان