طراحی ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز آرکا | dr-architecture

شرکت نما دیزاین به صورت تخصصی در حوزه طراحی و اجرای نمای‌ساختمان به ویژه نمای‌خشک و نمای شیشه‌ای فعال است. حتما تصور شما هم این است که برای داشتن شرکتی مفید و سودآور نیازمند فضای بزرگی هستید که بتوانید با طراحی نمایی خاص جذابیت آن را دو برابر کنید. طراحی نمای ارزان ساختمان اداری خودتان را به نمادیزاین بسپارید و دیگر نگران چیزی نباشید.

تور خانه گردی : دکوراسیون خانه مدرن و شیک زهرا از قیطریه

طراحی پنجره‌ها و المان‌های نما، متریا‌ل‌ها، نورپردازی نما و توجه به ویژگی‌های بومی و سنتی منطقه از جمله مواردی هستند که در طراحی نما اداری باید مورد توجه قرار گیرند. ایده ارتباط یک ساختمان آن هم از جنس دانش بنیان با شهر موضوعی بود که فقط به جداره نمی توانست خلاصه شود این پروژه با توجه به آنکه دو خیابان در مجاورت آن قرار دارد. مساله گذر از درون پروژه می توانست ایده مناسبی برای ناحیه نوآوری شریف باشد تا گذرهای شهری از میان خود پروژه ها نیز بتوانند عبور کنند. هدف از این ایده بدنبال این موضوع بود که شبکه ارتباطی بین ساختمان ها و دانشگاه شریف به گونه ای فضا محدود به مسیرهای شهری نباشد و شبکه ای گسترده تری در این منطقه از لحاظ حرکت پیاده و دانشجویان رخ دهد. مجموعه اداری در اختیار چند شرکت بین المللی از جمله بی ای تی است. در طراحی نماها مهم ترین موردی که باید به آن توجه کرد استفاده از مصالح با کیفیت و مرغوب می باشد.

  • نورپردازی فضاهای اداری در طراحی ساختمان اداری کارخانه ، به خصوص فضاهای کاری کارمندان از جمله نکاتی است که از درجه اهمیت بالایی برخودار می باشد.
  • همچنین از آن جا که کاغذ دیواری مدرن است و دارای طرح و نقش گوناگون است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوشش دیوارها باشد.
  • هر گونه ذخیره سازی می تواند به صورت فردی، گروهی یا عمومی باشد که تعداد و نوع آن به واحد و بخش کاری مشخصی مربوط می شود.
  • طراحی نمای ساختمان اداری می تواند گویای میزان حرفه ای بودن کار شما باشد.
  • بتن اکسپوز نوعی تایل پیش ساخته بتنی می باشد که امروزه در نمای ساختمان های زیادی استفاده می شود.
  • آئین نامه استاندارد ساختمان های اداری در تهران حاکی از آن است که مساحت تصرف ساختمان نباید بیش از 60 درصد مساحت زمین + 2 متر باشد.
ساختمان های سالم که با مصالح طبیعی کار می کنند و از اقلیم طبیعی در ساختمان بهره می برند. به نظر کمتر با مشکالت بیماری روحی در کارکنان و یا دوری از کار مواجه هستند. طرح پایداری که بتواند از نظر تجاری، اجتماعی و محیطی مؤثر باشد نیازمند اندازه گیری های دقیق مزیت های طراحی پایدار است.

مدیریت پیمان پروژه اداری

این فواید و خطرات چه سازنده مجله خبری معماری سبز از بخش خصوصی باشد و چه از بخش دولتی قابل استعمال می باشد. شکستن خطوط صاف و تبدیل آن به انحناهای زیبا یکی از شگردهای طراحی‌های نوآورانه است. در این طراحی نیز انحنای خط بیرونی نما ظاهری جذاب به ساختمان بخشیده است.

http://e-games.irمصالح مورد استفاده باید معرف کاربری ساختمان و با دوام و ماندگاری بالا باشد. فضاهای خدماتی شامل سرویس های بهداشتی، آشپزخانه یا آبدار خانه ها و … هستند که دسترسی آن ها به تمام بخش های اداری باید فراهم باشد. 5) در نظر نگرفتن قوانین منطقه بندی مربوط به حوزه‌‌های مسکونی و قوانین ساختمانی. یکی از بزرگترین اشتباهات در بازسازی فضای اداری نداشتن یک برنامه‌ی جامع می‌باشد.

هزینه بازسازی اداری و دفتر کار

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان