پرده پانچی خرید و قیمت پرده با انواع مدل و طرح های جدید پانچ

پرده پانچی خرید و قیمت پرده با انواع مدل و طرح های جدید پانچ جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره برای اندازه گیری و نصب پرده آماده می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت پرده پانچ پانچی چاپی بر اساس جنس پارچه مورد انتخاب شما محاسبه می‌شود و طرح پرده در قیمت خرید آن تغییری ایجاد نمی‌کند. هزاران طرح از مدل جدید پرده 2020 و 2021 قیمت ارزان با حریر یا ساده در سایت وجود دارد و حتی شما میتوانید طرح دلخواه پرده چاپی خود را برای ما ارسال کنید تا به سلیقه شما روی پرده پانچی چاپ بشود. می‌توانید به راحتی و با اطمینان از مناسب بودن قیمت پرده چاپی پارچه‌ای را از بخش فروش اینترنتی سایت خرید نمایید. پرده پانچی به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ و به ویژه قابلیت چاپ انواع تصویر می ‌توانند در انواع مکان ها و دکور ها استفاده شوند https://vistapardeh.ir/ .

همچنین در خصوص انتخاب و خرید پرده کودکان توجه داشته باشید که برای فرزند دختر خود از شخصیت های دخترانه استفاده کنید و برای پسر ها هم از شخصیت های کارتونی مثل ماشین و… زیرا اینگونه کودکان توجه بیشتری به پرده نشان می دهند. فراموش نکنید که پرده اتاق کودکان را نوعی انتخاب کنید که با بقیه دکوراسیون ست باشد. زیرا فرزندان توجه بسیار زیادی به این طیف رنگی می دهند و اگر یکی از وسایل تفاوتی با بقیه داشته باشد، به او علاقه ای نشان نمی دهند. برای این که بتوانید انتخاب راحت تری در خصوص خرید داشته باشید، پیشنهاد ما این است که حتما از قبل طرح مد نظر خود را انتخاب نمایید.

پرده نوین دکور سیاناو مدل مخمل هازان 18 سایز 180 × A Hundred And Forty سانتی متر

اما برای پذیرایی بهتر است جنس پرده پانچ از جنس های سنگین تر که خود را می اندازند مثل کتان های سنگین و مخمل (ساده و طرح دار ) انتخاب شود تا شیک تر و موجه تر و با ابهت تر به نظر برسد . یکی از پر فروش ترین جنس‌های مورد استفاده برای پرده پانچی پارچه هازان و مخمل است است پارچه هازان بافت بسیار ریزی دارد قیمت آن از همه جنس‌ها ارزان‌تر است و البته پرفروش تر است. کیفیت این پارچه برای پرده پانچی بسیار مناسب است اما رنگ تیره و مشکی روی آن توصیه نمی‌شود. چاپ دی با بهترین دستگاه چاپ روی پارچه هازان و مخمل را انجام می‌دهد. این نوع از پرده پانچ، محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل پرده‌پانچ است.

در صورتی که جنس پرده پانچ خود را از نوع حریر انتخاب کنید، می توانید از آن در پذیرایی، آشپزخانه و حتی اتاق خواب نیز استفاده نمایید. ممکن است پرده های قدیمی را به خاطر بیاورید که در شکستن قرقره و اجزای آن مشکل داشتند پرده های پانچی به دلیل سادگی طراحی، از تمام این مشکلات عاری هستند. این پرده ها عمدتا در اتاق خواب استفاده می شوند اما اگر پارچه و طرح پرده مناسب و سنگین باشد می توان از آن برای نصب در اتاق نشیمن نیز استفاده کرد. تنوع طرح ها و رنگ های این گروه از پرده منحصر به فرد است و همین امر باعث شده است تا با انواع دکوراسیون در فضاهای مختلف خانه بسیار انعطاف پذیر و هماهنگ باشد.

  • اگر خواهان خرید پرده‌پانچ ای هستید که نور خورشید را تا حد کمی از خود عبور دهد و همچنین در برابر چروک شدن مقاومت بالایی داشته باشد، می توانید به سراغ خرید پرده پانچ کتان ملانژ بروید.
  • در اصل این دسته بندی مربوط به عرض این محصولات است و مشتری می بایست یک کدام را انتخاب کند.
  • یا حتی با دیدن یک عکس، حال روحی ما خوب می شود و از آرامش لبریز می شویم.
  • اما اگر قصد دارید که زودتر پرده را تحویل بگیرید، این مورد را به کارشناسان ما اعلام کنید.
  • می‌توانید به راحتی و با اطمینان از مناسب بودن قیمت پرده چاپی پارچه‌ای را از بخش فروش اینترنتی سایت خرید نمایید.
  • این موضوع باعث شده تا به پارچه کمتری نیاز داشته باشید در نتیجه هزینه شما کاهش پیدا می‌کند.
برای این کار کافیست پس از فیکس کردن پایه‌های میل پرده روی دیوار یا سقف، پانچ‌های پرده را به صورت دوخت ساده از میان میل پرده عبور دهید. سپس دو طرف میل پرده را روی پایه‌های آن ثابت کرده و چین‌ها پارچه را مرتب کنید. پرده پانچ چاپی مدل 2022 جدید از دسته پرده های به روز و جذاب است. پرده چاپی در لیست پرده‌های تزئینی قرار دارد و بسیار زیبا است و خرید آن ارزان و به صرفه است.

پرده پانچ گل دار کد Pfp-185-a

پرده پانچ مخمل چاپی دو نوع ایرانی و خارجی دارد که هر دو در چاپ دی قم موجود و قابل سفارش و خرید اینتزنتی و حضوری است. پرده های پانچی بهترین ابزار برای شبیه سازی است چونکه عمودی هستند و این عمودی بودن به نفتعتان است به جهت اینکه سبب بلند دیده شدن دیوار ها خواهد شد و در نتیجه دلبازی و بزرگ نمایی را نمایان خواهد کرد. بهترین پارچه هایی که در دوخت معجزه میکنند جنس هایی از قبیل کتان های پر طرفدار، مخمل های دوست داشتنی، هازان های جذاب و تصویری و مخمل های پتینه بینظیر است که برای سفارش هر یک از آنها پذیرای صدای گرم و حضور پر شورتان هستیم. پرده های پانچی یک سبک دوخت دارند که خود به تنهایی یک برند محسوب میشود به طوری که وقتی نام آن میاید در ذهن تصوری مشخصی پدیدار میشود که حتی روی بورس بودن آن باعث شده کسی وجود نداشته باشد که نداند پانچ ها چه شکلی هستند.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان