گروه معماری معتمد و همکاران MMG Office طراحی معماری و ساخت ساختمان | dr-architecture

گروه معماری معتمد و همکاران (®MMG Office) با سابقه فعالیت حرفه ای بیش از ۱۵ سال در زمینه طراحی معماری، نظارت و اجرای ساختمان‌ها و مجموعه‌های عمرانی می باشد. این خدمات شامل معماری، سازه، تاسیسات برق و مکانیک، سیویل و تجهیز بخش های خاص را ارائه می دهیم. هدف ما پایبندی به تعهد خود و ارائه خدماتی فراتر از انتظار کارفرمای پروژه می باشد. ما همواره سعی بر خلق فضا و ساختاری زیباتر و با عملکرد مطلوب‌تر داریم. در طراحی نقشه معماری مربوط به یک ساختمان مسکونی ابتدا باید جانمایی آسانسور و پلکان در طرح مشخص شود. انتخاب کردن محل مناسب برای جانمایی آسانسور و پلکان در داخل طرح، روی کیفیت سایر قسمت های ساختمان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

  • مکان، کمیت و نوع روشنایی پارکینگ به‌ دقت مورد مطالعه قرار گیرد تا نور کافی برای کاربران پارکینگ فراهم شود.
  • با این همه از کتاب‌های راهنمای عمل کردگرایی چون اطلاعات معماری نویفرت به وفور در تمرین‌ها و مدارس معماری استفاده می‌شود.
  • رعایت استانداردها نیز از دیگر نکات مهمی است که در معماری داخلی ساختمان باید به آن توجه شود.
  • رنسانس به معنای نوزایی می باشد و یک جنبش فرهنگی مهمی بود که منجر به انقلاب علمی، اصلاحات مذهبی و پیشرفت هنری در اروپا شد.
  • ارئه خدمات مهندسی با کمیت و کیفیت فراتر از تعهد دلیل موفقیت این گروه جوان ولی با تجربه می باشد.
  • شرکت MMG Office تخصص در طراحی و اجرای کارخانه و مجموعه های صنعتی دارد و از این رو برای صنف ما مشاور همکار بسیار مطلوبی می باشد.

فضای کار مناسب برای صندوق‌دار و تجهیزات نظارتی کارکنان فراهم گردد. طراحی پارکینگ نیازمند پیش‌بینی فضا برای تعداد خودروهای پارک شده است و باید بر اساس داده‌های دقیق صورت گیرد. تابستان های خشک شهر و زمستان های برفی آن همچنین باعث شد استودیوی محلی نکست آفیس خانه ای را با غلاف های چوبی چرخنده طراحی کند که بتواند در ماه های گرم تابستان به سمت خیابان باز شود و در زمستان به حالت قبل برگردد. تصمیم به بازیافت مواد دورریختنی گرفته و از آن به عنوان نمایی برای یک ساختمان استفاده می کند.

-هزینه پلان معماری فاز یک

ایجاد فضاهای مفید و ایجاد فضاهایی که امکان تفکر را فراهم کند، دو هدف معماری باروک بودند. استفاده از فواره ها و آب نماها در معماری باروک بسیار متداول بوده است. این مرحله معمولا زمانی است که مشتریان ما احساس می کنند پروژه به مرحله اجرا در می آید و امکان دیدن خود در فضای جدید وجود دارد. تا پایان مرحله توسعه طراحی، نمای بیرونی ساختمان به طور کامل طراحی می شود، چیدمان داخلی تکمیل می شود، ابعاد تمام فضاها نهایی می شود و اکثر مصالح انتخاب می شوند. یک مهندس سازه به تیم اضافه خواهد شد و ممکن است بسته به پیچیدگی پروژه به مشاورانی برای سیستم های لوله کشی و برق نیاز باشد. مجموعه‌ای از نقشه‌های دقیق‌تر قابل ارائه خواهد بود که طرح کلی و حجم ساختمان یا فضا، همه تجهیزات مهم و نوع مواد یا پایان را برای هر سطح از پروژه به اشتراک می‌گذارد.

لینک‌های مهم

طراحی کارخانه و سایت صنعتی در گام اول شامل طراحی معماری و بخش های وابسته می باشد. طراحی در گام دوم شامل طراحی صنعتی و ساختاری کارخانه و سایت صنعتی می شود. مهندسان ناظر و سرپرستان کارگاه در گروه معماری معتمد و همکاران توسط تست های فنی و شخصیتی انتخاب می شوند. در نتیجه بهترین نتیجه را در عملکرد فنی و تعامل با کارفرما و عوامل کارگاهی حاصل می کنند. محصول این گروه ساخت پروژه های شاخص در استانهای کشور مانند تهران، خوزستان، آذربایجان، خراسان و مازندران می باشد.

http://e-games.ir

راه پله ای وسیع در جلوی مجله خبری معماری به سمت ورودی آن منتهی می شود و تغییر سطح بین دو طرف سایت را نشان می دهد. این راه پله به یک دیوار بزرگ شیشه ای می رسد که درب واحدهای فروشگاهی دوطبقه می باشد که بالاتر از سطح پارکینگ زیرزمینی و انباری هستند. ، محسن کاظمیان فرد، ساختمان هفت طبقه مرتفعی را در سعادت آباد، محله ای در شمال غربی پایتخت ایران طراحی کرده است که روزبه روز پرجمعیت تر می شود. در بالای زمین، یک محوطه سه متری با استخری کم عمق با کف شیشه ای وجود دارد که نور موردنیاز را به فضای زیرزمین می بخشد. مشتری بودجه متوسطی برای این پروژه داشت، بنابراین معماران تصمیم گرفتند برای دستیابی به اثر دلخواه از نوعی آجر خشت محلی استفاده کنند و از کارگران محلی استفاده کنند.

مفتخریم به معرفی برخی از کارفرمایان خود

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان