بازسازی ساختمان اداری چه نکات مهمی دارد؟ + چند پیشنهاد طلایی سلام ساختمان | dr-architecture

با کمک نمادیزاین می‌توانید نمای ساختمان اداری خود را در کوتاه ترین مدت، طراحی و با بهینه ترین هزینه، اجرا کنید. نمادیزاین گروهی از جوانان با استعداد، با دانش و اطلاعات بالا را دارد که سعی می‌کنند نمای ساختمان اداری و نمای شرکت شما را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا کنند. نمای ساختمان اداری یکی از نماهایی است که تیم نمادیزاین متخصص طراحی و اجرای آن است.

چرا طراحی نمای ساختمان اداری اهمیت دارد؟

استفاده از متریال هایی که موجب حفظ ظرفیت دمایی و عدم هدر رفت گرما و سرما در روزهای مختلف سال می شود از جمله اقدامات طراحان در این راستا است. بسیار مهم است که طراحی نمای ساختمان اداری به گونه ای باشد که موجب صرفه جویی در هزینه های مصرف انرژی شود. این کار به بهینه سازی الگوهای مصرف انرژی نیز کمک فراوانی خواهد کرد. یکی از مهم ترین نکات توجه به نور در طراحی یک محیط کار و حتی یک ساختمان مسکونی است. اغلب معماران تلاش می کنند تا فضای داخلی یک ساختمان را طوری طراحی کنند تا بیشترین استفاده از نور طبیعی برده شود.

انواع فضاها در طراحی ساختمان اداری کارخانه

© مجله خبری معماری حقوق این وب سایت متعلق به شرکت معماری هیرادانا می باشد. باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید، اما سه نکته وجود دارد که از همه مهمتر می باشند. اولین مزیت بازسازی این است که نه تنها باعث حفظ سازه قبلی می شود، بلکه منجر به نگهداری آن ساختمان و افزایش طول عمر آن می گردد.

نمای ساختمان اداری کوچک

از پله اضطراری در ساختمان های اداری بزرگ گرفته تا تهویه مناسب و گرمایش امن و بدون مشکل در واحدهای کوچک اداری؛ تمامی موارد امنیتی باید در ابتدای کار هنگام طراحی نقشه ساختمان اداری در نظر گرفته شوند. در این پلان اولیه برای یک ساختمان اداری نیز باید برخی نکات رعایت شود. این ساختمان اداری، که توسط Behnisch & Partner طراحی شده است، دفتر مرکزی تعداد زیادی از شرکت های فناوری-زیستی می باشد.

http://e-games.irبرخی از طراحی ها به گونه ای هستند که موجب ایجاد فضای پرت درون ساختمان می شوند. این موضوع می تواند به ضرر کسب و کارها و شرکت ها تمام شود چرا که طراحی نما به شیوه ای که بخشی از فضای داخلی را اشغال کند و یا موجب پرتی یک بخش شود می تواند فضا را برای کار و فعالیت تنگ نماید. سالن کنفرانسیک سالن کنفرانس متوسط معمولا فضایی برای ملاقات 5 نفر دارد. اما در طراحی ساختمان اداری بزرگ باید اتاق کنفرانس بزرگ تری در نظر گرفته شود که گاهی تا 20 نفر را در خود جای دهد.

  • نورپردازی موضعی هم می‌تونه به زیباتر شدن فضا و کاهش هدر رفت انرژی کمک کنه.
  • شرکت آرجنت، ادارات با کارایی بالایی را برای کارفرمایان رسمی طراحی کرده است که از اصول زیر تبعیت می کند.
  • استفاده از این المان های طبیعی منجر به ایجاد فضایی مناسب برای خلق ایده های جدید می باشد و این دقیقا فضایی متناسب با نیازهای استفاده کنندگان است، فضایی آزاد و کارآمد.
  • ابعاد تجهیزات و مبلمان برای کارکنان متفاوت است و بستگی به نوع وظیفه و کار شخص دارد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان