بهترین هتل های ایران از نظر معماری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سونای خشک

اورژانس

جکوزی

رستوران مجلل لاتون

خودروهای اجاره‌ای

سالن بدنسازی

۱۱ تالار چند منظوره

اگر اهل سفر و تفریح باشید، مطمئناً در لیست گردشگری خود، سفر به شهر زیبا و تاریخی اصفهان را نیز لحاظ کرده‌اید. در صورتی که قصد دارید به اصفهان سفر کنید و درعین حال به‌دنبال اقامت در بهترین هتل‌های ایران از نظر معماری هستید، پیشنهاد ما به شما هتل عباسی است. این هتل که به‌عنوان زیباترین هتل بین‌المللی در ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود، از شاه سلطان حسین صفوی به یادگار مانده است. این هتل با قدمتی بالغ‌بر ۳۰۰ سال و معماری زیبا و شگفت‌انگیز به‌ویژه در بین تاریخ‌دوستان و توریست‌های خارجی بسیار محبوب و پرطرفدار است.

رستوران‌های شیک و فاخر

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری از افراد هستند که به اقامت در هتل‌های خاص در طول سفر خود به شهرهای گردشگری ایران علاقه زیادی دارند. خبر خوب این است که در اکثر شهرهای توریستی و بزرگ ایران هتل‌های لوکس، زیبا و خاص وجود دارند که از نظر معماری منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز هستند. به هر شهری که سفر می‌کنید می‌توانید تجربه اقامت در بهترین هتل‌های ایران از نظر معماری را به خاطره سفر خود اضافه کرده و بهترین و خوش‌ترین لحظات را سپری کنید. اکثر این هتل‌ها علاوه‌بر معماری خاص، امکانات اقامتی و رفاهی ویژه‌ای نیز برای مسافران خود درنظر گرفته و در تلاش هستند سفری به‌یادماندنی را برای شما رقم بزنند. در صورتی که به‌دنبال اقامت در خاص‌ترین هتل‌های ایران ازنظر معماری هستید، با ادامه مطلب همراه باشید.

کافی‌شاپ‌های مدرن

سالن تشریفات

رستوران‌های لوکس

سفره خانه‌های سنتی

۵ تالار مدرن و زیبا برای برگزاری همایش، سمینار و انواع جشن‌ها

هتل اسپیناس پلاس؛ هتلی خاص و زیبا در قلب پایتخت

هتل اسپیناس پالاس؛ چشم اندازی به قله‌های زیبا

مجموعه ورزشی

خدمات ماساژ

سالن‌های ورزشی

بهترین هتل های ایران از نظر معماری

یکی از قدیمی‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌هایی که در دل پایتخت از گردشگران میزبانی می‌کند، هتل پارسیان آزادی نام دارد. توسعه و نوسازی این هتل زیرنظر معماران و کارشناسان حرفه‌ای چینی؛ ایتالیایی و سوئیسی انجام شده است. در هر طبقه از این هتل ۲۵ طبقه می‌توانید زیبایی‌های خاصی را ببینید و از دیدن آن به وجد بیایید. هتل پارسیان به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های ایران از نظر معماری، اولین هتل سبز (دوست‌دار محیط‌زیست) در ایران است که برای صرفه‌جویی در انرژی به سیستم یکپارچه مجهز است. با اقامت در هتل پارسیان آزادی می‌توانید از این بخش‌های تفریحی و رفاهی استفاده کنید:

رزرو هتل و اقامت در بهترین هتل‌های ایران از نظر معماری

کافی‌شاپ

کافه گلف

اتاق بازی

هتل عباسی اصفهان؛ هتل با قدمتی ۳۰۰ ساله

هتل عباسی اصفهان؛ بهترین هتل ایران از نظر معماری

هتل اسپیناس پلاس یک هتل نوساز در نزدیکی کوه‌های البرز است و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به کوه و شهر دارد. این هتل یکی از بهترین هتل‌های ایران از نظر معماری است که در طراحی آن از سبک معماری اصیل ایرانی الهام گرفته شده و در لابی آن همیشه موسیقی زنده پخش می‌شود. اگر عاشق اقامت در هتل‌های خاص هستید، می‌توانید یکی از واحدهای اقامتی این هتل که در ۲۰ طبقه گسترده شده است را برای گذران لحظاتی خوش و آرامش‌بخش انتخاب کنید. برخی از امکانات تفریحی و اقامتی هتل ایپناس پلاس عبارت است از:

کانتر گردشگری

سونای بخار

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع: https://www.mehrnews.com/news/5904803/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C

عکاسی

همان‌طور که اشاره شد در اکثر شهرهای گردشگری و توریستی ایران، انواع هتل‌های خاص و زیبا وجود دارد که امکان تجربه اقامتی منحصربه‌فرد را برای شما فراهم می‌کند. اگر قصد دارید برای گذران تعطیلات خود به یکی از شهرهای توریستی و زیبای ایران سفر کنید، می‌توانید برای تجربه سفری آسان، خوش و بی‌دردسر، تورهای گردشگری را انتخاب کنید. رزرو تور از طریق سایت‌های معتبری که به معرفی و فروش تورهای گردشگری می‌پردازند، به‌ویژه برای آن دسته از افرادی که عاشق سفر دسته‌جمعی هستند، وقت کافی برای برنامه‌ریزی سفر ندارند و یا برای اولین بار به منطقه موردنظر سفر می‌کنند، بسیار مناسب است. همچنین اگر می‌خواهید تجربیات مفرح و اقامت خاطره‌انگیز داشته باشید، حتماً با تورهای گردشگری سفر کنید.

سخن پایانی

و…

رزرو تور برای اقامت در بهترین هتل‌ها در شهرهای مختلف ایران

جزیره زیبای کیش با جاذبه‌های طبیعی و تفریحی فراوانی که در دل خود جای داده است، محبوب‌ترین و پرترددترین مقاصد گردشگری در ایران محسوب می‌شود. زیبایی این جزیره به‌قدری است که از هر لحظه‌ی سفر خود می‌توانید لذت ببرید و خاطرات خوشی را ثبت کنید. یکی از مواردی که کیش را به یکی از بهترین شهر گردشگری ایران تبدیل کرده است، وجود بهترین هتل‌های ایران از نظر معماری در کیش است. در این میان نمی‌توان از زیبایی وصف‌ناپذیر هتل ترنج کیش غافل شد. این هتل ساحلی از هتل‌های مجلل، خاص و منحصربه‌فرد کیش است که امکانات اقامتی آن با همه هتل‌ها متفاوت است.

رستوران تاج

حالا که از این موضوع که در اکثر شهرهای ایران هتل‌های لوکس و منحصربه‌فرد وجود دارد مطمئن شدید، باید به‌دنبال راهی برای آشنایی با این هتل‌ها و امکان رزرو آنها پیش از سفر خود باشید. برای این کار ابتدا باید مقصد سفر خود را مشخص کرده و سپس با جستجو در سایت‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه رزرو هتل و معرفی امکانات رفاهی و اقامتی آنها، بهترین گزینه را برای اقامت رویایی و خاطره‌انگیز خود انتخاب کنید. برخی از بهترین هتل‌های ایران از نظر معماری که در بین مسافران محبوبیت زیادی دارند، عبارت است از:

هتل ترنج کیش؛ خاص ترین هتل ایران

مرکز تجاری

امکان صرف غذاهای تایلندی، مدیترانه‌ای و فرانسوی

رستوران خورشید

بهترین هتل های ایران از نظر معماری

و…

هتل پارسیان آزادی؛ هتلی خاص در قلب تهران

سبک معماری و دکوراسیون داخلی هتل عباسی اصفهان، الهام گرفته از سبک معماری دوران صفوی و قاجار است. درست است که این هتل بسیار قدیمی است اما امکانات ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد، ازجمله:

و…

و…

استخر

هتل ترنج که به‌عنوان اولین هتل دریایی ایران شناخته می‌شود دارای واحدهای اقامتی با کف شیشه‌ای است که می‌توانید در اتاق یا سوئیت محل استراحت خود حرکت ماهی‌ها و دیگر آبزیان را مشاهده کنید. وجود کافه‌ها و رستوران‌هایی که بهترین و شگفت‌انگیزترین مناظر را پیش چشمان شما به تصویر می‌کشد، از جاذبه‌های خاص هتل ترنج محسوب می‌شود. معماری این هتل معروف به گونه‌ای است که واحدهای اقامتی آن در کنار هم، طرح بته جقه که یک طرح اصیل ایرانی است را به نمایش می‌گذارد. در دل این هتل خاص می‌توانید از این امکانات تفریحی و رفاهی بهره ببرید:

رستوران شیک ایرانی

بسیاری از افرادی که اهل سفر و تفریح هستند، دوست دارند که به هر جای جدیدی که می‌روند، اقامت متفاوتی را تجربه کنند. این دسته از افراد به‌دنبال بهترین هتل‌های ایران از نظر معماری هستند که در بیشتر شهرهای گردشگری و توریستی از مسافران میزبانی می‌کنند. این هتل‌ها با معماری و دکوراسیون منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز، سفر شما را به‌یادماندنی کرده و درعین حال امکانات و خدمات اقامتی و تفریحی ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. لیست بهترین و خاص‌ترین هتل‌های ایران که در این مطلب معرفی شد، به شما در انتخاب بهترین و زیباترین هتل با توجه‌به مقصد سفرتان کمک می‌کند.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان