ساختمان اداری اسفندیار مجله تخصصی معماری و ساختمان | dr-architecture

مجله خبری معماری‌های جزئی که بیشتر تغییرات داخلی رو شامل می‌شن، می‌تونن در حین فعالیت ساختمان اداری اجرا بشن و نیازی به تعطیلی شرکت نیست. اصلی ترین و مهمترین بخش این پروژه دیوار حائل و خط جدا کننده ایی است که دو بخش اداری و تجاری را از یک دیگر تفکیک کرده است. معماران نیز از این ویژگی به عنوان المان معماری در این ساختمان و فرمی زیبا استفاده نمودند.

  • در نتیجه یکی از نکاتی که در مورد طراحی نما ساختمان باید به آن توجه شود، نصب پنجره در نمای ساختمان های اداری می باشد.
  • استفاده از سایه بان، پنجره های کرکره ای امکان کنترل شرایط نامناسب را به صورت غیر خودکار (مکانیکی) یا خودکار (اتوماتیک) فراهم می کنند.
  • ویژگی برجسته Genzyme آتریوم بالای 12 طبقه آن است که تا 75٪ در ساختمان نور طبیعی ایجاد می کند و از طریق هواکش هوای داخل را تازه می کند.
  • ترکیب قاب های آجری و فلزی ماژول هایی را تشکیل می دهد که بازشوهای بزرگ تری را در نما ایجاد می کند.
  • ساختمان های اداری که شرکت های مختلف در آن ها واقع شده اند مکانی برای کسب و کار فعالیت هستند.
طراحی پنجره‌ها و المان‌های نما، متریا‌ل‌ها، نورپردازی نما و توجه به ویژگی‌های بومی و سنتی منطقه از جمله مواردی هستند که در طراحی نما اداری باید مورد توجه قرار گیرند. ایده ارتباط یک ساختمان آن هم از جنس دانش بنیان با شهر موضوعی بود که فقط به جداره نمی توانست خلاصه شود این پروژه با توجه به آنکه دو خیابان در مجاورت آن قرار دارد. مساله گذر از درون پروژه می توانست ایده مناسبی برای ناحیه نوآوری شریف باشد تا گذرهای شهری از میان خود پروژه ها نیز بتوانند عبور کنند. هدف از این ایده بدنبال این موضوع بود که شبکه ارتباطی بین ساختمان ها و دانشگاه شریف به گونه ای فضا محدود به مسیرهای شهری نباشد و شبکه ای گسترده تری در این منطقه از لحاظ حرکت پیاده و دانشجویان رخ دهد. مجموعه اداری در اختیار چند شرکت بین المللی از جمله بی ای تی است. در طراحی نماها مهم ترین موردی که باید به آن توجه کرد استفاده از مصالح با کیفیت و مرغوب می باشد.

http://e-games.irتوصیه می شود جهت کاهش مزاحمت، این بخش در یک محیط محصور شده قرار بگیرد. مراکز پزشکی، شامل فضاهایی برای مشاوره های پزشکی، دندان پزشکی و ….. ملاقات کنندگان باید دقت کرد که راحتی را به مدت چند ساعت برای افراد فراهم سازد و از نظر ابعاد و کیفیت مناسب باشد. ارتباط دیگر یک بنا در شهر از جنس رزولوشن بصری است که گاهی باید از عناصر بصری شهر کم کرد تا حداقل نقشی در آرام کردن شهر داشت. از این لحاظ بنا سعی در یکپارچه شدن بصری با ساختمان های شریف داشته و همچنین تلاشی شده تا یک کالبد یکپارچه شکل گیرد که عناصر مختلف بصری در آن حذف شده باشد. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید.

رنگ قرمز تفکر عملی را ارتقا می‌دهد و همچنین باعث می‌شود شما در نگاه مشتری با اعتماد به نفس به نظر برسید. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مدیریت ساخت امثال می باشد. ساختمان مرمر در 6 طبقه و با متراژ 600 متر مربع در ظفر ساخته شده است.

سنجش تأثیر سابقه ذهنی کوتاه مدت و بلندمدت کاربران در ادراک آسایش حرارتی (مطالعه موردی: ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز)

بخصوص در یک دفتر اداری، نور طبیعی می تواند انرژی بیشتری به کارکنان آن محیط ببخشد. بنابراین بسیار مهم است که پنجره ها در جهت صحیحی قرار بگیرند تا نور طبیعی بیشتری به فضای داخلی یک ساختمان اداری تابیده شود. طراحی ساختمان اداری شرکت ونوس شیشه، پروژه ­ای با مساحت کل تقریبی 490 متر­مربع، در چهار واحد کوچک مجزا ولی مرتبط، در طبقه نهم یک برج تجاری، اداری قرار گرفته است. دفتر مرکزی در بالا ترین طبقه ساختمان بین المللی کیانلیما در پکن قرار گرفته است. فضایی با ارتفاع 7 متر که کاملا برای طراحی یک فضای اداری ایده آل ، مناسب بوده است.

مجموعه اصول ارتباطی معمار و کافرما از تفاهم تا قرارداد

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان