ساختمان اداری شریف معماری معاصر ایران | dr-architecture

همچنین مجله خبری معماری به نیاز کارکنان یک دفتر کاری، از سکوت گرفته تا توجه به دما و تهویه، همه از جمله اصول طراحی پلان ساختمان اداری هستند. کمک گرفتن از طراحان داخلی و معماران برجسته می تواند به پارتیشن بندی صحیح فضای داخلی یک ساختمان اداری و طراحی بهتر آن منجر شود. ما در تهران دیزاین سنتر آماده ارائه این خدمات به شما عزیزان هستیم.

برای بازسازی به صورت اداری از چه قسمت سازه شروع کنیم؟

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد. توجه داشته باشید لابی موقعیت خوبی برای معرفی برند و نوع فعالیت کارخانه بوده و و می تواند فضای مناسبی برای یه معارفه کوتاه از آنچه در کارخانه می گذرد باشد. به همین منظور می توان از المان ها و یا لگوی کارخانه در قسمت ورودی یا نگهبانی استفاده نمود.

پرسش و پاسخ‌های متداول طراحی و اجرای نمای ساختمان اداری

نورپردازی نمای اداری تکنیک‌های مختلفی دارد و نحوه قرارگیری منبع نور، تعداد منابع، جهت نور و شدت آن، رنگ نور و تغییر این رنگ یا تغییر در شدت و ضعف نور از عواملی است که در زیبایی نورپردازی ساختمان تاثیرگذار است. با نورپردازی صحیح، زیبایی‌های نمای ساختمان، با شکوه بیشتری در شب خودنمایی می‌کنند و تزئینات، قوس‌ها و برجستگی‌های نما در زیر نور ملایم و زیبای منابع نور جلوه‌گری می‌کنند. یکی از معضلات طراحی نما در شهرهای بزرگی مانند تهران و اصفهان که تراکم جمعیت و ساختمان در آن بالا است و هزینه‌های بالای زمین دلیلی برای استفاده از تمامی مقطع زمین است، تخت بودن نما است. تخت بودن نما در ساختمان‌های بلند ظاهری نازیبا دارد و برای ایجاد هارمونی و زیبایی و تغییر این سطح صاف و بلند از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌شود. استفاده از رنگ‌های متضاد در بلوک‌های برجسته یکی از این شیوه‌ها است. خلاقیت در طراحی نما می‌تواند به شیوه‌ای زیبا چنین مشکلی را برطرف کند.

http://e-games.ir

لازم به ذکر است قاب سفید طراحی شده در کنج شرقی و جنوبی بنا، علاوه بر ایجاد فضای مکث و گشایش مناسب در طراحی نما ساختمان، هماهنگی لازم با چهارراه موجود در کنار ساختمان را نیز دارا می باشد. مطلبمون راجع به بازسازی ساختمان اداری رو در همین جا به پایان می‌رسونیم. مثل همیشه، تیم تخصصی سلام ساختمان آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هست. امّا به طور کلی، عمدتاً مدت زمانی از 1 روز تا چند ماه برای بازسازی ساختمان اداری در نظر گرفته می‌شه. پنجره اين اتاق رو به سمت شرق است و از آن مى توان طلوع خورشيد را مشاهده كرد.

  • لامپ‌های ال ای دی، وال واشرها، جت‌لایت‌ها، لامپ‌های زمینی و چراغ‌های دکوراتیو از تجهیزاتی هستند که برای طراحی نمای ساختمان اداری به کار می‌روند.
  • علاوه بر این، اجتناب از اشکالی که باعث ایجاد اختلال در شهر می شوند، مهم بود.
  • جداره ای که بتواند به صورت ثابت عمل ننماید و در زمان های مختلف و نیازهای مختلف از نظر دید و نور خود را تغییر دهد.

ویژگی برجسته Genzyme آتریوم بالای 12 طبقه آن است که تا 75٪ در ساختمان نور طبیعی ایجاد می کند و از طریق هواکش هوای داخل را تازه می کند. تعداد زیادی پنل های آینه ای آویزان، نور حاصل از آتریوم را منعکس می کنند تا در کل ساختمان انتشار پیدا کند. بتن به دلیل کاربردهای مختلف و جرم گرمایی زیاد در این ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین از آب باران در بام سبز ساختمان برای برجهای خنک و تبخیر استفاده می شود. در تمامی کشورهای دنیا مخصوصا در ایران بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، و جایگاه ویژه ای در طراحی نمای ساختمان اداری پیدا کرده است. در این مرحله از طراحی ساختمان اداری کارخانه ، به صورت دقیق تر و با جزئیات بیشتر فضاها در پلان چیده شده و نقشه فاز یک تهیه می شود.

شایسته دریافت پلاک نقره ای میزان معماری

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان