شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

در این صورت می‌توانیم حتی شارژر فندکی خودرو مناسب لپ‌تاپ خودمان را هم پیدا کنیم. روشن شدن لپ‌ تاپ و کار کردن آن دلالت بر درستی و سلامت شارژر دارد. در صورتی که لپ‌ تاپ روشن نشد، برای اطمینان بیشتر پریز دیگری شارژر لپ تاپ تایپ سی را تست کنید.

نکاتی راجع به شارژر ایسوس

اگر ولتاژی که بر روی شارژر لپ تاپ شما نوشته شده است و ولتاژی که با مولتی متر مشاهده کردید، هیچ گونه تفاوتی نداشت، نشان می دهد که شارژر لپ تاپ شما هیچ گونه مشکلی ندارد. توجه داشته باشید که منبع تغذیه رایانه شما جریان متناوب از پریز دیواری را به جریان مستقیم تبدیل می کند که قطعات لپ تاپ می توانند از آن استفاده کنند. آزمایش خروجی ولتاژ DC منبع تغذیه با مولتی متر دیجیتال می تواند به شما در جلوگیری از هرگونه نگرانی و تشخیص منبع تغذیه نامناسب کمک کند.

نوع سوکت

شارژر سالم نیز تا حدی صدا تولید می‌کند اما آنقدری نیست که به راحتی شنیده شود و کاربر را اذیت کند. اگر صدایی که از شارژر می‌آید آزار دهنده باشد و به نظر نرمال نباشد، حتما باید به یک تعمیرکار متخصص لپ تاپ مراجعه کنید و ممکنن است به تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ نیاز پیدا کنید. در این موارد ممکن است مشکل قابل تعمیر باشد اما در اکثر اوقات شارژر باید تعویض شود. آداپتور لپ تاپ زمانی که خراب می‌شود نشانه‌هایی دارد که بعضاً می‌توان از روی آن تشخیص داد که علت خرابی کجا است.

می‌­توانید در بخش طولی این بدنه را از هم جدا کنید و در انتها به صورت کامل از هم جدا نکنید تا بتوانید مجدد آن را به صورت دقیق در پایان کار به یکدیگر متصل کنید. جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان گرامی، نخستین سرویس اورژانس لپ تاپ در مشهد توسط این گروه معرفی و ارائه شده است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالاوما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ماوس بیسیم 2 حالت شیائومی

در اولین قدم برای خرید شارژر، باید بدانید که قصد تهیه چه کیفیتی را دارید. شارژرهای موجود در بازار معمولا در دو کیفیت اورجینال و کپی عرضه می شوند. تشخیص شارژر اورجینال و کپی در ابتدا برای خریداران شاید امری سخت و دشوار باشد، ولی مواردی نیز هست که توجه به آنها تا حدی شما را در این زمینه یاری خواهد کرد.

  • همواره شارژر خود را در محلی امن قرار دهید تا با خطراتی از جمله ضربه دیدن تهدید نشود.
  • این ابزار فقط زمانی کار می‌کند که یک نقطه بازیابی در گذشته ایجاد شده باشد.
  • تمامی محصولات کالالپ دارای گارانتی بین المللی و ایران (زیر نظر نماینده انحصاری هر برند در ایران ) میباشد که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند.
  • بنابراین، ابتدا مقادیر ولتاژ را روی آداپتور AC خود بررسی کرده و آنها را با خواندن مولتی مترهای ذکر شده در بالا مقایسه کنید.
  • این یعنی شما برای نیرو بخشیدن به یک لپ تاپ باید آن را به پریز برق متصل کنید.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان