لپ تاپ هایی با بهترین عمر باتری فروشگاه فردوس، مرجع رسمی انواع لپ تاپ استوک و اپن باکس | behtarin-laptop

در فهرست بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ از نظر باتری محصولاتی از برندهای مختلف دیده می‌شود. معیار در جمع‌آوری لیست بهترین لپ تاپ از نظر باتری، شارژدهی بالای آن بوده است. لپ تاپ ها با باتری های 3، 6 و 9 سلولی عرضه می شوند که برای خرید بهترین لپ تاپ ها از نظر باتری مسلما باید به سراغ گزینه های 9 سلولی رفت.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15ARH05 – AA

بنابراین تعداد سلول های باتری نکته ای که است در راهنمای خرید لپ تاپ حتما باید مورد توجه قرار دهید. همچنین توجه داشته باشید که لپ تاپ های دارای کیبورد بک لایت مصرف انرژی بیشتری دارد و همین موضوع منجر به کاهش طول عمر باتری لپ تاپ می شود. عمر باتری لپ تاپ دلمدل Latitude 7390 بسیار خوب بوده و همچنین این محصول با بلندگوهای خوبی که از آن بهره می‌برد، به عنوان وسیله‌ای مناسب برای تماشای فیلم پیشنهاد می‌شود.

هوآوی میت‌بوک ایکس پرو ( – 545 دقیقه

لپ تاپ هایی با بهترین عمر باتری فروشگاه فردوس، مرجع رسمی انواع لپ تاپ استوک و اپن باکس | behtarin-laptop

البته اگه بخواین فقط توی اینترنت چرخ بزنید، میتونه مدت زمان بیشتری رو روشن بمونه. لپ تاپ اچ پی مدل ویکتوس 15 با باتری 70 وات ساعتی می‌تواند شارژ دستگاه شما را تا 3 ساعت تامین کند. این لپ تاپ علاوه بر باتری قوی مجهز به یک سخت افزار حرفه ای نیز می‌باشد. با پردازنده نسل 12 اینتل، گرافیک 3050TI رم 16 گیگ و حافظه 512 می‌تواند برای انجام بسیاری از امور پردازشی و گرافیکی شما عالی باشد.

دانستن اینکه نیاز نیست همیشه نزدیک پریز برق باشید، می تواند باعث ایجاد آزادی عمل هنگام کار در استودیو یا سالن سخنرانی، کتابخانه، کافه یا دفتر مشتری شود. بهترین لپ‌تاپ‌ها از نظر عمر باتری حتی برای کسانی که تنها در منزل و محل کار از کامپیوتر استفاده می کنند و احتمالاً تمایلی به حمل همیشگی شارژر ندارند نیز مفید می باشند. لپ تاپ مک بوک پرو 13 اینچی مجهز به پردازنده M1 با عمر باتری 16 ساعت و 25 دقیقه است که در مقایسه با Mac Book Pro 2020 مبتنی بر اینتل با 10 ساعت و 20 دقیقه دوام باتری، 6 ساعت طول عمر باتری بیشتری دارد. یکی از بهترین لپتاپ های HP برای انجام کارهای روزمره، مدل ENVY 13T-BA000 می باشد.

  • اینها با وجود پیشنهادات محبوب فراوان، معمولاً کمتر از 5 ساعت در کاربرد واقعی، اعداد کمی برای یک لپ تاپ بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون های بازی نیستند.
  • شما می‌توانید با بی‌صدا کردن اسپیکر یا قطع کردن برنامه‌های پخش، نقش زیادی در افزایش طول عمر باتری لپ تاپ داشته باشید.
  • اما با این تستی که گرفته شده، می‌توان به شکل تقریبی، متوجه بهترین لپ تاپ از نظر باتری شد.
  • در مجموع این عملکرد دستگاه را در رده بهترین لپ تاپ از نظر باتری قرار می‌دهد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان