لیست قیمت سایر تجهیزات ساختمان، ۲۷ بهمن ترب | dr-architecture

و بطور کلی مراکزی که در آنها اسناد و مدارک ملی و یا آثار پر ارزش نگهداری می شود. © کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت طراحان رایانه ماندگار می باشد. پروانه ساخت باید توسط نهادهای محلی مانند شهرداری صادر شود که به طور معمول اعتبار آن معمولا به مدت ۲ سال می باشد. این دیوار یا دوجداره، از نفوذ هوا و انتقال رطوبت جلوگیری می کرد و در واقع به عنوان یک فضای عایق و ضد رطوبت عمل می کرد. یکی از بزرگترین مشکلات نگهداری خانه های چوبی، آسیب دیدن آن در مقابل رطوبت، پوسیدگی، برآمدگی و موریانه و قارچ می باشد.

۱۴. کفسازی و اجرای کفپوش :

بسیاری از مجله خبری معماری هایی که چندین سال از ساخت آن ها میگذرد بر اساس آیین نامه ها و روش هایی طراحی و ساخته شده اند، که امروزه از درجه اعتبار ساقط گشته و برای عملکرد مناسب نیاز به مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای دارند. به عنوان مثال بسیاری از سازه هایی که تا سال ۱۹۸۰ در در دنیا ساخته شده اند با وجود اهمیت های زیادی که دارند در مقابل زلزله مقاوم نیستند. علت این امر هم فقدان دانش و شناخت کافی از زلزله در زمان ساخت آن سازه ها است. لوله کشی گاز و آب از مراحل مهم ساخت ساختمان است که باید به دقت انجام شود.

  • این ساختمان ها، معمولا دارای دو یا چند طبقه در زیرزمین و دو یا چند طبقه در روی زمین می باشند که برای پارکینگ اتومبیل، دوچرخه، اسکوتر و سایر وسایل نقلیه موتوری استفاده می شوند.
  • انتخاب زمین مناسب برای ساخت وساز، بسیار مهم است که باید مطابق انتخاب سازنده انجام شود.
  • اجزای سازنده یک ساختمان، در واقع مصالح ساختمانی هستند که برای ساخت و ساز ساختمان به شمار می روند.
  • بسیاری از ساختمان هایی که چندین سال از ساخت آن ها میگذرد بر اساس آیین نامه ها و روش هایی طراحی و ساخته شده اند، که امروزه از درجه اعتبار ساقط گشته و برای عملکرد مناسب نیاز به مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای دارند.
  • گچ سیمانی به طور کلی با ضخامت ۱۳ میلی متر استفاده می شود و بعضی اوقات می تواند ضخامت ۲۰ میلی متر نیز داشته باشد.
نصب خرپای مقاوم در برابر انواع آب و هوا، عایق های ضد آب و ضد باران و سقف سبز از مواردی هستند که می توانید به منظور کاهش گرما بکار ببندید. جلسه‌ای با مشاوران تشکیل دهید و در مورد نقشه طراحی خود صحبت کنید. در نهایت یک معمار را انتخاب کنید تا او نقشه هایی را برای بررسی ، چیدمان اتاق ها، موقعیت یابی مبلمان و استفاده از فضا ترسیم نماید. برای ایجاد تغییرات ساختاری در جاهایی که استفاده بهتر از فضا کمک می کند، عمل کنید. نقشه ارائه شده را با دفتر مقامات محلی مانند شهرداری هماهنگ کنید تا هیچ گونه مشکلی در فرآیند ساخت خانه شما در منطقه مورد نظر پیش نیاید.

الف – ساختمان های با اهمیت خیلی زیاد

اندازه، عمق، طول و عرض و نوع فوندانسیون (آواربرداری آجر و سنگ و تیرها) باید مطابق با نقشه معمار طرح ریزی شود. نقشه خود را با دفتر مقامات محلی مانند شهرداری هماهنگ کنید تا هیچ گونه مشکلی متعاقبا در فرآیند ساخت خانه شما در آن منطقه خاص پیش نیاید. همچنین، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که طرح شما نباید عوارض قانونی داشته باشد. چارچوب فولاد سبک، نسبت به چارچوب چوبی، دوام طولانی تر و نقایص کمتری دارد.

۱۶. ساختمان های ناامن :

، خانه های کاهی ضمن طراحی پایدار و سازگار با محیط زیست، پتانسیل عظیمی را دارا می باشند. امروزه خانه های آجری به ندرت ساخته می شوند و به طور معمول شامل یک دیوار داخلی بلوک و یک دیوار آجری و یا روکش سنگی می باشند. فاصله بین سطح زیربنا و روبنا به عنوان پایه ستون در معماری شناخته می‌شود. در روبنا، ضمن ساخت دیوارها و اتاق ها، بارهای قسمت فوقانی نیز به زیربنا منتقل می شوند.

http://e-games.ir

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان