مجله تخصصی معماری و ساختمان نشریه معماری و ساختمان | dr-architecture

داشتن مجله خبری معماریی فکر شده و مستقل باعث سلامت روان تک تک اعضای خانواده و کارمندان یک مجموعه کاری می شود. گروه معماری معتمد و همکاران بابیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی معماری و ساخت پروژه های لوکس ساختمانی است. این شرکت معماری توسط آقای مهندس محمد معتمد قرائی تاسیس گردیده است. کیفیت ارائه خدمات مهندسی تیم همکاران و شرکای این مجموعه همواره بالا بوده است. شرکت مهندسی MMG Office با حضور و فعالیت حرفه ای و مستمر در بازارهای روز ساختمان مطرح بوده است. این تیم کیفیت را در سطح عالی و تراز اول بازار خدمات مشاوره و اجرای ساختمان و به ویژه پروژه های لوکس ساختمانی حفظ نموده است.

  • فضای داخل معبد یا سلا به عنوان جا خزینه قرار می‌گرفت و معمولاً یک ردیف دیگر از ستون داشت.
  • منتقد کالوین تامکینز، در نیویورکر،این موزه را به عنوان “کشتی رویایی خارق العاده با فرم مواج در شنل تیتانیوم” توصیف کرد، صفحات بازتابی درخشان آن نیز یادآور فلس ماهی می باشند.
  • شناخت نیازها والویت بندی آنها می تواند در هنگام طراحی کمک کند.
  • این سبک از نیمه دوم قرن هجدهم تا نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی در اروپا رواج داشت.
  • تصوراستفاده از حیاطی اختصاصی در طبقه شانزدهم یک ساختمان می تواند برای هر کسی شگفت انگیز باشد.این ایده توسط مهندس مجیدی عنوان حیات آپارتمان گرفت.

همیشه می‌توان بعداً تغییراتی ایجاد کرد، اما در این مرحله که طراحی روان‌تر است، تغییر آسان‌ترین کار است. برای تأکید بر فرم تندیسی ساختمان، مصالح بکار رفته در آن ساده نگه داشته شده اند، دیوارها در داخل و خارج بنا به رنگ سفیدرنگ آمیزی شده اند. کف های چوبی بکار رفته در قسمت داخلی و مطابق با سطح تراس هستند و همچنین چندتخته چوب نیز دیوارها را پوشانده است.

(طراحی شده توسط گروه معماری نکست آفیس)

آن چه که در طراحی داخلی مورد توجه قرار می گیرد، طراحی فضا با توجه به خلقیات افراد و توجه به جنبه های زیبایی شناسی صورت می گیرد. چه حسی به شما دست می دهد؟ مسلماً از معماری خانه ها در مسیر لذت خواهید برد. این حس و حال دوست داشتنی ناشی از زیبایی معماری خانه هایی است که با سبک فرانسوی بنا شدند.

کلیدواژه

اساساً همه ساختارهای طبیعی بافت لایه‌ای دارند؛ یعنی سطوح و حجم‌های آن‌ها از کنار و روی هم قرار گرفتن لایه‌ها به وجود آمده‌است. ماهیت لایه‌ای موجب می‌شود تا در فرم‌های طبیعی، فقط عکس‌العمل‌های کششی یا فشاری به وجود آید. مربع، نمایانگر ماده، وزن و حدود مشخص است و حسی از کشش و امتداد و تجربه حرکت را القاء می‌کند. مربع با رنگ قرمز منطبق است و وزن حجم قرمز با شکل سنگین و ساکن مربع مطابقت دارد.

اجرای پروژه‌های ساختمانی، فرایند بسیار پیچیده‌ای است که نیاز به برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی‌ها و انتخاب مسیری مشخص دارد. چنانچه تصمیم دارید ساختمان موردنظر خود را طراحی و اجرا کنید، بهتر است از همان ابتدا به فکر طراحی داخلی آن باشید و پروسه طراحی و اجرای بنای خود را طبق نقشه و پلان مشخصی پیش ببرید. طراحی معماری داخلی و طراحی داخلی شباهت های زیادی به یکدیگر دارند. به طور کلی می توان گفت نکته مهم در تفاوت آن ها میزان توجه به چزئیات می باشد. همان گونه که قبلا نیز اشاره شد، در معماری داخلی به چگونه ساخت سازه توجه می شود.

http://e-games.ir

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان