اصول طراحی لوگو صرافی

چگونه می طراحی دکوراسیون صرافی توانیم کمکتان کنیم؟ امروز و در این مقاله قصد داریم شما را با ساده ترین اصول طراحی داخلی یک صرافی اشنا کنیم. طراحی سایت صرافی در مشهد: شهر مشهد از شهرهای مذهبی و زیارتی است که هر ساله مسافرین زیادی از کشورهای مختلف جهت زیارت به آن سفر میکنند. اگر مقدار زیادی توکن سوشی دارید، به شما توصیه میکنیم که حتماً از کیف پول لجر نانو استفاده کنید. اگر میخواهید درباره رمزارزها، تکنولوژی بلاکچین، مفاهیم و کلیدواژهها و تجارت در این حوزه اطلاعات کسب کنید میتوانید به وبلاگ اکسکوینو مراجعه کنید. وجود یک وبلاگ با محتوای خوب و بهروز را که شامل اخبار آموزش و تحلیل است میتوان بهعنوان نقطه قوت در نظر گرفت، هرچند مهمترین مزیت این صرافی پشتیبانی همزمان ۳۰۰ مدل از انواع کوین (ارز دیجیتال) است. این سازگاری یعنی شما میتوانید با این کیف پول و همگامسازی آن با لجرنانوایکس، همزمان از امنیت کیف پول سختافزاری و در دسترس بودن کیف پول نرمافزاری بهرهمند شوید. با این حال بزر گترین نقطه ضعف صرافی والکس نداشتن اپلیکیشن موبایلی است. همچنین این صرافی قول رونمایی از اپلیکیشن موبایلی خود را به کاربران داده است.

قطعا با توجه به ماهیت ارزهای مجازی همهشان کار سختی در پیش دارند و بهسختی میتوانند اعتماد کاربران را جلب کنند. اکثر افراد برای انجام معاملات ارزی و بسیاری از کارهای دیگر خود به صرافیها مراجعه میکنند؛ بنابراین ظاهر این مکانها هم باید طوری باشد که توجه مراجعین را به خود جلب کند. با توجه به اینکه صرافیها خدمات ارزشمندی را به کاربران ارائه میدهند و اکثر مشتریان آگاه و باسواد هستند باید با سلیقه آنها به خوبی آشنا باشید. در میان صرافی های ارز دیجیتال، این نوع از صرافی ها در کشور ما با توجه به قوانین موجود، بهترین گزینه هستند و می توانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

شما نیز از به فکر تغییر دکوراسیون و بازسازی صرافی خود هستید و می خواهید آن را طبق شیوه های بین المللی طراحی کنید، می توانید کار طراحی داخلی صرافی خود را به ما بسپارید و با خیالی راحت منتظر یک محیط بسیار زیبا و جذاب باشید. طراحی حرفه ای است که بتواند تعادل خوبی بین کارآمدی و زیبایی برقرار نماید. موضوعی که معمولا کمتر مورد توجه سرویس های داخلی قرار می گیرد. همانند دیگر پلتفرم های داخلی، اوکی اکسچنج هم از بسته شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی های خارجی بی بهره نبود و با توجه به اعتماد از دست رفته کاربران ایرانی نسبت به صرافی های خارجی، بیش از پیش مورد استفاده معامله گران داخلی قرار گرفت. همین اتفاق باعث شده تا بار دیگر امنیت صرافیها به یک موضوع داغ تبدیل شود.

نورپردازی باعث توجه بیشتری مشتریان روی یک محصول خاص شده و درنهایت باعث فروش بیشتر شما خواهد شد پس در نورپردازی خیلی افراطی عمل نکنید و سعی کنید که مانور بیشتری بر روی کالای با فروش ویژه خود شوید. یعنی افرادی که از پکیج تخصصی شما در سایت استفاده میکنند، میتوانند از مشاورههای خاص و تخصصی شما هم بهرهمند شوند. بخش احرازهویت کاربران هم مشکلات خاص خودش را دارد. به همین خاطر، لازم است از افزونههای افزایش سرعت سایت استفاده کنید که کاربران سفارش دهنده به محض ارائه دادن اطلاعات سفارش خود بتوانند پیشنهادهای خریداران را مشاهده کنند. مثلا بهتر است فضا را به صورت بهینه و کاربردی طراحی کنید به طوری که مراجعه کنندگان احساس سردرگمی نکنند. هزینه شروع توسعه یک سایت صرافی ارز دیجیتال بالاتر از طراحی های سایت های دیگر است. از دیگر مزایای این صرافی باید به وجود یک تیم پشتیبانی قوی اشاره کرد.

طراحی داخلی در این محل ها، باید طوری باشد که علاوه بر زیباسازی، احساس امنیت را نیز درمراجعه کننده بوجود آورد. رنگ ها هم در طراحی دکوراسیون نقش مهمی دارند. برخی از متخصصین در حوزه طراحی و دکوراسیون صرافی در قالب سایت های اینترنتی فعال هستند که با نرخ مناسب خدمات خود را عرضه می نمایند. جهت دسترسی مشتریان به حساب بانکی خود و امکان انجام امور ارزی از طریق آن نیز باید یک سیستم مناسب طراحی شده و موارد فنی و امنیتی ویژهای در آنها رعایت شود. همچنین امکان ورود به ایمیل و پسورد و احراز کاربر با ارسال پیامک بسته به نیاز کاربر و امکان فعال یا غیر فعال کردن کد دو امنیتی گوگل از موارد مهم سیستم احراز هویت است.معمولا برای پنل ادمین نیز ورود با کد یکبار مصرف و احراز دو امنیتی در نظر گرفته می شود. مشاوران تلفنی که به حل مشکل مشتری کمک میکنند این روزها از نیاز حیاتی کاربران این حوزه هستند. او به پلتفرم خود یعنی بای بیت اشاره کرده که مبالغ قابل توجهی را صرف توسعه و بهبود راه حل و پروتکلهای امنیتیاش کرده است.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد، حتما با ارسال دیدگاه های خود ما را در بهبود مقالات یاری کنید. همه نکته ­ها و اصول طراحی داخلی اداری را در این مطلب بیان کردیم. در مطلب طراحی داخلی هوشمند فضای اداری بیشتر به این موضوع پرداخته ­ایم. از مزایای والکس می توان به ابزارهای تحلیلی و چارت فنی اشاره کرد اما از نقاط ضعف آن میتوان به طراحی سایت اشاره کرد. اینکه سایت در حال ادغام با یک سایت دیگر است، شاید قابل پذیرش باشد اما همین پیام میتواند به نوعی از نظر امنیتی کاربر را نگران بکند. یکی دیگر از بخش های مهم در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال بخش گزارشات است.گزارشات را می توان به سه دسته گزارشات پیش فرض سایت،گزارشات ادمین و گزارشات کاربر تقسیم کرد.به عنوان مثال گزارشات پنل کاربری شامل گزارشاتی مانند گزارش واریز و برداشت،گزارشات وب مانی و پرفکت مانی،گزارشات در بازارهای ریالی تتر و جفت ارز و همچنین گزارشات تبدیل خورده موجودی اشاره کرد. شاید برایتان سؤال باشد که اصلاً منظور است طراحی داخلی چیست؟ همچنین به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان، بسیار خوب است اگر مکان مناسبی برای دستگاه خودپرداز در طراحی داخلی صرافی در نظر بگیرید. امروزه در تجارت، چه در زمینه تبلیغات و چه در زمینه طراحی مراکز تجاری به یافته های علم روانشناسی بسیار اهمیت می دهند و یکی از یافته های مهم این علم، تاثیر عمیق و مستقیم رنگ ها بر روی مشتریان است.

از نقاط ضعف این صرافی نیز میتوان به محدودیت در ارائه ارزهای دیجیتال اشاره کرد، صرافی گرندکس تنها به عرضه دو ارز دیجیتال پرداخته است که این امر موجب کاهش حق انتخاب مشتریان آن میشود. علاوه براین تندیس مردمی بهترین شرکتها و مؤسسههای خصوصی سیزدهمین جشنواره وب و موبایل نیز به آموزشگاه کریپتولند تعلق گرفت. کریپتولند اولین و معتبرترین صرافی رمزارزی داخلی است که خدمات معاملاتی بیش از 300 رمزارز از جمله بیت کوین، تتر، اتر، لایت کوین، ریپل و غیره را عرضه میکند. هم اکنون خرید و فروش رمز ارز های بیت کوین، تتر، اتر، لایت کوین، ریپل و دوج کوین در این صرافی به صورت ریالی انجام می شود. این صرافی خوش نام و با سابقه در اواسط سال 1396، به عنوان اولین پلتفرم بومی در زمینه خرید و فروش رمز ارز ها شروع به کار کرد. صرافیهای رمز ارزی، برنامههای اینترنتی متمرکز بوده و به همین دلیل مانند سایر وبسایتهایی که در اینترنت فعالیت دارند، نسبت به حملات سایبری آسیبپذیر هستند. این کیف پول یک صرافی داخلی دارد و همچنین از آن میتوان برای پرداخت در اپلیکیشنهای غیر متمرکز (DApp) مثل بازیها و صرافیهای غیر متمرکز استفاده کرد.

سایت این صرافی تا رسیدن به طراحی ایدهآل سایتهای ارز دیجیتال راه درازی در پیش دارد اما همچنان قابلقبول است. یکی از مهم ترین اصول طراحی داخلی صرافی استفاده به جا از وسایل مختلف است. برای مقابله با خطر هکرها نیز هر صرافی باید از چند لایه امنیتی مختلف استفاده و نقاط آسیبپذیر را هم تقویت کند. تیم طراحی گروه معماری پایدار در طول این طراحی سعی در بررسی نیاز های مجموعه و جانمایی مناسب در طبقات مختلف با کاربری نزدیک و کاربردی فضا ها با توجه به رنگ ها و المان های سازمانی گروه صرافی اقتصد نوین پرداخته است. بن ژو (Ben Zhou)، مدیرعامل صرافی بای بیت (Bybit)، میگوید که ضعف در طراحی صرافی های ارز دیجیتال بالفطره است و نباید مردم را متعجب کند.

از همان ماه های ابتدایی با یک بازاریابی برنامه ریزی شده، نظر فعالان حوزه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد و به انتخاب اول بسیاری از تریدر های ایرانی تبدیل شد. نوع دکوراسیون و طراحی یک مکان تاثیر مستقیم در جلب رضایت مشتری و تمایل آنها به خرید محسوب می شود. مثلاً زمانی که نور بیشتری بر روی تابلوی اعلام نرخ ارز باشد، مسلم است که توجه بیشتری را به خود جلب میکند. بر اساس گفتههای آقای ژو، تامین امنیت باید یکی از اولویتهای اصلی هر صرافی باشد، علی الخصوص صرافیهایی که به صورت آنلاین فعالیت میکنند. علاوه بر نشان دادن قیمت ها به صورت لحظه ای، وب سایتتان باید به صورت روزانه اخبار و مطالب مربوط به کسب و کارتان را نیز به کاربران ارائه نماید. از نقاط ضعف آن نیز میتوان به مواردی همچون نداشتن محتوای آموزشی خوب اشاره کرد.

طراحی سقف و کفپوش: طبق اصول روانشناسی، هر چقدر سقف یک صرافی تناسب بیشتری با متراژ داخلی داشته باشد، مشتریان احساس راحتی و امنیت بیشتری خواهند کرد. در طراحی داخلی صرافی پیش از هر چیز باید تفکیک مناسبی برای دو بخش اساسی صرافی در نظر گرفت. پس باید تمام سعی خود را در ایجاد فضای با آرامش در طراحی دکوراسیون داخلی در لابی هتل بکنید. پرهیز از شلوغی: طراحی دکوراسیون صرافی باید بر مبنای پرهیز از شلوغی انجام گیرد. برای استفاده از این سرویس باید هزینه کمی بپردازید. ولی با کمی دقت به مصنوعی بودن آن ها پی می بریم. در این مقاله به تعدادی از نکات مهم پیرامون طراحی داخلی صرافی اشاره شد تا نگاه شما را به این مقوله کمی بازتر کند. در این مقاله به بیان تعدادی از مهمترین نکات در طراحی صرافی پرداخته شده است. از جمله نکات قوت آن اما باید به بخش آموزشی آن اشاره کرد که دارای مقالات متوسط رو به بالاست. هر سیستم امنیتی باید در تمامی نقاط قابل دسترسی توانایی محافظت از دادهها را داشته باشد. یکی از مزایای بسیار مهم سایتهای صرافی ارز دیجیتال برای تمامی کاربران، اطلاع دادن از افزایش و قیمت ارزش ارزها است.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان