سبک های معماری معرفی انواع سبک ها و طراحی های ساختمان آرکا | dr-architecture

ماهیت مجله خبری معماری رنگ طنینی از تصورات خیالی است و در این حالت رنگ موسیقی است. زمانی که اندیشه مفهوم، قاعده مندی، لمس رنگ و طلسم آن، شکسته‌است آنگاه در دستان خود جز جسم بی‌روح چیز دیگری نداریم. رنگ‌های درخشان به تنهایی جذاب هستند اما اگر در یک الگو یا ردیفی منظم قرارگیرند از نظر بصری تأثیر بیشتری خواهند داشت. این نوع آرایش یک ساختار ساده را بر این رنگ‌ها حاکم می‌کند و در نتیجه یک مفهوم یا نوعی نظم را، ورای حضور محض رنگ‌ها، منتقل خواهد کرد.

نظر کارفرمایان MMG Office

نقشه‌های فاز دو معماری شامل مشخصات، نوع مصالح ساختمانی مورد کاربرد و جزئیات اجرایی پروژه است. این نقشه توسط مهندس معمار و معمولاً در مقیاس یک پنجاهم یا یک صدم طراحی و تهیه می‌شود. طراحی مفهومی به جنبه‌های معنایی معماری اشاره دارد و یکی از خلاقانه‌ترین مراحل طراحی معماری یک سازه است. قبل از آن لازم است کارهای مربوط به برنامه‌ریزی و توجیه اقتصادی طرح، مطالعات مختصر و امکان سنجی طرح انجام شود.

همین الان طراحی خودتو به صورت آنلاین ثبت کن

سعی ما در خلق آثاری شاخص و با کیفیت بوده است و همواره از بزرگترین تا کوچکترین پروژه های خود تلاش برای بهتر بودن اثر نموده ایم. نمونه های بسیاری در مجموعه پروژه های ما در دسته پروژه های شاخص هستند. ما به جرات می توانیم مجموعه مان را متخصص در طراحی معماری ساختمان های اداری و مسکونی معرفی کنیم. همچنین مفتخریم به تخصص تیم همکاران حرفه ای خود در طراحی معماری و اجرای کارخانه ها و مجموعه های صنعتی و ویلای لوکس. بخشهای تخصصی طراحی و نمونه کارهای اجرا شده تیم معماری را مطالعه کنید.

  • در این کانسپت سلیقه و نیاز کارفرما و همچنین مقررات شهرداری و دیگر نهادهای مربوطه در نظر گرفته شده است.
  • به طور متوسط، یک پروژه بازسازی کامل خانه 3 تا 6 ماه طول می کشد تا تکمیل شود، اما همه این موارد به اندازه و پیچیدگی کلی پروژه، و همچنین به افرادی که برای انجام کار استخدام می کنید و میزان کاری که خودتان انتخاب می…
  • طراحی ویلای کلاسیک، طراحی ویلای لوکس، طراحی ویلای تلفیقی و طراحی ویلای لاکچری نیز پر مخاطب است.
  • هر فضا نیاز به آرامش خاص خود دارد ،در مبحث هیجدهم مقررات ملی ساختمان نوفه مجاز هر فضا گفته شده است و پوسته خارجی ساختمان و ظیفه دارد نوفه فضای بیرون را که حدود 80 تا 100 دسی بل است کاهش داده و آنرا به حد مجاز برساند .
  • نور اولین پدیده در جهان است از طریق رنگ‌ها روح و طبیعت زنده جهان را برای ما آشکار می‌سازد.

این نوع معماری، زیبایی شناختی های سنتی و اولیه را نپذیرفته و روش های نوینی را مطرح کرده است. معماران مصمم بودند که از گذشته فاصله بگیرند و علاقمند به فناوری بودند. این سبک با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و یک ذهن خلاق، مصالح و اجزای مختلف به گونه ای در کنار یکدیگر قرار می دهد که همه مرزهای تعریف شده معماری را جا به جا می کند. این سبک از کاربرد خطوط افقی، اشکال مکعبی و هرمی اجتناب کرده و اشکالی را در نظر گرفته که نسبت به سبک های مدرن عجیب و غریب هستند. در چنین سبکی از معماری از اشکال بیضوی و خطوط مورب که نشانگر تغییر و تحرک هستند نسبت به خطوط افقی و عمودی استفاده شده است.

http://e-games.ir

خیلی خوشحال هستیم که طراحی مجموعه ویلایی خودمون رو به این تیم سپردیم. از اواخر قرن شانزدهم در ایتالیا آغاز شد و تا اواخر قرن 18در اروپا بسیار شکوفا شد و سپس در آمریکای مرکزی و جنوبی مورد توجه قرار گرفت. سبک باروک توسط کلیسای کاتولیک پدید آمد که تا حدودی نمایانگر موضع کلیسا بعد از رنسانس بود تا چهره ی قبلی خود را اصلاح کند. آزادی در طراحی، شمار زیاد شکل ها و در هم آمیختگی آن ها از ویژگی های این سبک می باشد. بیش از هر دوره ی دیگری المان های تزیینی ساختمان را به شکل کاملا دقیق و با جزئیاتی استادانه به نمایش می گذاشت. ساختمان هایی که از این سبک پیروی می کردند با جزئیات بسیار زیاد و پر زرق و برق خود چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کردند.

انواع طراحی های ساختمان

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان