شرکت مهندسی سازه گستران فراگیر | dr-architecture

دیوار برشی یک عضو عمودی از ساختمان است که به منظور افزایش مقاومت ساختمان‌ها در برابر نیروهای جانبی مثل بارهای لرزه‌ای و باد طراحی می‌شود. دروس الزامی از جمله درس هایی می باشند که هر دانشجوی رشته مهندسی سازه باید آنها را طی کند و علم مربوط به آن را یاد بگیرد و از اساس کار مهندسین گرایش سازه می باشد. در مزایای بیمه ساختمان، خودرو و … سخن‌های زیادی گفته شده است و همه به این مزایا آگاهیم.

محصولات ویژه

پس از آن در سال ۱۶۷۶اولین تعریف از قانون هوک توسط رابرت هوک ارائه شد که یک درک علمی از الاستیسیته مواد و رفتار آن‌ها تحت بار در اختیار قرار می‌داد. و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. طراحی و ترسیم سقف وافل و دال‌های یکطرفه و دوطرفه، محیط گرافیکی پیشرفته، طراحی بهینه میلگردها و …

  • دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.
  • این نگاه در مهندسی ساختمان و مهندسی خودرو به شکل طراحی ساختاری است که بتواند نیرو را به زمین یا تکیه گاه‌های مرتبط با آن انتقال دهد.
  • سازه فولادی سنگین دارای چندین ویژگی است؛ مصرف فولاد در هر مترمربع بیشتر یا مساوی 50 کیلوگرم بر مترمربع است.
  • ال اس اف مخفف Lightweight Steel Frame به معنای قالب فولادی سبک است که یکی از انواع سازه ساختمانی به حساب می‌آید.
  • سولجر پایل یا دیوار برلینی، راهی برای تثبیت خاک و یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها و سیستم‌های مهار گود است که در حفاری‌های عمیق مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • از جمله وظایف پی می توان به توزیع بار، ایمنی سازه، جلوگیری از واژگونی و تخریب، کاهش مقاومت بارها و جلوگیری از رانش زمین اشاره کرد.

این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و با توجه به نیاز کارفرما ساخته می شوند. برای اینکه بتوان نبشی کشی و تسمه کشی را اجرا کرد، ابتدا باید سطوح دیوار و سقف را در جایی که تخریب شده اند به هم وصل کنید. سپس این عناصر فلزی بر روی سطح دیوار یا سقف قرار می گیرند و با استفاده از آرماتورهای دوخته شده L شکل به دیوار یا سقف متصل می شوند.

http://e-games.ir

گروه مهندسی آب سازه در راستای عرضه خدمات زیست محیطی و مهندسی خود با بهره گیری از دانش روز و مشاوره با اساتید دانشگاههای معتبر کشور، اقدام به بروزرسانی توان فنی خود طی چندین سال فعالیت در عرصه این صنعت نموده است. پیدا کردن راه حل مناسب جهت تصفیه انواع پساب های صنعتی و بهداشتی و راهکارهای مهندسی جهت تصفیه و بهبود انواع آب های صنعتی و خاکستری، از خدمات اصلی شرکت و شعار ماست. انواع سازه‌های فولادی سنگین وجود دارد؛ مانند سازه فولادی تک دهانه، سازه فولادی دو دهانه و سازه فولادی چند دهانه. به طور خاص، سازه فولادی تک دهانه از دو ردیف ستون فولادی و سازه فولادی سنگین دو دهانه معمولاً از سه ردیف ستون فولادی تشکیل شده است. علاوه بر این، در همه نوع سازه فلزی سنگین می‌توان جرثقیل‌های سقفی نصب کرد. انواع سازه های صنعتی پس از تهیه و پردازش توسط شرکت‌های تولیدکننده به محل نصب برده می‌شوند، جایی که طراح سازه از قبل نقشه و طرح سازه را آماده کرده و پیاده می‌کند.

اما فونداسیون های عمیق برای مجله خبری معماری های سنگین و بزرگ مانند بیمارستان ها، دانشگاه ها و مراکز خرید بزرگ مناسب هستند. از جمله وظایف پی می توان به توزیع بار، ایمنی سازه، جلوگیری از واژگونی و تخریب، کاهش مقاومت بارها و جلوگیری از رانش زمین اشاره کرد. مجموعه مهندسی مصالح سازه شامل تیم های طراحی ، اجرا و تامین کلیه اقلام و ملزومات ساخت ابنیه و … می باشد که با یاری جستن از لطف پروردگار یکتا و تکیه بر توان فنی مهندسی و بازرگانی و بهره گیری از تجارب بدست آمده طی 9 سال فعالیت مستمر تاسیس گردیده و بر مبنای برخورداری از نیروی انسانی مستعد و کارآزموده سالیان متمادی با ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی مشغول فعالیت می باشد.

متریال نوین ساختمانی

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان