طراحی ساختمان اداری کارخانه عمران مدرن | dr-architecture

بیراه نیست که مدیران کسب و کارها ترجیح می دهند در ساختمان هایی با نمای شیک مستقر شوند. در ادامه با ما همراه شوید تا طراحی نمای ساختمان اداری را با هم مورد بررسی قرار دهیم. برای طراحی نمای اداری مدرن می‌تونید از متریال‌های سنگ، فلز و شیشه استفاده کنید.

چگونگی بازدهی ساختمان های سبز

پس علاوه بر ضوابط طراحی پلان واحدهای تجاری که با واحدهای مسکونی تفاوت دارد، نمای آن نیز باید با ساختمان مسکونی متفاوت باشد. همان‌طور که می دانید از اوایل ظهور کسب و کارهای سازمان یافته در سراسر دنیا ساختمان‌هایی با عنوان ساختمان اداری ساخته شده تا این کسب و کارها بتوانند به راحتی فعالیت داشته باشند. با توجه به فریم های گسترده در ضلع جنوبی واحدهای اداری و توجه به شدت نفوذ نور خورشید به واحدها ، سعی شد از صفحات آلومینیومی مقطعی برای تنظیم نور و ایجاد سایه استفاده شود. به عنوان تنوع سازی فضای داخلی ،این صفحات قابل حمل هستند و می توان آنها را جابجا کرد تا هم در طول روز نور آفتاب کاهش یابد و هم با توجه به سایه بودن آن در ایجاد فضای دلپذیر و متنوع برای کاربران استفاده شود. حداکثر استفاده از منبع نور طبیعی، انرژی خورشیدی برای گرمایش یا سرمایش و مصالح الی در ساختمان سازی تماماً در یک ساختمان سالم تر، از آنچه در یک ساختمان اداری یا دانشگاهی که با تهویه مصنوعی کار می کند، جمع می شوند.

  • اما در کل بازسازی به صورت اداری به دلایلی چون بالا بردن طول عمر بناها، صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز، تغییر دکور اداره و تطابق دادن آن با سبک های جدید و کاملا رسمی و غیره انجام شود.
  • جی اف ار سی به دلیل پوشش نانویی که دارد از آلودگی در امان بوده و استفاده از آن آسیبی به محیط زیست نمی زند.
  • تهیه برنامه فیزیکی به معنی مشخص کردن فضاهای مورد نیاز برای طراحی ساختمان اداری کارخانه ، ظرفیت افرادی که قرار است پذیرا باشد و در نهایت متراژ همان فضا است.
  • علاوه بر این موارد ممکن است روی دیوار ها شکستگی هایی به وجود آید.

این ساختمان دارای ۳ کاربری متفاوت در ۳ سطح و با راه های ارتباطی مختلف با فضای شهری می­ باشد. اتاق های تاسیسات نیز از جمله فضاهایی است که در طراحی نقشه و جایگذاری آن در پلان، نوع ورودی آن و همچنین مصالح کفسازی و دیوار باید دقت زیادی شود. رعایت ضوابط و اصول طراحی مانند متراژ در طراحی این نوع فضا از اهیمت بالایی برخوردار است. اول اینکه حتما با تیم حرفه ای برای بازسازی در ارتباط باشید و قطعا اگر فرد متخصصی این کار را انجام ندهد نه تنها نمی توانید به سازه بازسازی شده اطمینان کنید، بلکه یک هزینه بیهوده پرداخت خواهید کرد. دوم اینکه به هر شرکت بازسازی هم اطمینان نکنید و حتما قبل از اینکه ساختمان را در اختیار آن ها قرار دهید در مورد تیم مورد نظر تحقیق کنید.

نمای ساختمان اداری تجاری

در نتیجه یکی از نکاتی که در مورد مجله خبری معماری نما ساختمان باید به آن توجه شود، نصب پنجره در نمای ساختمان های اداری می باشد. دفتر مرکزی جدید شرکت Deloitte، به نام The Edge ، توسط شرکت معماری PLP مستقر در لندن طراحی شده و در آمستردام، هلند واقع شده است. این ساختمان اداری درجه یک با متر مربع مساحت زیربنا، با استفاده از فن آوری هوشمند و با کسب بالاترین امتیاز BREEAM (امتیاز 98.36٪) که تاکنون دریافت شده است، موفق شده نقطه عطفی در جهان ساختمان های پایدار به دست آورد. فضای کار این ساختمان در اطراف یک فضای 15 طبقه میانی بزرگ، یک سطح شیشه ای که محرک آن فعالیت های اداری می باشد، پل های گردشی و هسته های بالابر سازمان دهی شده است. قسمت پایینی این فضای میانی توسط یک رستوران، کافه، فضاهای نمایشگاهی و امکانات برگزاری کنفرانس فعال می گردد. این فضای میانی مانند یک شش برای این ساختمان ، تهویه فضا های اداری را بر عهده دارد.

http://e-games.ir

در این صورت کارفرما هم می‌تونه تخمینی واقعی از هزینه‌های شما داشته باشه. اگر اتاقها نور گیر نباشند یا ساعات کاری شرکت شب باشد، حتماً به نورپردازی مصنوعی نیاز پیدا خواهید کرد. نمای ساختمان اداری مدرن یکی از دغدغه‌های اصلی سازندگان و مالکان ساختمان‌های اداری است. خب شاید شما هم تصور کنید که نمای ساختمان اداری مشابه نمای ساختمان مسکونی است و تنها تفاوت آن کاربری داخل واحدهای مسکونی است که به اداری تغییر پیدا می‌کند. این مقاله راه حل های کاربردی را در زمینه طراحی ساختمان اداری سبز ارائه می دهد. این راه حل ها با اندک تغییرات در مواردی همچون محل قرارگیری، سطح اشغال و جزئیات طراحی قابل تعمیم بر اقلیم های مختلف هستند.

دیوار سبز در منزل

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان