ظرفیت سینمایی حوزه هنری کشور 2 برابر شد | ظرفیت سالن های سینمایی

رییس حوزه هنری کشور افزود: متخصصان امر به سختی این امر اذعان دارند اما بخش خوب این سختی در لایه های طراحی بوده که خوشبختانه با استفاده از طراحان و معماران خوب یزد و کشور انجام شده است.

– از یزد ، محمد مهدی دادمان عصر امروز در آیین آغاز عملیات عمرانی پردیس سینمایی آسمان یزد اظهار داشت: پردیس سینمایی آسمان یزد علاوه بر خروجی که خواهد داشت یک محیط فرهنگی و هنری برای مردم یزد به شمار رفته و برای حوزه هنری یک اهمیت راهبری دیگر هم دارد.

دادمان ادامه داد: به همت و اهتمام همکارانم در حوزه هنری و مجموعه بهمن سبز، ظرفیت سالن های سینمایی حوزه هنری در سراسر کشور طی چند سال اخیر بیش از دو برابر شده که افتخار بسیار بالایی به حساب می آید.

وی افزود: با افتتاح رسمی سالن های سینمای جدید در ابتدای ماه ربیع در برخی استان های کشور، این ظرفیت به صورت رسمی در کل کشور مورد استفاده قرار می گیرد و مردم می توانند از آن استفاده کنند.

دادمان ادامه داد: نکته بعدی اشاره به دو بعد فعالیتی حوزه است که تلاشمان در دو سال اخیر سرعت بخشیدن به آن و روان تر شدن فعالیت هایی است که به وسیله این حوزه انجام می شود.

رییس حوزه هنری کشور خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که هم تولید محتوای انقلابی پیشرو را به صورت کمی و کیفی رشد دهیم و هم زیرساخت های ضروری برای دسترسی مخاطب فهیم ایرانی را توسعه دهیم.

ظرفیت سالن های سینمایی حوزه هنری در سراسر کشور طی چند سال اخیر بیش از دو برابر شده که افتخار بسیار بالایی به حساب می آید.

وی خاطرنشان کرد: اینجا یک اتفاق در معماری ایرانی اسلامی است و اینکه بتوانیم در بافت قدیمی یزد یک طرح مدرن و در عین حال همگن و دارای زیست مشترک با این بافت قدیمی و فرهنگ اصیل ایجاد کنیم کار پیچیده، سخت و ارزشمند است.

رییس حوزه هنری کشور تصریح کرد: حوزه هنری آمادگی لازم را دارد که یک کار بزرگ در حوزه سینما و هنرهای نمایشی با محوریت قهرمان های انقلابی یزد انجام دهد.

دادمان بیان کرد: امیدواریم نهادهای یزد همراهی لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم این کار بزرگ را به سرانجام برسانیم و اقدامی قابل توجه و قابل تقدیر در استان داشته باشیم.

صدور پروانه ساخت برای 53 فیلم سینمایی در ژانرهای گوناگون “وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری در روزهای ابتدایی انقلاب شکل گرفته و نهاد مبارک و پربرکتی است که در جمهوری اسلامی ایران اقدامات بسیار تاثیرگذاری زیادی داشته است.

انتهای پیام/ن
کلید واژه ها: حوزه هنری – سینمایی – پردیس سینمایی – هنری – بافت قدیمی – معماری ایرانی اسلامی – کشور – حوزه – سالن های سینمایی – محمد مهدی دادمان – عملیات عمرانی – ایرانی اسلامی – معماری ایرانی – دادمان – فرهنگی و هنری – فرهنگ – پردیس – برابر – ظرفیت – قدیمی – آسمان – سختی – بافت – معماران – ارزشمند – متخصصان – استفاده – معماری – افتخار – فرهنگی


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn64920566/%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87-%D9%87%D9%86%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%B4%D8%AF

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان