عروسک جوجه تیغی سیبچه اسباب بازی تهران، سعادت‌آباد دیوار

عروسک جوجه تیغی سیبچه اسباب بازی تهران، سعادت‌آباد دیوار

عروسک جوجه تیغی پولیشی برخلاف اسمش هیچ تیغی ندارد و از نرم‌ترین عروسک‌های تم تولد بن تن دنیاست. ممکن است شما عاشق عروسک‌های بزرگ باشید یا برعکس عروسک‌های کوچکتر را ترجیح بدهید. در هرصورت فروشگاه عروسک چیچیلاس انواع مختلف عروسک جوجه‌تیغی را به شما ارائه می‌کند. عروسک جوجه تیغی یا همان خارپشت ، دارای طراحی ظاهری بسیار بانمک و متفاوت است . این عروسک دارای کیفیت تولیدی بسیار خوبی می باشد و می تواند دوست بسیار خوبی برای کودک شما باشد .

  • اگر به فکر گرفتن یک هدیه برای جشن تولد و یا دیگر مناسبت‌ها هستید می‌توانید از این عروسک‌های زیبا برای هدیه دادن استفاده نمایید.
  • قیمت عروسک جوجه‌تیغی به کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید و ابعاد و مدل آن بستگی دارد.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • سگ پولیشی موزیکال وین فان سگ پولیشی وین فان دارای بدنی نرم و لطیف میباشد این پاپی ناز و جذاب به دو صورت آموزشی و حالت سرگرمی قابل پخش میباشد .در ..
  • تنها کافی است سری به این فروشگاه اینترنتی بزنید، مطمئن باشید عروسکی را پیدا می کنید که باب میل و سلیقه شما باشد.

این عروسک قابلیت شست و شو را دارد و فاقد حساسیت بوده و می توانید از آن به عنوان یکی هدیه متفاوت استفاده نمایید . عروسک جوجه تیغی به قدری نرم و دوست داشتنی است که کودک شما می‌تواند آن را همه جا همراه خود داشته باشد. اگر دنبال یک عروسک متفاوت هستید که کمتر کسی آن را داشته باشد، عروسک جوجه تیغی بهترین انتخاب برای شماست. بازی با عروسک حیوانات به کودک ما یاد می‌دهد که حیوانات دوست داشتنی و ارزشمند هستند و دنیای حیوانات بسیار جذاب است. او یاد می‌گیرد که نباید به حیوانات آسیب بزند و باید با محبت با آن‌ها رفتار کند. بازی با این عروسک‌ها روحیه همدلی و محبت را در کودک ما پرورش می‌دهد.

عروسک پنگوئن با لباس زرد

کپی یا انتشار محتوا بر اساس لایسنس کریتیو کامنز ارجاع-نشر همانند 4.0 بین‌المللی (CC BY-SA 4.0)) بلامانع است. این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال. ارسال تهران در مدت یک یا دو روز کاری انجام میشود و در روز ارسال با شما تماس گرفته خواهد شد ، در صورت عدم پاسخگویی از سوی مشتری ارسال در روزهای بعد در بازه زمانی ساعت۱۲ تا ۱۶ با هماهنگی خواهد بود. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تمامی حقوق مادی و معنوی برای سلامت نسل فردا میهن محفوظ است. اگر سوالی در مورد این مورد دارید، می توانید در قسمت پایین مطرح کرده – ما در اولین فرصت به شما پاسخ خواهیم داد .

مشخصات فنی عروسک جوجه تیغی مدل Hedgehog ارتفاع 16 سانتی متر

عروسک پولیشی جوجه تیغی ویبره دار با قابلیت استفاده در کریر و تخت نوزاد، دارای قسمت های نرم جهت دندانگیر و قابل شست و شو، بدون پرز و دارای قسمت های جغجغه ای می باشد. یکی از راه هایی که می توانید فرزندتان را دنیای حیوانات آشنا کنید، خرید عروسک هایی به شکل آنها است. جوجه تیغی ها جزو آن دسته از حیواناتی است که برای کودکان ناشناخته است.

فروش حضوری امکان پذیر نیست، انبار کالا در مصلی واقع شده است. اما به خاطر ظاهر خاص خود می تواند به یکی از خاص ترین فانتزی های کودکتان تبدیل شود.

برای خرید عروسک پولیشی باید دقت کنید که عروسک شما کیفیت خوبی داشته باشد به طور مثال تضمین رنگ داشته باشد و بعد از شستشو یا بازی کردن فوراً خراب نشود. فروشگاه عروسک چیچیلاسمتنوع ترین و به روزترین سایت خرید عروسکدر ایران است. شما در این سایت انواع عروسک ها نظیرعروسک پسرانهوعروسک دخترانهرا به راحتی پیدا می کنید.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان