مقالات ISI طراحی معماری ساختمان : 210 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی | dr-architecture

ما به واکنش‌های شما گوش می‌دهیم و مشاهده می‌کنیم، سپس ایده‌ها را با توجه به بازخورد شما اصلاح می‌کنیم تا زمانی که به یک طراحی توافق شده برسیم. مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که در طول این مرحله کاملاً درگیر باشند و قبل از ادامه کار، از آنها درخواست تأیید طرح شماتیک شود. مطمئن شوید که اگر چیزی را متوجه نشدید به متخصص طراحی خود اطلاع دهید و زمان لازم را برای ارائه بازخورد متفکرانه صرف کنید.

گروه معماری معتمد و همکاران در طی سال‌های گذشته پیشرفت بسیار زیادی در ارائه و توسعه خدمات مشاوره فنی و مهندسی معماری ساختمان داشته است و این موضوع از نظر من قابل تقدیر است. طرح معماری، صنعتی و اجرای کارخانه های صنعتی و طراحی سایت های صنعتی از تخصص های خاص ما می باشد. مهدسی معماری ساختمان اداری کارخانه و طراحی سردر کارخانه بطور تخصصی انجام می شود. سردر شهرک ویلایی وطراحی سردر سایت صنعتی را با بهره گیری از تخصص نیروهای زبده خود به بهترین نحو ممکن انجام می دهیم. سبک معماری رمانسک یا رومی وار یکی از سبک های قرون وسطی مربوط به دهه یازدهم و دوازدهم می باشد که مرکز آن ایتالیا بود.

http://e-games.ir

در طول این مرحله ما در فواصل زمانی منظم از محل کار بازدید می کنیم تا به سوالات سازنده پاسخ دهیم و به طور فعال به مسائل احتمالی رسیدگی کنیم. این بخش دارای دو اتاق خواب اضافی، فضای نشیمن، اتاق های تأسیسات و پارکینگ اختصاصی است. به عنوان یکی از آخرین نمونه های رونق معماری در ایران، ویلا سه طبقه برای برادر جوان در لواسان، منطقه ای در شمال شرقی شهر تهران می باشد که از آن به عنوان بورلی هیلز تهران یادشده است. کاظمیان فرد با ایجاد یک ملک تجاری که شامل مغازه ها، دفاتر و پارکینگ است، نمایه ای را طراحی کرد که انواع مواد و مصالح، بازشوها و سطوح شفاف را در هم می آمیزند. از پانل های دوار و بازشوهای فرورفته استفاده کرده است تا فضاهای منعطفی را برای این بلوک اداری در تهران، جایی که معماری معاصر در آن رونق دارد، ایجاد کند.

فصلنامه هنر معماری 66

هر ایده از مجله خبری معماری نقشه معماری برای عملی شدن و پیاده سازی به ترسیمات خیلی دقیق اجرایی نیاز دارد که در دو گام فاز یک و دو اجرا می شود. طرح های جزئیات ساختمان به سازندگان بناها این امکان را می دهد که به طرح ذهنی معمار واقعیت ببخشند و با استفاده از مواد و متریال آن را قابل استفاده و ملموس کنند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و برنامه های زیادی که در این زمینه وجود دارد این کار با دقت و سرعت خیلی زیادی انجام می شود. هم ظاهر و هم ویژگی های کاربردی باید با عملکرد اتاق مربوطه مطابقت داشته باشد.لمینت از پلاستیک ساخته شده است، در حالی که پارکت همیشه از چوب خالص ساخته شده است.در این مقاله تفاوت لمینت و پارکت در معماری داخلی را با هم بررسی خواهیم کرد. مزایای پارکت پارکت – علاوه بر بسیاری از خواص خوب دیگر – بسیار بادوام است.لمینت باکیفیت…

روش های بهینه طراحی معماری در ساختمان های صنعتی بر اساس آراء صاحب نظران حوزه طراحی معماری

از جمله سبک های طراحی ویلا که امروزه مخاطب بسیاری دارند می توان به طراحی ویلای مدرن اشاره کرد. طراحی ویلای کلاسیک، طراحی ویلای لوکس، طراحی ویلای تلفیقی و طراحی ویلای لاکچری نیز پر مخاطب است. تمامی سبک های طراحی معماری ویلای اشاره شده در محل آتلیه معماری، در دفتر مرکزی MMG Office ایده پردازی می شود.

  • دو اتاق خواب در کنار سالن ورودی و یک گاراژ در طبقه بالاتر قرار دارند، درحالی که سالن، آشپزخانه و اتاق ناهارخوری در طبقه زیرین قرار دارند.
  • تعیین محل مناسب و کاربردی برای محیط آشپزخانه در طراحی نقشه معماری، یکی از مهمترین و اساسی ترین پارامترهایی است که می تواند تاثیرات منحصر به فردی را روی سطح کیفی ساختمان بگذارد.
  • خدمت به صنعت ساختمان کشور و ارتقای سطح کیفی و تخصصی معماری و ساختمان سازی کشور هدف و آرزوی ماست.
  • عمده پیمان‌های معماری مربوط به ساختمان‌های صومعه‌ها و کلیساها بود.
  • داشتن سر پناه که از چادر شروع شده و به ساختمانهای با شکوه می رسد ، در این مورد معماری مستقیما باید استانداردهای لازم را تامین کند .

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان