خرید اسب نکات مهم در رابطه با خرید اسب مزرعه سوارکاری پریدار | RoyalHorse

اگر یک سوارکار مبتدی یا متوسط هستید، ممکن است بخواهید اسبی بخرید که مسن تر و با تجربه تر باشد. یک اسب مسن تر، حدود 10 تا 15 سال، می تواند یک انتخاب عالی باشد زیرا تجربه بیشتری دارد و ممکن است خطاهای شما را بیشتر جبران کند. اسب ترکمن در موارد زیر همواره از دیگر اسب ها برتری دارد و فیزیک و حرکات آیرودینامیک این نژاد باعث شده تا حرف اول را در مسابقات اسب دوانی بزنند. این نژاد به دلیل قدرت آموزش پذیری بالایی که دارد، در درساژ و پرش موفق است.

اسب فروشی عرب

خرید اسب نکات مهم در رابطه با خرید اسب مزرعه سوارکاری پریدار | RoyalHorse

پوست تمامی اسب‌های عرب در تمام قسمت‌های بدنشان، به غیر از قسمت‌هایی که نشانه‌های سفید رنگ دارند، به رنگ مشکی است. رومی‌ها اولین مواجهه‌شان با اسب‌های نسایی در زماناشکانیان در نبرد Carrhae بود. ژنرال رومی کراسوس در مقابل ژنرال بزرگ اشکانی سورنا مغلوب شد و سرش در سال ۳۶ قبل از میلاد به ارد دوم تقدیم گشت.

اینها تنها تعدادی از بسیاری از نژادهای اسب مینیاتوری هستند که وجود دارند. هر نژاد ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و می تواند یک حیوان همراه یا اسب نمایشی عالی بسازد. تراکنر نژاد اسب خونگرم است که در پروس شرقی، که اکنون بخشی از لهستان و روسیه امروزی است، سرچشمه گرفته است.

مرکز انواع اسب پرشی ترکمن

… بر این اساس متقاضیان خرید اسب از مناسب بودن قیمت و نیز سلامت اسب اطمینان کامل خواهند داشت. … ایرانی بود که سال‌های سال اجازه نمی‌داد اسب‌های ما در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند. نگهداری اسب , پرورش اسب , خرید اسب , شناخت اسب ها , انواع اسب , اسب های سوارکاری , اسب ترکمن. از شخص معتبر خرید کنید و حدالامکان اسب هایی را بین گزینه های خود بگذارید که شناسنامه دارند و شرایط اصالت و مشخصات آن ها واضح است . اسب عرب خالص ایرانی بر اساس کاربرد های سواری آزاد , مسابقات زیبایی و مسابقات کورس اسبدوانی تولید میشود.

قیمت اسب تروبرد چقدر است؟

Valegro – یک اسب ذرساژ اخته افسانه ای KWPN است که در هلند پرورش یافته و در درساژ با سوارکار خود شارلوت دوژاردین به رقابت فروش اسب قهدریجان پرداخت. این زوج مدال های المپیک، مسابقات قهرمانی جهانی و سایر مسابقات سطح بالا را به دست آوردند و به طور گسترده به عنوان یکی از بزرگترین مشارکت های درساژ در تمام دوران در نظر گرفته می شوند. اسب خونگرم نوعی اسب است که تلاقی بین یک اسب خونگرم، به طور معمول یک اسب اصیل مثل اسب تروبرد ، و یک اسب خونسرد، معمولاً اسب بار کش است.

  • امروزه اسب کرد ایران و بازمانده های ان شباهتهایی با تصاویر بجامانده از سنگواره ها و تفاسیر از اسب نسایی دارند که در منطقه کرمانشاه و کردستان نگهداری میشود.
  • هر چه نژاد این اسب ها اصیل تر و مهارتشان بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.
  • تلاش هایی برای حفظ و حفاظت از این نژاد، از جمله ایجاد برنامه های اصلاح نژاد و ابتکارات حفاظتی در حال انجام است.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان