شت کوین چیست و چطور باعث نابودی سرمایه مان می شود؟ امید فدوی-آکادمی حسینی فایننس

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که تعداد ارزهای دیجیتال افزایش چشم گیری داشته است. اگر می‌خواهید از قیمت این شت کوین ها با خبر شوید، توصیه میکنیم نگاهی به صفحه قیمت ارز دیجیتال اکس اونیکس بیاندازید. یعنی شما به عنوان یک معامله گر نمی دانید که چرا چنین ارزی وارد بازار شده است. اگر قیمت شروع به افزایش کرد، بهتر است سود یا حداقل مبلغ اولیه سرمایه خود را خارج کنید و سپس به روند صعودی ادامه دهید. در مقابل، با در نظر گرفتن مدیریت ریسک، زمانی که یک سیگنال واضح نشان‌دهنده فرصت خرید باشد، می‌توانید مبلغ بیشتری را نیز سرمایه‌گذاری کنید. این شت کوین به دلیل نامش که نشان می‌دهد شبیه سازی دیگری از دوج کوین است، نیازی به معرفی ندارد.

تا اینجا بررسی کردیم که شت کوین چیست و چه راه‌هایی برای تشخیص آن وجود دارد. احتمالاً شما هم تا اینجا به جمع‌بندی رسیده‌اید که شت کوین‌ها ارزش سرمایه‌گذاری ندارند؛ اما آنچه در بازار کریپتوکارنسی رخ می‌دهد، گاهی کاملاً خلاف نتیجه‌گیری ماست. گاهی اوقات برخی از شت کوین‌ها با استقبال زیاد معامله‌گران مواجه می‌شوند. توسعه‌دهندگان رمزارزها در ابتدای معرفی پروژه، تعداد کل ذخایر توکن‌های در دسترس را اعلام می‌کند. برای مثال تعداد کل بیت‌کوین از زمان راه‌اندازی 21 میلیون و تعداد اتر؛ سالیانه 18 میلیون اعلام شده است.

شت کوین چیست و چطور باعث نابودی سرمایه مان می شود؟ امید فدوی-آکادمی حسینی فایننس

مدیر عامل توییتر و جاستین سان خالق ترون و ارزهای مرتبط با ان اشاره کرد. این افراد بارها تاثیرات خود را بر این بازار با انتشار یک توییت یا حمایت از یک ارز دیجیتال بر جا گذاشته اند. توی سایت شما خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد هستش ؟ قبل از احراز هویت میخواستم بدونم ! رمز ارزی که شباهت بسیاری به اتریوم دارد اما این کجا و آن کجا؟! تصور نکنید که به دلیل این شباهت ونوس هم آینده بسیار خوبی دارد.

  • مدیر عامل توییتر و جاستین سان خالق ترون و ارزهای مرتبط با ان اشاره کرد.
  • چنین جهشی در قیمت بی بی دوج را می‌توان به توییت‌های ایلان ماسک در مورد این ارز دیجیتال نسبت داد.
  • اما در عرضه اولیه شت کوین‌ها، اکثرا شاهد هستیم که ارز دیجیتال با قیمت بالا به سرمایه‌گذاران فروخته شده و پس از لیست شدن در صرافی‌ها، قیمتش کاهش پیدا می‌کند.
  • یکی از بارزترین ویژگی رمز ارزها حل معادلات و مسائل پیچیده است.
  • تصور غلط رایج برای سرمایه گذاران جدید این است که افزایش قیمت به معنای این است که یک ارز دیجیتال با ارزش است.
اما این رمز ارزها دارای ویژگی‌ها و نکات مثبتی هستند که کاربران را مجبور می‌سازند تا اقدام به خرید استیبل کوین وبلاگ محمد حسینی میم کوین‌ها نماید. Shitcoin ها به دلیل آنکه حاکمیت، توزیع نامشخص و نامناسبی دارند، از ارزش بسیاری ناچیزی برخوردار هستند. این اصطلاح در توضیح سرمایه‌گذاری بر روی توکن های بی‌ارزش و انزجار کننده به کار برده می‌شود.

رایج ترین و یکی از مهم ترین تکنیک که پروژه‌های کلاهبرداری برای جذب سرمایه گذاران جدید استفاده می‌کنند، ایجاد مشکلی است که حتی وجود خارجی نیز ندارد. تقریباً ۹۹ درصد کوین‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال ادعا می‌کنند می توانند مسائل بزرگی را حل کنند اما در واقعیت چنین ادعایی را نمی توانند برای کاربران به ارمغان بیاورند. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد اصطلاح شت کوین به طیف گسترده‌ای از رمز ارزها اشاره دارد. اغلب آنها فاقد یک هدف مشخص و پروژه ارزشمند بوده و یا تنها نسخه کپی شده یک پروژه دیگر هستند.

اما شت کوین چیست و چگونه آنها را شناسایی کنیم؟

همچنین با مطالعه مطالب وبلاگ روتیکس قطعا سطح آگاهی شما در مورد بازار ارز دیجیتال افزایش پیدا خواهد کرد. وقتی یک پروژه ارز دیجیتال به تازگی لانچ می‌شود و اهداف بلند پروازانه‌ای برای آینده مطرح می‌‌کند، بهتر است به طور کامل تیم پروژه و سرمایه‌گذاران بررسی شوند. بسیاری از تیم‌های توسعه‌دهنده در فضای بلاک چین توانایی اجرایی کردن ایده‌های خود را ندارند و به همین دلیل بهتر است اگر شناخت کافی به یک تیم نداریم تا زمان ایجاد محصول پروژه صبر کنیم. صرافی ارزپایا یکی از بهترین صرافی های ایرانی است که بهترین میم کوین های بازار را لیست کرده است.

توکن حاکمیتی چیست؟ معرفی بهترین Governance Token

البته در صورتی که ارزش یک ارز به مقدار بسیار زیادی سقوط کند، تصور نکنید که باز هم سریعا به نقطه اوج خود بر می گردد. به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید، همانطور که ارزش پول شما در عرض چند ساعت چندین برابر می شود، این احتمال وجود دارد که ارزش آن سقوط کند. تصور کنید که یک رمزارز خاص در کمتر از 24 ساعت، چندین برابر شود. طبیعی است که در چنین حالتی، خرید آن بسیار وسوسه انگیز است اما چند ثانیه دست نگه دارید. سرمایه داران اصلی این ارزها فردی خاص یا افراد بسیار کمی هستند. همین موضوع باعث می شود که در ابتدا این ارزها با وعده‌های بسیار شگفت انگیز روی کار بیایند.

تشخیص شت کوین

Akita Inu یکی دیگر از میم کوین‌ها است که در سال ۲۰۲۱ پدیدار شد. این رمز ارز دیجیتال، مشابه دوج ایلان مارس و شیبا اینو، یک توکن ERC-20 است که روی بلاکچین اتریوم کار می‌کند. اگر آن را با پروژه‌هایی مانند دوج کوین و شیبا اینو مقایسه کنیم، این میم کوین بسیار جوان است و هنوز «زمستان‌های رمزنگاری» و سایر چالش‌های بازار را تجربه نکرده است. شناسایی شت کوین‌ها از ارزهای واقعی برای سرمایه‌گذاری سودآور در بازار ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. اما شت کوین چیست و چگونه آنها را شناسایی کنیم؟ این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا در مورد نحوه کار شت کوین‌ها، انواع آنها، نحوه تشخیص آنها و سپس خرید شت کوین‌ها بیشتر بدانید. شت کوین یکی از اصطلاحات پرکاربرد ارز دیجیتال است که برای اشاره به پروژه‌های بدون هدف و برنامه مشخص استفاده می‌شود.

تنها بخشی از سرمایه خود را برای خرید شت کوین اختصاص دهید که برای از دست دادن کامل آن آمادگی دارید. پس از ایجاد پنل کاربری، برای شروع ترید لازم است حساب کاربری خود را شارژ کنید. در اکثر صرافی‌های مبتنی بر رمزارز علاوه بر امکان واریز بیت‌کوین؛ به کاربران این اجازه داده شده تا توسط ارزهای فیاتی مانند دلار حساب خود را شارژ کنند. پس از آن می‌توانید با آگاهی بیشتری به سمت خریداری این محصول قدم بردارید و نسبت به سود و زیان احتمالی خود اطلاع داشته باشید.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان