ساختمان اداری سفید معماری معاصر ایران | dr-architecture

مجله خبری معماری نما هم از شاخصه های طراحی ساختمان های اداری به حساب می آید. به طور قطع پیمانکار باید شما را در انتخاب بهترین متریال نما راهنمایی کند. دریافت مجوز در برخی پروژه‌های بازسازی ساختمان اداری، لازم و ضروری هست؛ امّا به طور کلی از دریافت مجوز برای ساختمان‌های مسکونی راحت‌تر انجام می‌شه. دونستن هدف و کاربری هر اتاق در بازسازی ساختمان اداری اهمیت ویژه‌ای داره. مثلاً بازسازی اتاق مدیر عامل، آبدارخانه، کارگاه و اتاق انتظار، تفاوت‌هایی بنیادین دارن.

تازه ترین مطالب

امروزه ساختمان های اداری بیشتر دارای نماهای شیشه ای مشابه هستند اما تقسیم بندی و کیفیت فضاهای داخلی آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. یا اینکه می‌دونین انجام یک سری تغییرات ساده یا اساسی، می‌تونه چه اثری در فضای محیط کار و روحیه کارمندان به وجود بیاره؟ در این مطلب، از بازسازی ساختمان‌های اداری حرف می‌زنیم. به اهداف مختلف اون اشاره می‌کنیم و سعی می‌کنیم شما رو در رسیدن به نکاتی مطلوب از انواع این پروژه‌ها همراهی کنیم. مطلب رو با بررسی اهداف و دلایل بازسازی ساختمان اداری شروع می‌کنیم.

  • دوم اینکه به هر شرکت بازسازی هم اطمینان نکنید و حتما قبل از اینکه ساختمان را در اختیار آن ها قرار دهید در مورد تیم مورد نظر تحقیق کنید.
  • هوای ساختمان توسط داکتها بطور 100٪ طبیعی به نحوی تهویه می شود که هر یک ساعت و نیم یکبار بطور مداوم هوای تازه تامین می شود.
  • در همه ی فضاها بسیار از احجام چند وجهی با سطوح منحنی بهره گرفته شده است که در کل فضایی بسیار نزدیک به طبیعت به وجود آمده است.
  • فرقی ندارد که سازه شما جدید یا قدیمی باشد، در هر دو صورت بازسازی را می توانید برای سازه اجرا کنید.
این ها از اصول اولیه طراحی پلان ساختمان اداری هستند که باید به آن ها توجه شود. همچنین محل قرار گرفتن بخش های مختلف در کنار هم باید منطقی و اصولی باشد. بعنوان مثال جایی همانند آشپزخانه یا غذاخوری که ممکن است ساعاتی از روز شلوغ باشد یا بوی زیادی از غذاهای مختلف در آن وجود داشته باشد در کنار دفتر مدیریت یا یک اتاق کنفرانس که فضایی رسمی و مهم است قرار نمی گیرد. اگر بر اساس این اصول نقشه اولیه ساختمان اداری طراحی شود، همه چیز منطقی و کاربردی تر خواهد بود.

رستوران و چایخانه در طراحی ساختمان اداری:

زمانی که به گرمای بیشتری نیاز است، این مقدار گرما کافی نبوده و نیاز به پمپاژ گرما به فضاها ضروری است. البته لازم به ذکراست تمام اصول فوق در تمام ساختمان هایی که توسط آرجنت تولید شده پیدا نمی شود. و سیاست این شرکت در استفاده از دستورالعمل های حاصل از بهترین تجربیات است. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. امروزه ساختمان ها با کاربردهای گوناگون ساخته میشوند و یک دسته از آنها به منظور انجام امور دفتری و اداری می باشد.

طراحی داخلی دفتر اداری

در این مقاله ما تلاش خود را بر مبنای آن قرار دادیم که شما را با هرآنچه که باید در مورد بازسازی اداری بدانید و ممکن است به دردتان بخورد، آشنا کنیم. همیشه اینطور نبوده که برای بازسازی به اخذ مجوز نیاز داشته باشید. اما در برخی مواقع که قرار است تغییر کاربری رخ دهد به مجوز نیاز است.

http://e-games.ir

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان